Even een luchtig onderwerp voor de dinsdagochtend: mag ik zo vrij zijn om te vragen wat de gedachten zoal zijn over uitvaartverzekeringen? Ik heb er geen 1 meer, maar ik vroeg me af of dat wel zo noodzakelijk is?
Splinter
Geplaatst: 27-07-10 10:21
tja ligt eraan, ik heb er wel 1, mocht je te komen overlijden zadel je niet je familie op met kosten
Nou ja, dat is net wat ik eigenlijk bedoel... ik heb nu wel wat spaargeld, maar dat gun ik liever aan mn famillie.. ik heb een beetje zitten rekenen, en ik denk dat een uitvaartverzekering wel handig is Alleen welke vorm?
Overigens, ik had wel een verzekering hoor! Maar na een paar verhuizingen zijn de facturen niet aangekomen en ben ik geroyeerd..dus ik moet nu weer opnieuw beginnen..
Fijn kim een nieuw zadel en toch nog lekker op vakantie!
Splint hoe gaat het met Alief haar knie weer helemaal goed?
Cer dat zag er heel fijn uit met Dustee deze week!
Fijn Taverno een buitenritje Was nu tenminste niet zo warm!
Marion (Abel) weer terug uit Bali!? Ik heb je nog niet gezien op stal.. Blij Abeltje weer te zien zeker?
Met Veraantje gaat het aardig ze doet uit het niets alles super alleen begint ze weer met staken dus daar maak ik me zorgen over..
En ik heb besloten na de zomer te starten met een nieuwe studie Bouwkunde aan de hogeschool Rotterdam wel weer 4jaar duaal de schoolbanken in maar dan kan ik ook echt alle kanten op
Bouwkunde,wat kan je daar allemaal mee doen? Knap dat je nog 4 jaar moet studeren,pfff ik moet er niet aan denken.
_Jen
Geplaatst: 27-07-10 12:12
Aannemer, Opzichter, Projectmanager, Constructeur, Projectontwikkelaar en noem het maar op Genoeg, je mag iig de titel Ingenieur dragen klinkt best goed Ja 4jaar ik baal er ook wel van maar ik ga het in deeltijd of duaal doen niet voltijd dat trek ik niet meer 4 á 5 dagen in de schoolbanken neeee dank je
Oh ik zag veraan van de week ook een paar keer lopen... ze mag misschien weer een beetje staken maar verder ziet het er echt super uit, wat een mooie loop heeft ze!
Wat leuk Jen, ik ga volgend jaar de schoolbanken weer in! Heb er wel zin in, het lijkt mij heerlijk. Wat voor zadel heb je gevonden Kim? Wat een geluk! Cer, met die groep kan je best mee hoor, een jonge vent kan leuk zijn Vandaag eindelijk weer naar stal, heb het zo druk gehad met die bruiloft en werk dat ik even niet kon. Nog steeds niet gerookt, ook niet op de bruiloft, ben best trots!