Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sambagirl schreef:DJoysDesignz schreef:Even voor de rest ook, ik ga wss een autootje kopen!
Even kijken wat het huizenaanbod enz doet voor mij ook...
Suzuki Alto Exclusive met GT pakket
Stoer ding!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ga je deze uitvoering/kleur kopen?
DJoysDesignz schreef:sambagirl schreef:Daar doe je een goede koop aan, Suzuki's zijn waardevast en goedkoop in onderhoud! (en zuinig...maar dat is afhankelijk van je rijstijl)
Ik rij heel netjes!.. bedankt voor je info!
sambagirl schreef:Weet je al welke velgen je neemt?? (alsof je hem al gekocht hebt)
Als je van die LMV met veel spaken neemt, moet je véééééééééél poetsen en schoonmaken (met tandenborstel op je knietjes anders kan je er niet bij) hou je daar niet van........ neem dan zo min mogelijk en zo groot mogelijk spaken....![]()
neem je de metallic wit of die andere? (metallic is wat harder, daar zie je minder gauw schade op, zeker van de krasjes van de autowasstraat en zo... of ga je met het handje wassen...)
enne... als je een nieuwe koopt, en niets inruilt, wel een beetje korting bedingen hoor!
Fe_m_ke schreef:DJoysDesignz schreef:Heb ook even een twittertje aan gemaakt hahah... als ik me iphone 4 heb zit ik eraan gekleefd natuurlijk
..
Wat is je twitter? dan ga ik je followen
Ik kom zaterdag bij de wedstrijd kijken... Heb je dan al je Iphone? Dan kan je gelijk mijn Jet meenemen...