Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Serada

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 08:11

Eefje23 schreef:
Het knapste paard staat helemaal achteraan hoor!!!
Niet te missen door zijn prachtige blauwe vliegedeken!! (die linda heeft toch zo'n goeie smaak!!!!! )

Wauw Eef, dat hoor ik héél erg graag hoor En ik was getuige van jou galopje en dat belooft veel goeds in de toekomst. Wat is die Robin ook een lekker ding hé!!

Nou gister heeft mijn knapperd ontzettend goed zijn best gedaan met de les dus ik zweef nog even na Eeh inderdaad Twinklebel, ik snuif hier en daar een poëtische sfeertje op als ik al die onderteksten zo lees

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 09:01

Eefje23 schreef:
Val, hoe is je eerste les gegaan? Spierpijn morgen?

Ha Eef,

Nou het is goed gegaan hoor, ik ben erachter dat ze alle gangen gewoon netjes loopt, alleen wat te lateraal ... maar dat komt door haar stijfe rug en daardoor kan ik niet voelen in welke gang ik zit (gelukkig komt steffi de 29ste). Dus ik moet haar veel los rijden en langzaam tolten zodat je haar rug meer gaat gebruiken en meer dressuren !! En misschien ook maar zo'n passoa tuigje kopen voor het longeren. Dus er is genoeg werk aan de winkel! Ik denk dat ik het daar maar 3 maanden volhou, dan ben ik uitgeput

Gr.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 09:16

Arme Val Wel leuk dat je nu al zoveel aan je 1e les hebt gehad! En natuurlijk ook wel fijn om te horen dat alle gangen er goed inzitten.
Ben trouwens wel benieuwd naar Steffi, maar dat krijgen we vast wel te lezen

Ik heb de galop van Eef en Robin ook gezien, Eef je bent hartstikke stoer

Mijn les met Biz ging niet zo lekker , Biz was wel goed voorwaarts maar wil in de nageeflijkheid niet lekker loslaten, galop zit momenteel ook weer erg raar en hij wil niet meer rustig aanspringen . Met wat stelling e.d. vragen is het uiteindelijk wel gelukt! Ik denk dat het te maken heeft met het weer ofzo,(stijf??) Vrijdag en zaterdag had ik ook in de bak gereden en toen liep Biz wel erg lekker! Ach volgende keer beter
Ko ging trouwens wel erg lekker!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 09:37

Haaai allemaal.

Yus, Eviet, Jol, Ireen en Anique zijn veilig aangekomen en hebben hun eerste buitenritje al weer achter de rug! Zoals jullie weten zou ik ook gaan, maar helaas.........
Zondagavond zit ik met alle spulletjes ingepakt op de bank te genieten van mijn wijntje, gaat de telefoon.
Is mijn oom (broer van mijn vader) plotseling overleden. Hij woont in Utrecht, dus gister ben ik daar naar toe gegaan om alles te regelen. (zijn vrouw is 1,5 jaar geleden overleden en ze hebben geen kinderen, dus wij zijn de meest "close"familie.)
Vandaag even een dagje thuis en morgen en overmorgen naar het rouwcentrum. Vrijdag is de crematie.
Jemig zo zie je maar weer hoe onverwachts iets kan gaan en hoe raar het leven kan lopen.
Ik hoop vrijdag na de crematie naar Yus en de rest toe te gaan....

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 10:06

Hey Mir, wat naar. Veel sterkte!
Volgende week als Yus weer terug is kom ik weer eens bij jullie langs, dan kan ik gelijk Robin bewonderen, Eef. Ik ben wel nieuwsgierig.

Bij mij ook een nieuwtje, a.s. maandag om 8 uur heb ik mijn eerste les met Vienna, en mijn eerste les sinds mei vorig jaar. Ik heb er helemaal zin in!

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 10:09

Jeetje Mir... wat een treurig nieuws... gecondoleerd!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 10:14

Dank jullie! met mij gaat het wel hoor, alleen mijn vader zit er helemaal doorheen. Hij heeft verleden jaar ook zijn zus verloren..Nu zijn broer en nu is hij nog maar alleen over..Ja dan schrik je wel even!

Leuk als je komt kijken Fieke!

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 10:20

Binar schreef:
Arme Val Wel leuk dat je nu al zoveel aan je 1e les hebt gehad! En natuurlijk ook wel fijn om te horen dat alle gangen er goed inzitten.
Ben trouwens wel benieuwd naar Steffi, maar dat krijgen we vast wel te lezen

Ja, erg fijn hoor! Met mijn paardje is eindelijk een keertje niet zoveel mis.... wel wennen hoor die verandering... ik ben altijd gewend een slecht nieuwsgesprek te krijgen Natuurlijk laat ik weten hoe het met Steffi ging! Ik ben zelf ook benieuwd! Ik ga vanavond dan maar eens flink dressuren, als ik nog weet hoe dat moet

Het is trouwens best lekker buiten rijden daar! En er is 1 padje, met allemaal bochten en omhoog en omlaag.... echt cool Daar ging ik hard man!!! Ik vloog erover heen, wel jammer want toen was het des te sneller ten einde!

Oh, trouwens woensdag wordt ze natuurlijk bekapt, dus ik ben benieuwd!! Als het met haar hoeven kan, dan scheelt dat zo'n beetje 1/4de van de kosten en het is beter voor haar hoeven!!

Nou ik spreek jullie!!
Groetjes

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 10:22

Gecondoleerd Mirjam en wens je vader maar heel veel sterkte!!
Vind het echt heel erg voor jullie!!!

Fijn Val, dat het zo goed ging met Kola en kom over 3 maanden dan maar bij ons een beetje uitrusten hoor!!

Fieke, leuk dat je komt kijken!! Ik heb trouwens donderdag mijn eerste les met Robin!!!
Bedankt Anous, vond mezelf ook wel stoer dat ik dat gewoon durfde maar Robin is tot nu toe zo braaf en dat maakt het allemaal wat makkelijker!!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 10:30

Mir, gecondoleerd en veel sterkte gewenst voor je vander. Het zijn altijd hele confronterende dingen als het je naaste familie of vrienden aangaat. Ik hoop voor je dat je nog een beetje kan genieten van je vakantie met Yus, Waar zitten jullie nu en hoelang blijven jullie weg??

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 10:40

Mir heel veel sterkte.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 10:44

dank jullie!

Lin ik ben niet gegaan. Ik zou maandagmiddag vertrekken (moest nog wat regelen met het salaris) maar ik ben naar utrecht gegaan om alles daar te regelen.
Misschien (hoop) dat ik vrijdag na de crematie ga...

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 11:10

Mir gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en je vader!

Eigenlijk moet je gewoon na de crematie even naar Yus en de rest toe, ff bijkomen....

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 11:41

Binar schreef:
Mir gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en je vader!

Eigenlijk moet je gewoon na de crematie even naar Yus en de rest toe, ff bijkomen....

ja daar zit wel wat in! ik denk ook wel dat ik dat ga doen, maar eerst even kijk hoe het die dag met mijn vader en moeder gaat!

Zijn er nog sappige Middendelfland roddels?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 11:53

Zaterdag komen er 2 nieuwe paardjes bij, maar verder geen sappige roddels

Ik heb net mijn bestelling gedaan bij de paardendrogist, als het goed is krijgen we de wormenkuren morgen binnen!!
De mensen die bij me hebben besteld ga ik even pb-en ivm de betaling

Paardendrogist zal trouwens wel blij zijn met ons:
18x Equimax en 17X Eraquell

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 17:34

moossie schreef:
dank jullie!

Lin ik ben niet gegaan. Misschien (hoop) dat ik vrijdag na de crematie ga...

Maar waren staat Yus nu dan, of staan de paardjes van jullie niet bij elkaar??

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 18:35

Uhhh, sorry dat ik niet bij ben....maar waar zijn jullie heen dan....de wissel in de wei had ik vanmiddag wel al opgemerkt, maar was vergeten te vragen waar Yus dan was....
Ik weet niet of het een sappige roddel is, maar E lijkt een klap van de molen gehad te hebben, ik heb serieus tussen zijn benen gekeken of hij niet stiekum gecastreerd was. John heeft zelfs vanmiddag zijn voeten opgetild, terwijl ik hem vorige week valeriaan heb gegeven om de hoefsmit maar 1x te hoeven laten komen. Weet iemand hoelang dat werkt?

Gecondoleerd Moos, ook voor je vader.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 19:10

Yus is met Irene en Anique mee. Evita en Jolly zijn nu ook lekker in de Veluwe en wat een mazzel met dit mooie weer
Omdat Evita kreupel is en niet gereden kan worden, heeft Anique ook Yus meegenomen zodat ze toch nog samen kunnen rijden.

Owen staat nu bij het clubbie van Diddle en dat gaat goed.

Ik denk trouwens dat John E. wat heeft ingefluisterd, doet hij wel vaker En ik heb geen idee hoelang valeriaan werkt
Dat lange lijnen werk dat pikt E. wel erg goed op he?? Wordt gewoon nog een braaf paard

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 19:43

Ach, helemaal snappen doet hij het nog niet....maar ja....ik weet ook niet of ik het goed doe....doe het ook voor het eerst....maar ben al blij dat hij niet het licht uit mijn ogen slaat.....
Ik heb trouwens ook al een keer "westgeest" in zijn oor gefluisterd, maar dat hielp niet (lang), hihi

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 20:09

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 20:47

Ik lees het ook net mir.
Kim beterschap

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 20:51

Ja we hebben het vanavond gehoord van Gijs. Ze is van een paard gevallen, paard struikelde en zij is dus erg ongelukkig terecht gekomen.

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 21:13

Is het op de groene meer gebeurd?

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 21:21

Kowloon schreef:
Is het op de groene meer gebeurd?

Volgens de berichtgeving van Gijs op een stal in Nootdorp

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 21:48

Citaat:
John heeft zelfs vanmiddag zijn voeten opgetild, terwijl ik hem vorige week valeriaan heb gegeven

Soms gaan dingen wel eens goed, ik probeer het de volgende keer weer en zal dan gelijk de hoeven uitkrabben.