Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

LieZ_Horses schreef:Sorry, niet boos worden Suus, maar nu wil ik ook ff wat zeggen.
Femke had (volgens mij) erge pijn, en een paard met erge pijn kan je moeilijk laten staan.
Tenminste dat is mijn mening. Van Jolinde weet ik niet meer precies hoe het was.
Iedereen ervaart dingen anders
hestejente schreef:LieZ_Horses schreef:Sorry, niet boos worden Suus, maar nu wil ik ook ff wat zeggen.
Femke had (volgens mij) erge pijn, en een paard met erge pijn kan je moeilijk laten staan.
Tenminste dat is mijn mening. Van Jolinde weet ik niet meer precies hoe het was.
Suzanne was erg aan Femke gehecht... dat speelt misschien ook mee. Niet dat de situatie daardoor verandert, het kan gewoon zijn dat Suzanne erg geschrokken is van zoietsIedereen ervaart dingen anders

hoe ging het?

En waarom vind je dat sommige paarden achteruit zijn gegaan? geef is een voorbeeld van welk paard
en idd dat inslapen is net op dit moment gekomen, als ingrid er nog was geweest was het ook gebeurd, annet had gewoon veel pech in het begin.
straks gaan die 2 nieuwe paardjes ook mee rijden en misschien zijn dat ook wel weer een hele aanwinst voor de manege!

zoals meer denk ik
SuusKiiss schreef:Nee dat was Melody
Ik bedoel Chefy en al die ander.. Weet die name niet

melody vond haar wel super!
Ik ben het er mee eens dat het met de paarden inlaten slapen gewoon toeval is. Als het paard pijn heeft moet je hem ook uit zijn lijden verlossen!