Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Shenavallie schreef:LIQUITA schreef:ZO...en nu ga ik even de uitslagen van de A + B dressuurwedstrijden, die gisteren gereden zijn bij Veldt op de site zetten.....
Heb jij zelf ook gejureerd? Ik kon niet zo goed zien wie er in het hokje zaten (het wordt tijd voor een brilletje........... Dozo, waar ben je?)
Sanniiy16 schreef:Uhm renee agnes en volgens mij die vrouw van milona hadden gejureerd als ik het goed kon zien dan
. Als het af is, zal ik een foto plaatsen, ok? 

LIQUITA schreef:Zo, nu ga ik aan mijn volgende "opdracht" . Een dekje voor Sire pimpen.....het is een heel mooi en heel duur dekje, dus ik moet extra goed mijn best doen. Als het af is, zal ik een foto plaatsen, ok?
Sanniiy16 schreef:hehehe had ik het tog weer goed gezien
maare ik wil daar wel een foto van zien jah!!
Zou je het voor mij ook niet kunnen doen?
dan op me witte shabrakje??
.
Sanniiy16 schreef:ik zal het binnenkort allemaal wel even bekijken
l0rdJ schreef:Yeah, me mannetje is maar lieft 14e! Geeindigd van de 52 veulens! Nou is dat netjes of niet?
We mogen trots zijn op me kerel:)

l0rdJ schreef:Yeah, me mannetje is maar lieft 14e! Geeindigd van de 52 veulens! Nou is dat netjes of niet?
We mogen trots zijn op me kerel:)
Gefeliciteerd Niekie
Niet met Hackie zelf hoor, ha ha! We hebben met Mary en Maisie geoefend en het ging best wel aardig! Van de week gaan we weer oefenen. Ook zijn er plannen om eerdaags het zitten met Maisie te gaan proberen, want ik moet natuurlijk deze winter nog wel mijn weddenschap winnen
Shenavallie schreef:Vanavond met Hackie gefreestyledNiet met Hackie zelf hoor, ha ha! We hebben met Mary en Maisie geoefend en het ging best wel aardig! Van de week gaan we weer oefenen. Ook zijn er plannen om eerdaags het zitten met Maisie te gaan proberen, want ik moet natuurlijk deze winter nog wel mijn weddenschap winnen
. Natuurlijk wel weer foto's maken he!!!!
. Ben ik gweoon weer hartstikke verkouden en loop dus weer flink te snotteren
, en m'n oren zitten weer dicht (= eigenlijk nog niet echt over geweest). Ik zit nu aan de neus- en stoomdruppels van A. Vogel, misschien dat dat dan helpt.
gelukkig gaat het nu al beter met um!