** Manege Belle Epoque Topic **

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ahtnamas

Re: ** Manege Belle Epoque Topic **

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 21:36

mag ik zien Haha!:D please

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 21:57

Nieuwe paginaa ! Clown

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 22:27

Yeaaah!!
Bijna gewoon de 200 pagina's!! Haha!

Maar iris,
wat ik wel vindt, is dat Rox jou al meer vertrouwd. Ik denk jij haar ook.
Want zoals je zag bij Melanie, ging het niet.

Ik gaat weer.
morgen weer school.
Ohja. 1e en 2e uur vrij voor iedereen. Echt chill! Tong uitsteken

Tot morgen iedereen!! Knipoog

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 22:41

wat gebeurde er bij melanie dan?/

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 22:58

Sprong niet helemaal goed. Lachen Ze ging uit galop, wat mss niet zo handig was. Knipoog

Alas je die filmpjes wilt dien moet jemaar vragen aan melissa (astor) want ze zijn va nhaar! Lachen

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 09:06

Lief dat je dat zegt Elja Lachen
Je mag ze wel plaatsen hoor =)
Ik kan het ook doen maakt niet uit Knipoog

Ja Lisett je heb eigenlijk wel gelijk, ze ging met inrijden goed met Melanie maar toen deed ze het in draf en het gign goed. Gaat ze met de proef in galop =S ik had al geroepen onder de proef mel in draf. Maar dat hoorde ze niet(A)

Maar ben echt blij dat ik 8ste ben geworden van de 20 Hyper!

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 09:31

MWhahaa jaa.. Het is ook zoo hoor lisette.. Het was een beetje over moedig van der om meteen alles uit gallop te doen..
Maar ze zei ook tegen mij dat het gewoon vanzelf ging.. Ze was zoo gespanne Tong uitsteken maarjaaa, ik had natuurlijk alweer wat eraving met Rox op gebouwd Lachen

Maarjaa.. Voor het eerst in een jaar (dus vorig jaar) dat ik EN optijd ben opgestaan Clown EN heb ontbeten ! Haha!

Ben helemaal trots Clown we hebben nu dan wel eerste 2 uur vrij.. maar ik vind het heel wat Clown

Jiviejik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 11:46

Nataschaa schreef:
Astor schreef:
Vandaag ga je rijden heaa iris? Haha!
Waarom is Thirza naar Zonnehoeve gegaan? Gaaaap

Ze zijn een beetje verkeerd bezig daar.. Jasper zet zijn paarden te koop als : Goede gezonde vriendelijke & brave paarden. Pardon ?
Ik heb gehoord dat ie een keer een paard HELEmaal verrot heeft getrapt. Op de straat. Terwijl er wedstrijd was. Op zijn EIGEN terijn. Het paard had nog kalkoenen onder, en had dus weinig grip op de grond. De vrouw waarvan ik het hoorde zei dat de angst uit zijn ogen te lezen was. Sorry, waar zijn we mee bezig ?
Ander verhaal, van een ander persoon gehoord.
Jasper is op wedstrijd. Zij moest hem jureren, rijdt ie de bak uit, hij pakt een zweep en ramt dat paard zo tussen zijn oren !! Die jury dacht : Wat moet ik hier mee? Moet ik hem discalifieren ? Maar het is wel de ZOON VAN DE EIGENAAR!
En daar zit het probleem.
HIJ IS DE BAAS, DUS HIJ IS BETER !
Mensen, doe normaal.!!
Nieuwe regel: Je mag niet meer bij C (daar is een soort van tibune, waar mensen kunnen kijken enz) stil staan. Jasper staat daar stil om iets, weet niet waarom. Iemand anders zegt : "Jasper, je mag toch niet meer bij C stil staan?" Zegt ie : "Maar ik ben de baas, verschil moet er zijn " Pardon ?
Chanet (ofzow, eigenaaresse van stal, moeder van Jasper) zegt tegen Debby (moeder van Thirza): "Als mijn dochter zonder cap op dr paard zou zitten zou ik d'r er zo vanaf halen, levensgevaarlijk (ect.)" Sabetiny (paard van Thirza) had een dik achter been en was helemaal niet lekkr. Ze was alleen maar aan het stappen. Sabetiny zou huis niets geks doen. Jasper zit zonder cap op paarden die NET ingereden zijn !! Hangt er een bortje, naast de deur : Cap verplicht. Verschil moet er zijn ?
(Lisette was ook van Jive af gehaald omdat ze geen cap op had. Door Wim welis waar.)
Jasper heeft er een nieuwe hobby bij : paarden handelen. Daar verdiend hij onder tussen zo veel mee dat hij de pension klanten niet meer nodig heeft.
Thirza was een keer aan het rijden, met nog drie andere. Jasper trekt de deur open : "Jullie moeten eruit, ik heb een klant." "Ja, maar het regend" "Daar wordt je hard van"
En wat zeg je dan hea.? Je kan nix, dus je gaat maar naar buiten. Gelukkig regende het niet zo hard.
Thirza en Debby gaan weg en vertellen dat aan Chanet. Zegt ze : Van mij mogen jullie morgen nog weg.
Ze heeft hun niet nodig, niet meer. Het geld komt wel op een andere manier binnen.
Ze hangen een kaartje op. Vrijdag zijn ze weg gegaan. Dus ik neem aan dat ze het toen hebben opgehangen. Ik kom maandag, kaartje weg.

Ik wil niet heel negatief doen over de stal daar. Ze hebben ruime boxen, prima voor, grote bak met goede bodem (10x beter dan bij ons Tong uitsteken) , twee buitenbakken die het helejaar bruikbaar zijn, dus niet onderstoomt.

Verder moet ik wel ff zeggen dat ik deze verhalen slechts gehoord heb. Welliswaar van verschillende personen. Zelf ben ik daar maar 1x in de week, dus heel veel van wat er gebeurd krijg ik niet mee.
De gezelligheid vind ik sins de uitbreiding wel achter uit gegaan. Vroeger was het 1 groep, en nu komen er steeds meer groepjes. En tjah, als je daar 1x in de week komt is dat niet echt positief.

Ik kom daar alleenmaar omdat Jive daar staat, en als Renske zou besluiten weg te gaan daar hou ik dr niet tegen.

Heel lang geleden..
Maar HUH??
Ik heb gehoord dat ie een keer een paard HELEmaal verrot heeft getrapt. Op de straat. Terwijl er wedstrijd was. Op zijn EIGEN terijn. Het paard had nog kalkoenen onder, en had dus weinig grip op de grond. De vrouw waarvan ik het hoorde zei dat de angst uit zijn ogen te lezen was.
Ik ben benieuwt wanneer dat was..

Je weet zelf heel goed dat jasper streng en hard is voor zijn paarden.. maar HELEMAAL VERROT GETRAPT.. op wedstrijd.. erg appart..

Jiviejik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 11:50

En daarbij..
Lisette dat paard werd niet door jasper onderuit getrokken..

En hij verkoopt geen zieke slechte paarden NOOIT..
Altijd gekeurd meestal ook rontgenoligisch..

En een Z paard voor 3500? ben ik benieuwt welke..
Groetjes,
Renske
P.S. Natascha.. je kan die dingen beter tegen mij zeggen.. als jou de stal niet bevalt.. das wel een probleem.. niet?

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 12:15

Hmm........

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 12:17

MWhaahah melissaa Tong uitsteken alleen jij Tong uitsteken

MAarjaa Clown Vind je het niet knap van me dat ik optijd ben opgestaan ! Tong uitsteken

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 12:18

Jaa echt super knap Haha!
Ik kon eigenlijk ook nog uitslapen maar ging al kwart over 8 me bed uit Tong uitsteken

Moet wel weer wennen hoor...
ben nu al toe aan vakantie (A) Tong uitsteken

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 12:19

Jaa ik ook ! Tong uitsteken mwhahaha Tong uitsteken maarja Clown

Ga je morgen weer rijden ?? of is het je week niet ?? maar je ging tog elke week ??

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 12:22

Uhmmm ff denken hoor.

Nee niet mijn week Verdrietig Ja ik had het gevraagd maar het mocht niet omdat ik eerst samne met steef iets ander erbij wou doen. Dansen ofzoo maar er komt steeds niks van en dansen is ook niet echt mijn ding. Maar ik ga het denk ik nog een keer vragen Bloos

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 12:28

okee Lachen Maar ik ga weer naar school Boos!

Doegg Kusje

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 12:34

Okee doegggg
Je bent nu al weg maar toch...
& dan blijf ik alleen over....

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 13:32

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 13:36

lexlover schreef:
MWhahaa jaa.. Het is ook zoo hoor lisette.. Het was een beetje over moedig van der om meteen alles uit gallop te doen..
Maar ze zei ook tegen mij dat het gewoon vanzelf ging.. Ze was zoo gespanne Tong uitsteken maarjaaa, ik had natuurlijk alweer wat eraving met Rox op gebouwd Lachen

Maarjaa.. Voor het eerst in een jaar (dus vorig jaar) dat ik EN optijd ben opgestaan Clown EN heb ontbeten ! Haha!

Ben helemaal trots Clown we hebben nu dan wel eerste 2 uur vrij.. maar ik vind het heel wat Clown

* Hehe ik kan eindelijk wat plaatsen in de huiskamer, dankzei Melissa*
Jaa idd iris.Ik weet niet hoe het kwam maar ja het ging ook nog is vanzelf en ik was zo gespannen beetje te., en doordat het losrijden goed ging ging ik denk ik onverwachts al denken van daar springt ze wel over heen. Maar niet dus. Ag ik zie dit niet als een teleurstelling ofzo. Ik vond het hartstikke leuk om mee te doen met Roxanne. En volgende keer beter. Ik weet nu gewoon hoe ik d'r het beste kan rijden. En ik had pas 1 keer op haar gesprongen:P
Maar ja, het inrijden deed ik ook vanuit GALOP. En dat ging wel goed..

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 13:38

Melanie het inrijden deed je vanaf de draf Bloos

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 13:40

Astor schreef:
Melanie het inrijden deed je vanaf de draf Bloos

En vanuit galop

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 13:41

Nou ik heb dat niet gezien? Bloos

Maar het zou kunnen maar grotendeels vanuit de draf en ik riep het nog naar je onder de proef Tong uitsteken

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 13:44

Het inrijden deed ik echt vanuit galop.

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 13:46

Nou sorry dan ik heb het niet gezien Bloos
Maar ik ga

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 14:01

Zo heb is ffies het topic door gelezen om een beetje bij te zijn Tong uitsteken

Jammer Iris dat je de volgende keren niet mee kunt doen Boos!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 14:07

Mel ik zal straks als ik uit school ben ff kijken hoeveelste RSVA bokker je bent okee?

xx