Nee nog niet. Afhankelijk van wat we er voor kunnen krijgen gaan me ouders kijken of ze daarvan wel een goede woning voor kunnen krijgen. Er zitten nog 2 hypotheken op, als het verkocht wordt moet het dus wel genoeg opleveren om die af te kunnen lossen én sowieso een woning voor mijn vader te kunnen kopen. Is nog even afwachten dus wat er mee gaat gebeuren, nu gaat dr een hoop rekenwerk beginnen wat het idee is.
Zijn ze nog mee bezig, mijn moeder moet mijn vader uitkopen, ze krijgt een bepaalde waarde van het huis, maar dat is dus anders als je het verkoopt. Ik snap dr niet zo veel van hoor, maar is wel afhankelijk van het huis enzo.
hee mensen, hoe zit het eigenlijk met de examens? Ella, havo heeft vandaag uitslag toch? en aangezien vwo morgen heeft zal Marieke ook al wel uitslag hebben?
m'n moeder is vandaag bij vrienden geweest waar ik vorige zomer een paar keer gewerkt had. kwam ze net terug met een kerstpaket en nog wat geld wat ik tegoed had.
Ik ging op stage vandaag mennen! Super vet! 2 friezen uit t lang geplukt ingespannen en hup op de kar (eigenaar, ik en nog 2 meiden) en ik zat dus voorop en scheuren door tbos whahaha super vet! Ik ook nog n heel stuk gement ook echt flink volt gedraafd hahahaha was echt leuk!
Hier ook nog een keer gefeliciteerd Marieke! Dat is ook he Marlous, had ik ook een keer gedaan met een hele oude merrie, maar wat een pit had die nog zeg!!
Ik word zo gek van mijn ouders, mijn vader moet mijn moeder uitkopen. Hangt er van af of ze dat dvm verkoop van het huis doen of van een lening. Dat hangt er weer vanaf van hoeveel het huis opbrengt en of ze na de afbetaling van de hypotheken en het uitkopen nog genoeg geld over houden voor een nieuwe woning voor mijn vader. Nou vindt mijn vader dat mijn moeder een bedrag moet bepalen en aan de hand daarvan een lening afsluiten, maar zij vindt dat mijn vader eerst moet kijken hoeveel hij kan lenen en dan wil ze pas een bedrag bepalen. Ze geven allebei geen centimeter mee en dan gerft mijn moeder hem de schuld dat het altijd gaat zoals hij wil terwijk zij het net zo hard doet. Het is allemaal zo vermoeiend om aan te horen...
O el ik ken het verhaal van ouders scheiden. zat er een jaar geleden ook middenin... Mijn tinkers staan bij de eigenaren ook voor de kar en dat gaat haaard!!
Ik ben heus niet zenuwachtig... Maar zo goed is duitsland ook weer niet. Ben wel benieuwd naar de opstelling of is die al bekend van nederland? nouja eerst maar snel even onder de douche.
_Lucy
Geplaatst: 13-06-12 20:20
haha zo goed is duitsland ook weer niet als we nog niet eens van denemarken kunnen winnen xD (niet dat die niet goed zijn..)
maarja ik ga ook zo kijken. hopelijk word het een beetje een goede wedstrijd