:D please Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
:D please

Ze ging uit galop, wat mss niet zo handig was. 

maarjaaa, ik had natuurlijk alweer wat eraving met Rox op gebouwd
EN heb ontbeten !
we hebben nu dan wel eerste 2 uur vrij.. maar ik vind het heel wat
Nataschaa schreef:Astor schreef:Vandaag ga je rijden heaa iris?
Waarom is Thirza naar Zonnehoeve gegaan?
Ze zijn een beetje verkeerd bezig daar.. Jasper zet zijn paarden te koop als : Goede gezonde vriendelijke & brave paarden. Pardon ?
Ik heb gehoord dat ie een keer een paard HELEmaal verrot heeft getrapt. Op de straat. Terwijl er wedstrijd was. Op zijn EIGEN terijn. Het paard had nog kalkoenen onder, en had dus weinig grip op de grond. De vrouw waarvan ik het hoorde zei dat de angst uit zijn ogen te lezen was. Sorry, waar zijn we mee bezig ?
Ander verhaal, van een ander persoon gehoord.
Jasper is op wedstrijd. Zij moest hem jureren, rijdt ie de bak uit, hij pakt een zweep en ramt dat paard zo tussen zijn oren !! Die jury dacht : Wat moet ik hier mee? Moet ik hem discalifieren ? Maar het is wel de ZOON VAN DE EIGENAAR!
En daar zit het probleem.
HIJ IS DE BAAS, DUS HIJ IS BETER !
Mensen, doe normaal.!!
Nieuwe regel: Je mag niet meer bij C (daar is een soort van tibune, waar mensen kunnen kijken enz) stil staan. Jasper staat daar stil om iets, weet niet waarom. Iemand anders zegt : "Jasper, je mag toch niet meer bij C stil staan?" Zegt ie : "Maar ik ben de baas, verschil moet er zijn " Pardon ?
Chanet (ofzow, eigenaaresse van stal, moeder van Jasper) zegt tegen Debby (moeder van Thirza): "Als mijn dochter zonder cap op dr paard zou zitten zou ik d'r er zo vanaf halen, levensgevaarlijk (ect.)" Sabetiny (paard van Thirza) had een dik achter been en was helemaal niet lekkr. Ze was alleen maar aan het stappen. Sabetiny zou huis niets geks doen. Jasper zit zonder cap op paarden die NET ingereden zijn !! Hangt er een bortje, naast de deur : Cap verplicht. Verschil moet er zijn ?
(Lisette was ook van Jive af gehaald omdat ze geen cap op had. Door Wim welis waar.)
Jasper heeft er een nieuwe hobby bij : paarden handelen. Daar verdiend hij onder tussen zo veel mee dat hij de pension klanten niet meer nodig heeft.
Thirza was een keer aan het rijden, met nog drie andere. Jasper trekt de deur open : "Jullie moeten eruit, ik heb een klant." "Ja, maar het regend" "Daar wordt je hard van"
En wat zeg je dan hea.? Je kan nix, dus je gaat maar naar buiten. Gelukkig regende het niet zo hard.
Thirza en Debby gaan weg en vertellen dat aan Chanet. Zegt ze : Van mij mogen jullie morgen nog weg.
Ze heeft hun niet nodig, niet meer. Het geld komt wel op een andere manier binnen.
Ze hangen een kaartje op. Vrijdag zijn ze weg gegaan. Dus ik neem aan dat ze het toen hebben opgehangen. Ik kom maandag, kaartje weg.
Ik wil niet heel negatief doen over de stal daar. Ze hebben ruime boxen, prima voor, grote bak met goede bodem (10x beter dan bij ons) , twee buitenbakken die het helejaar bruikbaar zijn, dus niet onderstoomt.
Verder moet ik wel ff zeggen dat ik deze verhalen slechts gehoord heb. Welliswaar van verschillende personen. Zelf ben ik daar maar 1x in de week, dus heel veel van wat er gebeurd krijg ik niet mee.
De gezelligheid vind ik sins de uitbreiding wel achter uit gegaan. Vroeger was het 1 groep, en nu komen er steeds meer groepjes. En tjah, als je daar 1x in de week komt is dat niet echt positief.
Ik kom daar alleenmaar omdat Jive daar staat, en als Renske zou besluiten weg te gaan daar hou ik dr niet tegen.
alleen jij
Vind je het niet knap van me dat ik optijd ben opgestaan !

mwhahaha
maarja
Ja ik had het gevraagd maar het mocht niet omdat ik eerst samne met steef iets ander erbij wou doen. Dansen ofzoo maar er komt steeds niks van en dansen is ook niet echt mijn ding. Maar ik ga het denk ik nog een keer vragen
Maar ik ga weer naar school
lexlover schreef:MWhahaa jaa.. Het is ook zoo hoor lisette.. Het was een beetje over moedig van der om meteen alles uit gallop te doen..
Maar ze zei ook tegen mij dat het gewoon vanzelf ging.. Ze was zoo gespannemaarjaaa, ik had natuurlijk alweer wat eraving met Rox op gebouwd
![]()
Maarjaa.. Voor het eerst in een jaar (dus vorig jaar) dat ik EN optijd ben opgestaanEN heb ontbeten !
![]()
Ben helemaal trotswe hebben nu dan wel eerste 2 uur vrij.. maar ik vind het heel wat
Astor schreef:Melanie het inrijden deed je vanaf de draf