Tuurlijk gaan we naar de film
Het was zo goed afgesproken
10 over 5 bij de burger king
Moeten we nog herkennende kleding aan? Nouja ik heb denk een zwart petje op 
Ik was op Tsjimme ingedeeld! (heb me daarna ook gelijk op hem ingeschreven!) In stap was hij al flink voorwaarts maar wel netjes ontspannen. Draf ging ook super, veel voltes gereden, grote en kleine. Toen kwam het aan tot de galop. Eerst samen met de groep. Marloes zei dat ik het maar moest proberen en als het niet ging moest ik maar alleen. Nouja, ik heb het 1,5 rondje volgehouden, toen moest hij op de volte en was er nergens genoeg plek meer (volle bak van 13) dus toen ben ik lekker gaan stappen en heb hem beloond want hij deed erg z'n best! Toen mocht ik samen met Djolly galoperen nog toen de rest binnen ging stappen. Het was linksom, zijn moeilijkere kant. Maar hij deed het wel heel goed. Hij heeft niet keihard gegalopeerd en is dan wel 2 keer teruggevallen, maargoed dat hebben we gelijk weer verbeterd. Daarna nog wijken, dat kon hij super! Hij luisterde heel erg goed
Op het laatst nog even rechtsom galoperen, ik zat met een Rianne en een Kirsten voor me dus ben gelijk op de binnenhoefslag gaan stappen. Toen mocht ik rechtsom nog even alleen en dat ging echt super! Hij galopeerde al een stuk gecontroleerder en zonder terug te vallen! Marloes vond dat we het heel goed hadden gedaan
En aan de kant zei iedereen het ook dus ik was blij!!