manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 22:17

Cis komt morgen op Shaar rijden... nou Cis, bereid je maar voor want madam is behoorlijk hyper! Heb vanavond 2 uur gereden (1 uur les en 1 uur carrousel) en mevrouw was nog laaaaaang niet moe!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 00:36

Hoihoi!
Ff snel een berichtje voor Nel zich echt zorgen gaat maken waar ik uit hang en ze de politie inschakeld Clown
Heb het idd heel erg druk: werk elke dag van 8 tot half 6, ga dan thuis eten en daarna nog tot ongeveer half 11 klussen. Ben erg gaar, maar het is voor een goed doel, want ik ga a.s. zaterdag al verhuizen! Ik lees ondertussen natuurlijk ff heel snel jullie berichtjes bij (tijdens mn werk of als ik terugkom van klussen), maar heb meestal niet meer de tijd óf de energie om terug te schrijven... Na volgende week zal het ook wel iets minder zijn, omdat ik dan nog geen internet heb.
Ben nu ook net terug en ga lekker naar bed! Allemaal een dikke knuffel en ik reageer snel weer op jullie berichtjes!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 10:57

Wij gaan vrijdag avond met stal naar een clinic in ermelo, echt wel leuk. Ik moet vrijdagmiddag naar school, dus komen ze me in breda ophalen!
Heb t best druk vanaf vrijdag, want vrijdag, zaterdag en zondag moet ik de haf van een stalgenootje ook rijden en maandag t/m donderdag moet ik op tequila van iris rijden... Dus heb n hele week 2 paarden!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 12:08

Nou vervelen zal je niet bar!

Heej gelukkig met bianz is nog alles goed!

Anne: ja heb de baby verteld over de trapleuning, maar volgens mij zit ie nog wel lekker daarbinnen, want we krijgen geen reactie...

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 12:29

Heb je nog een recente foto van je babybuik nel? Ben wel benieuwd... Annemarie zag er op t laatst echt uit alsof ze zou ontploffen!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 17:04

Owhhh Cis, ik heb je handschoenen nog!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 19:22

Afbeelding
Deze goed Bar?
Deze heb ik pas genomen, dus mn buik ziet er nu zo uit.

Cis: lekker gereden op shaar?
Zeker geen buitenrit gemaakt met dit weer? Tong uitsteken

mistralmies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 19:27

Heej.. eindelijk die 25 berichten geplaatst!

mistralmies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 19:56

Enne, Annemijn, al je werk is voor niks gedaan, 'puppy' Anza is weer even goor als eerst Knipoog En ze heeft weer spike's! wel hip hoor.. met paarse elastiekjes in haar staart werd het een super coole foto Haha!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 20:23

@ Cis: heb je t leuk gehad?
@ Nel: ziet er mooi uit hoor Knipoog Ja

Ik heb jullie advies nodig meiden! ik wil graag een autootje en heb vanmiddag een proefrit gemaakt. Ik heb mijn verhaal in LZP geschreven *klik* Graag jullie mening!

Ik ga zo naar Nous, nog geen tijd voor gehad vandaag! Ik ben van het weekend oproepbaar wat betekent dat ik dus 13 dagen achter elkaar aan t werk ben Clown Thirz, dan weet ik ook eens hoe dat voelt!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 20:30

oh echt bar, mijn handschoentjes...nouja geeft niet! Ik kom ze wel een keertje ophalen ofzo. Haha!
Wow Nel, wat een dikke buik!
Ben idd niet op buitenrit geweest met Shaar, dus we hebben ons op de binnenbak gestort. het ging niet geweldig, maar heb wel een hoop geleerd.
Kim, reageer je even op mn pb?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 20:32

Mn nieuwe hoofdstel....
Afbeelding
Afbeelding
Ff frontriem showen...
Afbeelding
Afbeelding
Gekke bekken trekken...
Afbeelding

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 20:32

Wowww je buik nel! Gewoon eng dik!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-07 21:16

Ow.. Nouja heb je tog wel in baby taal gesproken nel? Jammer hoor nog geen reactie. Maar het is nu iig wel op de hoogte van de trapleuning Lachen Is wel zo fijn, dat ie weet dat ie kan en mag komen
*flinke buik hoor nel! (kims, zeg er eens wat van Clown wanneer laat de kleine zich zien?) Ik vind t wel een buikje voor; ik laat me van t weekend zien Knipoog Jij nie Nel?
leuk hoofdstel Bar (en tog heb ik t gevoel dat ik die frontriem al een keer gezien heb Nagelbijten / Gniffelen Heb jij dat hoofdstel egt nog niet geshowd in t zeeuwentopic? *denkt* iig was er wel een discussie over frontriemen tog? over een dikke voorpluk enzo? Verward Ach ik weet t ook allemaal nie meer, hij is leuk iig Haha!)

Grrr, en ik maak deze week nog een afspraak met mn relatie therapeut!
Heb een hele poos in de trein vlak voor Middelburg gestaan (je weet wel voor dat bruggetje. Iets met een grendel die niet vergrendeld kon worden? Verward )En daarom was t niet verantwoord om de trein daar overheen te laten rijden. Na een kwartier daar gestaan te hebben was t bericht ineens: “Vanwege de problemen met de brug, die niet snel genoeg hersteld blijken te kunnen worden, gaat deze trein terug naar Goes” Wow! Uhm Goes? Een paar 100 meter achter ons ligt Arnemuiden?!
Nouja uiteindelijk tog fijn iedereen gedumpt in Arnemuiden Scheve mond zonder bus of wat dan ook. *kwam een vrouwtje met grote ogen op langs lopen met der hond “wat is dit?! Waarom is t hier zo druk?”
Tja een intercity van 2 treinstellen lang die ineens leegloopt geeft wat mensen op t station idd Vork heel fijn iedereen op de weg natuurlijk, auto’s boos en hoop gedoe.. Maargoed 7 uur stond ik dan tog thuis Lachen (ipv de kwart voor 6 die ik bedacht had)
Achjah, heb je wel eens Lachen

Klinkt zwaar vermoeiend Bianz, dat schema van jou. Maar idd; het is voor t goede doel! Zaterdag verhuizen!
*dan is t gwoon helemaal jouw eigen plekje. Alles alleen van jou Haha!
Suc6 nog met je drukte, nog even doorbijten

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 21:32

@ Anne: ja, zal je net zien. Kan je zowat je huis zien, heb je nog enorme vertraging! Pff balen man!

Ik ben net bij Nous geweest, zag ik dat haar achterbeentje weer dik was. Verdorie! Ik in de regen haar been afspoelen (brrr). Madam natuurlijk weer vervelend doen. Ik denk dat het verstandig is de dierenarts eens te bellen, ik vind het veel te lang duren met haar pees!

Hmm, dat autootje doe ik maar niet. Ik wil zo graag een auto ! Verdrietig Maar alles is veel te duur!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-07 21:45

Ja, idd. Vertraging is altijd rot, maar als je je huis al kan zien is t helemaal balen! (al is t dan wel fijn dat de persoon die je op komt halen een stuk sneller in de buurt is Clown Dus liever in 1 keer doorgereden, maar verder hoor je me nie klagen. Goes, of nog verder trug was minder grappig geweest)

Ah nee.. Arm beentje! Balen zeg!
*lijkt mij ook ideaal trouwens, in dit weer met een paard in bedwang houden en afspuiten Scheve mond

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 21:53

Kim ik stuur je een PB over de auto

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 22:00

Kim: waar loop jij nou stage?
Wel vervelend dat been van nous. Straks heeft ze een blessure er aan over gehouden.

Anne: ik kan nog geen baby taal, weet jij hoe dat moet dan?

Morgen ga ik weer naar de verloskundige, het hartje beluisteren.
Dat is altijd weer leuk om te horen!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 13:13

En hier is Thirz dan eindelijk met een dagje vrij Haha!
Wil eigenlijk in mn bed blijven met dit weer, maar moet helaas nog een hoop dingentjes doen!

Jammer dat die auto het niet is geworden Kim, ik heb dr ook geen verstand van dus kan je geen advies geven! Echt balen dat dat been nog steeds zo dik blijft he. Nous heeft t ondertussen echt wel gehad met dat afspuiten..(en ik ook Clown )
Nou Anne, die relatietherapie werpt nog geen vruchten af.. Zelfs die ene break van elkaar heeft ook niet geholpen! Misschien moet je eens flink boos op m worden Tong uitsteken Gelukkig werd je in Arnemuiden afgezet, Goes is toch niet zo'n leuk grapje!

Je hoofdstel ziet er cool uit Bar! Ging het goed met Shaar temmen Cis? Ik had nu pas door dat jij deze week vakantie had, t noorden he! Mijn kids zijn gelukkig weer naar school!
Wauw, wat een buik heb je Nel! De baby wacht denk ik nog even tot het weer wat beter is...hij wil gewoon een zonnetje Knipoog Ging alles goed bij de verloskundige?

Bianz: nog ff doorzetten, bijna klaar! Kan je daarna relax uitrusten in je eigen huisje!
Zo, volgens mij heb ik iedereen gehad, tot snel! Doei!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 18:13

he hallo,
ja alles was goed hoor thirz, heb vandaag te horen gekregen hoe groot het ongeveer is, en ze schatte in dat er een maar een klein kindje in zit, ong 6 a 7 pond.
Dus das mooi want het moet er ook nog uit.

Ben ook eens lekker vandaag met mn zus de stad in geweest, 2 waggelende eendjes naast elkaar...hihi.
Was wel weer eens lekker, even uit huis!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 19:53

Shaar was nogal klierig, laten we t daar maar op houden, dus ik heb Cis priveles gegeven... Maar het ging best goed, toch Cis?!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 22:52

het ging best goed! Ik moest er weer een beetje inkomen, in het serieuze rijden na al die buitenritten Haha!
Maar ik vond het wel weer heel leuk om een keer weer 'echt' te rijden.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-07 16:05

Citaat:
Ben ook eens lekker vandaag met mn zus de stad in geweest, 2 waggelende eendjes naast elkaar...hihi.
Was wel weer eens lekker, even uit huis!

nog iets leuks gekocht in de stad Nel? of alleen wat gekeken en gekwekkerd met je zus Knipoog Maar kan me voorstellen dat je gek wordt van dat binnen zitten. Niet dat t weer egt heerlijk is om mee buiten te zijn ofzo. Hier waait t egt hard iig, máár wel met een sonnetje en stukjes blauwe lucht Haha!
(maar dat komt waarschijnlijk omdat de hele Paramedische afdeling met pluu's rondloopt Clown Bestaat 12,5 jaar ofzo, dus nu heeft iedereen een mooie witte pluu gekregen *En ja daar kan je dan de hele dag van half 10 tot 5 mee rondsjouwen, klopt! Vork Ach, ze zijn vast ergotherapeutisch verantwoord, dus dan mag t Haha! )
*phoe, ik ben zo flauw @the moment Clown
Gatenrooster weer vandaag, en al een paar dagen vroeg op en weer laat thuis --> het recept voor een flauwe bui! Haha!
(hele klas is ook zo flauw en druk; giechelen, slap babbelen en zo nu en dan ineens een flinke discussie en beslissingen nemen is al helemaal niet mogelijk Ja Ideaal!)

En thirz lekkr aan t genieten van je vrije daagjes? Lachen Niet te lang op je bed blijven liggen hoor, is niet goed voor je structuur Clown
En hoe is t nu met Nous?

Citaat:
Zelfs die ene break van elkaar heeft ook niet geholpen! Misschien moet je eens flink boos op m worden

Tja, ik ben al eens flink boos geworden hoor:
"ik zal t nooit meer doen, en t spijt me. Ik zal me proberen aan te passen, en t komt goed heus!"
Maarja... alleen maar beloftes En belofte maakt schuld, dat blijkt maar weer!

Clown

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 16:14

voicenel schreef:
heb vandaag te horen gekregen hoe groot het ongeveer is, en ze schatte in dat er een maar een klein kindje in zit, ong 6 a 7 pond.
Dus das mooi want het moet er ook nog uit.

Ja precies! dat zijn de ideale kindjes hoor! Te klein is ook niet goed (had er vandaag een van 2200 gram) en te groot ook niet, krijg je zulke scheuren van Clown
Ik loop nu trouwens overal en nergens stage! Mijn verloskunde stage is in Goes en omstreken, en mijn kraamstage in heel zeeland. Ik heb nu een gezin in Zoutelande zitten waar ik morgen weer naartoe ga. Heerlijk, baby's knuffelen! Knipoog Ik heb echt een geweldig vak...

@ Anne: wanneer heb je weer les? pff echt niks zo met al die tussenuren!Ik vind het niet gek dat je zo melig wordt!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-07 16:18

ik heb nu weer les om 15.45 Ja
Tja, tussenuren; opsich kan je dan wel wat aan school doen, maar daar heb ik nou egt de puf nie meer voor Clown dus heb mezelf een egte pauze gegeven.
2200 gram klinkt wel heel weinig. En idd te groot klinkt weer errug pijnlijk Clown
Ow in heel zeeland! (snapt nu waarom je een auto wil Knipoog met de trein is heel zeeland niet egt te bereiken Vork )