De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 21:46

meelen schreef:
Wat is het hier weer rustig.
Geen bal aan hoor.

Er zijn ook bokkers die om dat tijdstip werken. Was bij ons op het werk gezellig hoor.
Zit zowie zo 4 dagen met een bokker en wij kletsen wat af hoor.
Kun je bij ons geen post komen bezorgen, rond koffie tijd, gezellie
(we hebben nu ook een leuke postbode hoor, je hoort mij niet klagen)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 21:51

LIQUITA schreef:
_sandra schreef:
[quo
hihi, ja wat ging ik tekeer he. maar ik was er ook ff helemaal klaar mee! dat egoistische gedrag bij mensen. als hun paard maar oke is, denken ze niet meer aan anderen. is al de zoveelste x dat er met mijn paarden wat mis gaat bij de stap molen. en NIEMAND ids er dan schuldig! heel apart! maar ben al weer kwijt hoor. duurt bij mij nooit zolang! gelukkig hadden ze al een half uurtje los gestaan in de buiten bak. had die dag ook geen tijd meer, dus was zo boos dat ze al die tijd stil gestaan hadden! maar ja, kan dus nooit van anderen op aan. moet alles blijven controleren blijkt wel weer!

Ik begrijp dat de molen weer eens niet aan gezet is nadat er een paard uitgehaald is???? Misschien een groot bord op de molen???? Afgelopen weekend trof ik First ook al stilstaand in de molen aan :( .

Ik heb vanmiddag de molen een extra rondje laten draaien om er zeker van te zijn dat er geen pony's achterin stonden. Maar een paard zie je toch staan (lijkt mij). Maar zoals bij zoveel dingen kijken mensen niet achterom.
Doen hun ding en gaan door (net als op het toilet, kijken ze na het doorspoelen ook niet even in de pot of alles schoon is gespoeld)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 21:57

LIQUITA schreef:
Nou....niemand te bekenen hier dus ga maar weer eens verder kijken. Doegie en welterusten voor degene die nog langs komen.

jij ook welterusten, ik duik ook mijn bedje zo in.
Heb vanavond uit ontbijtkoek molentjes staan snijden, ja typisch Holland, Rowan moet ze morgen mee naar school voor het Hollandse buffet.
Heb heel flauw gedaan vanavond.
rowan zat op de wc en ik met een van restjes ontbijtkoek gedraaide drol er heen, net gedaan of ik die van de grond opraapte. En Rowan gevraagd wat ie had gedaan dat ie drol daar op de grond lag. NIKS
Zit ie vies te kijken..... en toen nam ik er een hap van. Dacht dat rowan er in bleef, vol ongeloof en een walgelijk gezicht dat ie trok.
Maar hij vond het toch wel een goeie grap (uiteindelijk) maar hoefde geen hap van de (ontbijtkoek)drol

winnitou

Re: De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 21:59

he heerlijk die chocolade reep.
Tytje ik was zo afgevallen door de wortels die ik hier kreeg i.p.v. chocola. Maar dat is gelukkig weer over. Mogen eindelijk weer chocoladerepen eten

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-09 08:24

winnitou schreef:
LIQUITA schreef:
Nou....niemand te bekenen hier dus ga maar weer eens verder kijken. Doegie en welterusten voor degene die nog langs komen.

jij ook welterusten, ik duik ook mijn bedje zo in.
Heb vanavond uit ontbijtkoek molentjes staan snijden, ja typisch Holland, Rowan moet ze morgen mee naar school voor het Hollandse buffet.
Heb heel flauw gedaan vanavond.
rowan zat op de wc en ik met een van restjes ontbijtkoek gedraaide drol er heen, net gedaan of ik die van de grond opraapte. En Rowan gevraagd wat ie had gedaan dat ie drol daar op de grond lag. NIKS
Zit ie vies te kijken..... en toen nam ik er een hap van. Dacht dat rowan er in bleef, vol ongeloof en een walgelijk gezicht dat ie trok.
Maar hij vond het toch wel een goeie grap (uiteindelijk) maar hoefde geen hap van de (ontbijtkoek)drol

Whahahaha...ik zie het helemaal voor me _O-

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-09 08:26

Ik ga naar de manege, heb ik zo privé-les (als de werkzaamheden het toelaten).

Laterssss!!!!

MiltonB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 08:48

LIQUITA schreef:
Ik ga naar de manege, heb ik zo privé-les (als de werkzaamheden het toelaten).

Laterssss!!!!

succes met je les zie je morgen, misschien denken we dan aan de films :D

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 10:12

san vanmiddag kan ik mn moeder ophalen op schiphol.
ze hoeft niet meer naar het ziekenhuis.
dus dat scheelt weer.
is ze weer dichter bij.
zie je vanaaf.

MiltonB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 11:49

Ik ga echt nooit op de fiets bijna nooit althans, sta ik gisteren heel zeldzaam op mijn fiets te wachten op de spoorbomen bij zaandijk die eigenlijk altijd dicht gaan als jij over het wilt gaan.
oke, bomen weer omhoog Bianc rijd lekker het spoor over, helaas niet gewacht tot het licht gedoofd was.... staan ze aan de andere kant me op te wachten politie }> , heb een prent aan mijn kont, gelukkig had ik mijn id mee die ik verder ook nooit bij me heb. echt in al die jaren dat ik met de auto ga heb ik echt nog nooit een bekeuring gehad, ga ik 1 keer op de fiets.... :(

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-09 12:01

Sjeemig...dat is balen zeg. Voortaan maar met de auto :j .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-09 12:14

Dat paard van mij is echt grappig O:) . Hij is gisteravond 2 x uit wandelen geweest en vanmorgen stond hij heerlijk voor de stal van Sjakie te slapen. Hij heeft hier en daar wat voertonnen open gemaakt en zich zelf getrakteerd op een wat lekkere maaltijden :9 . Moest erg lachen toen ik de ravage zag. Heb het weer netjes opgeruimd hoor :j . Ik was vroeg op de manege, dus ging voor m'n les uitmesten. Daarna First weer even terug in stal en ik ging even naar de w.c. Kom ik terug zie ik First niet meer in z'n stal staan :? . Hij lag gelukkig lekker te slapen, echt met z'n ogen dicht :z . Ik heb flink aan hem moeten trekken om hem omhoog te krijgen, echt een lachfilm := . Uiteindlijk wel een lekker lesje gereden en Grardus vond hem al wat sterker geworden *D .

Gelukkig heeft Grardus meteen een pen op m'n stal gelast zodat hij nu echt niet meer kan ontsnappen (hoop ik). Grardus vond het wel knap dat hij z'n stal open had gekregen. Volgens hem zijn sommige paarden gewoon heel erg slim. En weer bedankt voor het compliment ;) .

Dit is echt LOL MET JE KNOL _O-

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 12:22

Ha, ha, geweldig!!

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 12:23

MiltonB schreef:
Ik ga echt nooit op de fiets bijna nooit althans, sta ik gisteren heel zeldzaam op mijn fiets te wachten op de spoorbomen bij zaandijk die eigenlijk altijd dicht gaan als jij over het wilt gaan.
oke, bomen weer omhoog Bianc rijd lekker het spoor over, helaas niet gewacht tot het licht gedoofd was.... staan ze aan de andere kant me op te wachten politie }> , heb een prent aan mijn kont, gelukkig had ik mijn id mee die ik verder ook nooit bij me heb. echt in al die jaren dat ik met de auto ga heb ik echt nog nooit een bekeuring gehad, ga ik 1 keer op de fiets.... :(

Nog nooit gehoord!! Zonde.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 12:24

Heerlijk gereden vanmorgen, Val deed echt zijn best! Hij is vast gschrokken van het trailer laden, nou van mij mag hij vaker komen :D .

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 12:25

Nou, ga nog maar even werken.

MiltonB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 13:35

LIQUITA schreef:
Dat paard van mij is echt grappig O:) . Hij is gisteravond 2 x uit wandelen geweest en vanmorgen stond hij heerlijk voor de stal van Sjakie te slapen. Hij heeft hier en daar wat voertonnen open gemaakt en zich zelf getrakteerd op een wat lekkere maaltijden :9 . Moest erg lachen toen ik de ravage zag. Heb het weer netjes opgeruimd hoor :j . Ik was vroeg op de manege, dus ging voor m'n les uitmesten. Daarna First weer even terug in stal en ik ging even naar de w.c. Kom ik terug zie ik First niet meer in z'n stal staan :? . Hij lag gelukkig lekker te slapen, echt met z'n ogen dicht :z . Ik heb flink aan hem moeten trekken om hem omhoog te krijgen, echt een lachfilm := . Uiteindlijk wel een lekker lesje gereden en Grardus vond hem al wat sterker geworden *D .

Gelukkig heeft Grardus meteen een pen op m'n stal gelast zodat hij nu echt niet meer kan ontsnappen (hoop ik). Grardus vond het wel knap dat hij z'n stal open had gekregen. Volgens hem zijn sommige paarden gewoon heel erg slim. En weer bedankt voor het compliment ;) .

wahahaha.... wat een schatje he, hij heeft het erg naar zijn zin he ;)

MiltonB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 13:37

Tytje schreef:
Nou, ga nog maar even werken.

werk ze

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 15:40

mntj schreef:
dus dat scheelt weer.
is ze weer dichter bij.
zie je vanaaf.

Gelukkig Mntj,veel sterkte voor je moeder en voor jullie.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 15:41

LIQUITA schreef:

Hij is van alle markten thuis Peet hahahhahaha dressuur/bos en circus paard hahahahaha

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 15:41

MiltonB schreef:

oliebol hee!!!!

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 15:42

Ikw ilde een ander woord typen,maakt bokt er oliebol van????Mag zeker niet wat ik wilde typen.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 15:46

Vanmorgen eerst Moon gelongeerd voor Mntj en daarna wilde ik Nicole ff doen.Maisie stond al in de bak los ,plannen gewijzigd en Nicole erbij en later Chicky ook.Helemaal uit hun bol met zijn drieen.Lekker ff voor ze,weer lekker uitgeraasd.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-09 16:54

Nicole1995 schreef:
mntj schreef:
dus dat scheelt weer.
is ze weer dichter bij.
zie je vanaaf.

Gelukkig Mntj,veel sterkte voor je moeder en voor jullie.

Ik begrijp dat er iets is met je moeder dus ik wens jullie ook heel veel STERKTE!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-09 16:54

Hooi Ate :wave:

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-09 16:55

Nicole1995 schreef:
LIQUITA schreef:

Hij is van alle markten thuis Peet hahahhahaha dressuur/bos en circus paard hahahahaha

Hahaha..ja inderdaad en hij is ook nog eens de clown in het circus :+