Wanneer zou dat zijn? ik ben de maand augustus nauwelijks beschikbaar namenlijk ,
Ik heb net zo lekker gereden met Mazzel Hij was te nat voor een zadel dus geen zadel erop gegooid, in eerste in stantie was ik al van plan weinig te draven , maar toen ik erop zat en ik ontdekte dat hij toch echt wel heel makkelijk zit heb ik gestapt, gedraafd en gegallopeerd. Wel angstvallig met zweepje rechts, zijn manen hangen links af en zo kon ik me hier en daar nog even vasthouden voor wat stevigheid (zeker bij de paar bokjes), oh, maar het zat zo prettig en hij deed best zijn best
Zo ken ik Mazzel weer De eerste keer zonder zadel dacht ik ook, dit wordt wat, maar uiteindelijk was hij best braaf.
En antoinet, ik weet dus nog niet wat ik doe de vakantie, mijn ouders weten alleen dat ze 8/9 augustus weg willen maar waarheen? Als ze in de buurt zitten zou ik ook 1 week mee kunnen. En ik weet niet of ik herkansingen heb... voor mij is alles voor na 8 augustus dus lekker onzeker nog.
Dat zijn betere werktijden , wat voor werk doe jij dan? .
postbezorgen, wel lekker nat, regenpak doet wonderen. Ik wil weer mooi weer, dan wordt je tenminste nog bruin tijdens het werk.
Na werk nog met de hond uitgeweest, die vind de regen volgens mij alleen maar leuk, tussen de bosjes door vliegen, door plassen racen, eruit drinken enz.