ja fkt he britt! gister kreeg k er zowat kotsneigingen van! zo erg had ik er nog nooit last van gehad! k ben t ook nooit 4dagen ofzo, altijd een hele week, bah!
ik slik em minimaal 2 x door ella haha! maar mijn dokter heeft gezegt dat je em altijd door mag slikken zijn ze achter. maar ik voel me zo opgeblazen als ik langer als 3 maanden doe.. idd klote lucy ik word er echt vervelend van, de hele dag zeuren bij men moeder enzo!
altijd door slikken?! t is toch niet voor niks dat je een tijdje niet moet slikken.. ik bedoel al dat slijmvlies wat je opbouwd moet er toch ooit uit? (he bah, klinkt zo wel heel vies xD)
klopt britt! Die stopweek zit er alleen maar in omdat vrouwen dat een fijn gevoel vinden en dan weet je ook meteen weer dat je niet zwanger bent. Dus je hoeft opzich niet te stoppen maar na een tijdje moet je gewoon wel. Ik doe meestal 2 maanden doorslikken heeeeerlijk!
heb auw aan me ogen :s voelt alsof er allemaal korreltjes ofzo inzitten maar ze zijn helemaal schoon.. Ga zo maar es de medicijnen van wietse tegen hooikoorts jatten dit is gewoon niet leuk meer