Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En ze heeft weer spike's! wel hip hoor.. met paarse elastiekjes in haar staart werd het een super coole foto

Thirz, dan weet ik ook eens hoe dat voelt! 
Is wel zo fijn, dat ie weet dat ie kan en mag komen
wanneer laat de kleine zich zien?) Ik vind t wel een buikje voor; ik laat me van t weekend zien
Jij nie Nel?
Heb jij dat hoofdstel egt nog niet geshowd in t zeeuwentopic? *denkt* iig was er wel een discussie over frontriemen tog? over een dikke voorpluk enzo?
Ach ik weet t ook allemaal nie meer, hij is leuk iig
)
)En daarom was t niet verantwoord om de trein daar overheen te laten rijden. Na een kwartier daar gestaan te hebben was t bericht ineens: “Vanwege de problemen met de brug, die niet snel genoeg hersteld blijken te kunnen worden, gaat deze trein terug naar Goes”
Uhm Goes? Een paar 100 meter achter ons ligt Arnemuiden?!
zonder bus of wat dan ook. *kwam een vrouwtje met grote ogen op langs lopen met der hond “wat is dit?! Waarom is t hier zo druk?”
heel fijn iedereen op de weg natuurlijk, auto’s boos en hoop gedoe.. Maargoed 7 uur stond ik dan tog thuis
(ipv de kwart voor 6 die ik bedacht had)

Maar alles is veel te duur!
Dus liever in 1 keer doorgereden, maar verder hoor je me nie klagen. Goes, of nog verder trug was minder grappig geweest)
)
Gelukkig werd je in Arnemuiden afgezet, Goes is toch niet zo'n leuk grapje!
Ging alles goed bij de verloskundige?
Citaat:Ben ook eens lekker vandaag met mn zus de stad in geweest, 2 waggelende eendjes naast elkaar...hihi.
Was wel weer eens lekker, even uit huis!
Maar kan me voorstellen dat je gek wordt van dat binnen zitten. Niet dat t weer egt heerlijk is om mee buiten te zijn ofzo. Hier waait t egt hard iig, máár wel met een sonnetje en stukjes blauwe lucht
Bestaat 12,5 jaar ofzo, dus nu heeft iedereen een mooie witte pluu gekregen *En ja daar kan je dan de hele dag van half 10 tot 5 mee rondsjouwen, klopt!
Ach, ze zijn vast ergotherapeutisch verantwoord, dus dan mag t
)

Ideaal!)
Niet te lang op je bed blijven liggen hoor, is niet goed voor je structuur
Citaat:Zelfs die ene break van elkaar heeft ook niet geholpen! Misschien moet je eens flink boos op m worden
En belofte maakt schuld, dat blijkt maar weer!
voicenel schreef:heb vandaag te horen gekregen hoe groot het ongeveer is, en ze schatte in dat er een maar een klein kindje in zit, ong 6 a 7 pond.
Dus das mooi want het moet er ook nog uit.
Ik heb echt een geweldig vak...
dus heb mezelf een egte pauze gegeven. 
met de trein is heel zeeland niet egt te bereiken
)