Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar Belin heeft gelijk hoor, wij melden het alleen bij je omdat we ongerust zijn en de rest van bokt zal het melden omdat ze willen zeiken
sniesie schreef:Marije ook beterschap! Gister zeker te lang in de kou gestaan...
. Al is denk ik de helft van mijn collega's op dit moment ziek, tis echt een ramp momenteel op mijn werk. Iedereen steekt elkaar aan en het weer werkt ook niet echt mee (waar blijft die lekkere zon.....of in ieder geval geen sneeuw/hagel/regelbuien meer op mijn kop). Dus tja als je je weer enigsinds beter voelt en niet aan het kotsen bent of aan de rees (heerst een heerlijk buikgriepje op mijn werk) dan ga je dus weer werken met een verkoudheid en dan gaat iedereen gezellig snotteren
.
)
sniesie schreef:Misselijk, hoofdpijn en buikpijn maar (nog) geen tekenen van verkoudheid of griep...
)_Rijkie_ schreef:JoNew schreef:Oh balen marij! Beterschap dan maar!
Marijk met wie ben je naar buiten geweest? Lekker hoor.. T was echt zulk heerlijk weer!
Met Eva, een Boktvriendinnetje
Het was echt heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!! Ben er nog van in de wolkenEn ik ga ook ECHT vaker op het strand rijden
Hier staan foto's [ITP] Carlos (v Carnute) op het strand +filmpje
Kan ze zelf niet zien want mn pc hier houdt ze tegen
Dat andere paardje heeft ook een lekker bekkie
astridastrid schreef:Doet niemand mee, zondag, met kring selectie in Noordwijkerhout? Er is nog plek!
dus maar een lading limonadesiroop erbij gedaan.