Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Horsefreak schreef:ohh gaaaaf, Antoinette, dat lijkt me ook super leuk om te doen!
antoinetje schreef:Nou Milou je bent weer een ervaring rijker! Gelukkig heb je volgende week vrijdag geen andere paarden waar hij achteraan kan floepen. Gelukkig dat je je chap gevonden hebt!
Wel vroeg trouwens deprijsuitreiking om 2130 normaal gesproken is dat rond 2300.
As zondag heb ik mijn eerste jachttraining (lees boomstammen en sloten springles.... HEELLPP!!) dan gaat Gijs gelijk wat jachtpaarden proberen...en ik maar hopen dat ze ook een Shire op stal hebben
kooslover schreef:Dat teckeltje wordt al twee maanden vermist. Is van iemand bij ons uit de wijk. Wij zijn haar nog nooit tegen gekomen en het verbaast me echt dat ze nog steeds leeft
Ik heb het vermoeden dat het niet echt een beest is wat erg op mensen/andere honden gericht is, anders zou ze inmiddels toch allang gevangen moeten zijn.
Jammer dat jullie de rit niet kunnen filmen Antoinette. Lijkt me een erg heftige rit!