! Allemaal net aan op t laatste gaatje, dus kunnen we gelukkig alle halsters gewoon gebruiken
(en hoef ik niet dat halster te ruilen
) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
! Allemaal net aan op t laatste gaatje, dus kunnen we gelukkig alle halsters gewoon gebruiken
(en hoef ik niet dat halster te ruilen
)
.
hoe bedoel je smal neusje .
.. xManon_ schreef:Weetje jullie hebben concurrentie, lees dat nog iemand Goofy wil..
haha grapje!
en nog nauwlijks beleerd ook geloof ik.
tis idd minder kans dat je op je keuze pony zit.
. 
) T is dus altijd een verrassing op wie je zit, en Dancer was inderdaad een leuk vlot paardje, dus ze maken wel een goede keuze voor je
dan is Sophie in Griekenland.
ik ben alvast beetje spullen aan het pakken wat ik nodig heb enzo
.
. 

Manon weet inmiddels al wat we gaan doen voor pony v/d weekverkiezing
heb je trouwens nog spullen gevonden? ik niet

xEsther schreef:ja klopttis idd minder kans dat je op je keuze pony zit.
ik wil liever toch niet op bontje denk ik, want ze is niet echt heel pittig met rijden, maar met springen is ze wel geweldig.
En ik zou eigenlijk niet weten welk ander paard ik wil rijden, dus ik zeg maar gewoon Goofy of gewoon een pittig en vlot paardje.
Elja schreef:Latin is het paard van Daan.
Dat paard springt best wel vaak uit de wei.
Elja schreef:xEsther schreef:ja klopttis idd minder kans dat je op je keuze pony zit.
ik wil liever toch niet op bontje denk ik, want ze is niet echt heel pittig met rijden, maar met springen is ze wel geweldig.
En ik zou eigenlijk niet weten welk ander paard ik wil rijden, dus ik zeg maar gewoon Goofy of gewoon een pittig en vlot paardje.
Dan zou je Ølle ook nog wel kunnen krijgen.
Hoe spreek je dat trouwens uit? gewoon Olle? Ulle? euwlle?
haha