Manege Bruin!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 21:43

Mss dat ze daarom zo sloom was dat ik erop ging, komt ook wel door die blessure natuurlijk, maar na een paar rondjes gewoon draven was ze al helemaal buiten adem.. Terwijl ze toch iedere dag liep.. Dus vandaar ..

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 21:45

Idd we mesten zelf wel, vind het anders zo zielig Heb er ook lekker 3 plakken ingegooid.. Jammer dan voor ze, voor de moeite hehe.

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 22:43

hoelang is dat beest nou al drachtig dan. Dan moet ze dat dus al geweest zijn voordat ze op de manege kwam.

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-06 00:09

Ja, maar die is toch al wel een jaar op de manege? Dan wordt het namelijk hoog tijd dat er wat uit komt

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 01:02

Ah joh, komt meteen een jaarling uit

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 01:12

Binnen een maand moet het er zijn volgens de veearts.... Spannend een veulentje. Wat zal die eikel van een V.H. op zijn neus kijken hahahaha

_MelisS

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 10:13

ze is nu ongeveer 6 maanden op de manege al en daarvoor voor dat ze bij ons kwam was ze al drachtig volgends mij dus iets van 7 maanden al ofoz.... denk

_MelisS

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 10:14

tenmisnte zo iets hoorde ik....

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 11:04

Over een paar weken komt het veulen, ze is al ruuiiim 7 maanden drachtig zei de d.a.

Melisje, de stal was heel mooi en ukkie was er heel heel blij mee

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 11:05

Heuj Niekie.... ik had je gister nog ge-smst.... Hoe laat ga je Luc longeren?

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 11:57

Dat was gisteren kim gaat vandaag rijden.

Maar ik ga om 13.00 niels ophalen en thuis brengen en dan naar de paardjes, dus kunnen de toeties wel weer saampies buiten spelen hè

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 13:10

Als het veulen over een paar weken komt, is ze zeker al héél ruim 7 maanden drachtig

Zijn ze er nu pas achter gekomen dan?

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 15:23

Hoelang moet een paard drachtig zijn dan? Toch 11 maanden of ben ik nou gek?
Ik had gehoord dat ze ruim 7 maanden drachtig is, dus dan moet ze toch nog een tijdje? Als we geluk hebben is het precies bij ponykamp, als het goed is blijven we iedere nacht slapen dan

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 19:56

Ik dacht dat er maar 1 nachtje wordt geslapen op de manege..

Vandaag hebben we met pukkie en pikkie een hele tocht gemaakt! Langs velden en wegen, over bergen en oceanen.. (oke, dat laatste was een beetje overdreven )

Maar was wel leuk!

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 20:19

Ja man ik kwam uit mijn werk en zag jullie vet fanatiek langs de huisduinerweg lopen, pittig hoor!! Ik zwaaide nog maar jullie zagen t niet denk ik. Ik ben gewoon echt mega verkouden en heb keelpijn en ga vet ziek worden volgens mij, zit steeds te kuggelen als een oud omaatje, vet irri. Nou ik ben benieuwd hoe het met Kim en Luukie ging, vast wel goed! En hoe was hij met longeren Niekie? sloom denk ik, aangezien hij al buiten had gestaan
Oh deedejee wat is VH??

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 23:14

Nee, hij was juist heel actief aan het rennen omdat hij alles eng vond

En ik hoorde een tuut en zag een kleine blauwe auto dus ik stak nog mn hand op, maar er ging geen lichtje branden
Maar dat was jij dus

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 01:40

hasten schreef:
Mss dat ze daarom zo sloom was dat ik erop ging, komt ook wel door die blessure natuurlijk, maar na een paar rondjes gewoon draven was ze al helemaal buiten adem.. Terwijl ze toch iedere dag liep.. Dus vandaar ..

Met 7 maanden dracht kunnen ze nog prima lopen hoor, daar horen ze nog geen last van te hebben in het werk

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 01:45

hasten schreef:
Idd we mesten zelf wel, vind het anders zo zielig Heb er ook lekker 3 plakken ingegooid.. Jammer dan voor ze, voor de moeite hehe.

Maar 3 grote plakken voor een hele stal na het mesten?
Dat vind ik nog niet zoveel eigenlijk (je moet eens zien wat er bij Marco ingaat op mestdag en de twee opstrooidagen )

Neem tenminste aan dat je grote plakken bedoeld en geen kleine baaltjes

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 01:47

Dat heb ik ook regelmatig NIekie, dat ik mensen gewoon echt niet herken
Als ze in de auto zitten vind ik het nog wel te doen(dan zie ik het vaak aan de auto ), maar op de fiets of gewoon loslopend wordt het al heel wat moeilijker

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 09:30

Nou maar ik tuutte niet? want dat doe ik nooit bij paarden, maar ik zwaaide wel inderdaad hihi.
Ben nog steeds zwaar naar de klote, voel me niet lekker, dus dat wordt weer niet rijden, maar weer longeren dan maar. Ik hoop dat ik morgen toch wel wat beter ben, moet toch weer werken maandag.

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 10:20

Hmm.. dan was het misschien een spirituele tuut ofzo Zodat ik toch om zou kijken

Ik moet vandaag helemaal naar rotterdam voor een feestje van niels zn tante, die hij zelf amper kent. Maargoed, schoonouders betalen een 4 sterren hotel, dus dan kan ik er wel overheen komen

Doortje, ik stop toch nog even langs de manege, dus dan zet ik in de kast wel even wat voer voor ukkie klaar. Voor na het zware werk

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-06 10:47

Nouu Gomir, ik heb gister zelf uitgemest en flair stond echt gigantisch dik in het stro Geloof toch niet dat het dikker moet. Ik heb nu zelfs stro aan de zijkanten gedaan omdat Flair er amper anders in kon lopen.

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 13:19

Oei.. Beetje overdreven gedaan dus..
Nouja ze heeft het wel lekker warm hihi. Ik had nog maar maar dat heb ik maar in een andere *lege* stal gegooit..
En Ayke heeft dan gewoon een heeeele slechte conditie, heel apart dan

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 20:21

Ja een sprituele tuut denk ik ja
Nikki lag te slapen deedejee toen ik ging rijden. Ik dacht ga toch maar rijden ipv longeren. En had ik het maar niet gedaan want voelde me al niet al te toppie en toen ging hij er ook nog eens mega vandoor ( reed buiten). Daarna zegt Anouk: het zag er wel goed uit, ehhh jaaa nouja thanx, oke beter dan, maar dat doet hij alleen na zo'n explosie, en dan pas mooi lopen! Toen kwam ik Kim tegen en die had ook in de buitenbak gereden gisteren dus het kon ook niet dat het dat nou opeens was. Hij doet wel opeens zo raar omdat hij volgens mij een week lang is aangepakt en dan bij mij weer uitproberen he, even kijken hoe ik reageer als ie weer eens niet door wil lopen. En ik dacht: even kijken of hij gaat bokken, maar dat deed hij gelukkig niet, nu sla ik ook niet zo hard als hun hihi

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 00:23

hoi mensen
ik kreeg een berichtje van Gomir dat ik mijn vragen maar eens hier moest stellen, misschien dat jullie me kunnen helpen

ik heb een nakomeling van Call Willemshof x Abgar
Call Willemshof is een schimmel(hengst) die volgens zegge uit Den Helder kwam. hij stond op een manege en is daar geruind en verkocht. nu is mijn vraag of iemand van jullie ooit eens van dit paard hebben gehoord?!
en misschien ook van de Abgar merrie Zoporta?! die zou ook namelijk wel eens daar op de manege zijn kunnen beland?!?!