LIQUITA schreef:Zo he....moest ik toch even rennen naar het toilet. Kramp in mijn buik...........
Hihihi, te lang opgehouden?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

LIQUITA schreef:Zo he....moest ik toch even rennen naar het toilet. Kramp in mijn buik...........
meelen schreef:Tytje schreef:Ik voel mij altijd wel veilig met mijn honden, inbraak kan altijd gebeuren natuurlijk, wel een naar idee.
Een jaar of 20 geleden was er in Maart ingebroken bij mij nog voordat wij thuiskwamen van een feestje en dat was niet eens zo laat geworden. Later dat jaar (in de kerstperiode) moest ik 's nachts even naar benee naar de wc en zag ik ligt branden in de kamer. brrrrrrrrrrrrrrrr
Ik heeeeeeeel zachtjes de keukendeur open gedaan, en van rechts een groot mes van het messenrek geplukt en ben toen over de bar heen gaan gluren. Wat bleek het geval.....................de kerstboomverlichting was nog aan. Whahahahahaha
. meelen schreef:Ja, het is hier ook weer veels te gezellig.LIQUITA schreef:Zo he....moest ik toch even rennen naar het toilet. Kramp in mijn buik...........
Hihihi, te lang opgehouden?

LIQUITA schreef:meelen schreef:
Een jaar of 20 geleden was er in Maart ingebroken bij mij nog voordat wij thuiskwamen van een feestje en dat was niet eens zo laat geworden. Later dat jaar (in de kerstperiode) moest ik 's nachts even naar benee naar de wc en zag ik ligt branden in de kamer. brrrrrrrrrrrrrrrr
Ik heeeeeeeel zachtjes de keukendeur open gedaan, en van rechts een groot mes van het messenrek geplukt en ben toen over de bar heen gaan gluren. Wat bleek het geval.....................de kerstboomverlichting was nog aan. Whahahahahaha
ZO...je durft wel. Ik zou heel diep onder de dekens kruipen.

. 
het is alweer de volgende dag. Ik ga ook maar eens mijn bedje opzoeken. Erik is al een kwartier boven
.
.
LIQUITA schreef:Ik heb het gelukkig nog nooit mee gemaakt (klop het af). Natuurlijk horen wij ook wel eens wat 'geks', Erik springt dan altijd gelijk uit bed om te gaan kijken. Vind ik helemaal niks.

. Ik zet het hier maar neer: Rockoo, je hebt pb
meelen schreef:Hahahaha, dat is toch ook watHihihi, schiet me opeens weer te binnen dat er eens een dronken kermisganger bij ons boven kwam terwijl m'n ouders in het cafe waren. We waren geen van allen (4) bang, en vonden het wel grappig. Hij kwam op m'n zus en mijn slaapkamer en zei toen, hm hier is het vol. M'n oudste broer z'n bed uit, ging die vent in zijn bed leggen hahahaha. Broer m'n pa en ma halen, die hebben die vent met hulp van mensen van de straat af weer lekker buiten gezet.
. 
LIQUITA schreef:het is alweer de volgende dag. Ik ga ook maar eens mijn bedje opzoeken. Erik is al een kwartier boven
.
Tot morgen maar weer.
Het begint hier nu echt te regenen.

Yinari schreef:Ik hoop dat Rockoo weet hoe ze haar pb'tje moet lezen. Ik zet het hier maar neer: Rockoo, je hebt pb

xan schreef:rockoo schreef:Ja vanmiddag heeft ze het gehoord ze is geslaagd dus we hadden vanavond feest en zaterdag voor de jongelui.
TOPPIE, Gefeliciteerd voor Bonita !!!!!!!!!!!!!!!
rockoo schreef:Ja ik bedoelde jou de rest zie ik regelmatig maar dan kom je toch even voor de gezelligheid
en wat je hierna doen ? 
Fijn om te weten hoor!

Yinari schreef:Even onder de naam van Xan een berichtje van Winnitou: hallo allemaal, ik begin al poepie bruin te worden op de camping (heb een hekel aan de douche daar).
![]()
Fijn om te weten hoor!
De koffie is snel gezet dus als jullie langs willen komen zijn jullie welkom. (geversduin nr 423).
Hé, daar ben ik gisteren nog langsgelopen bij een lekkere duin- en strandwandeling. Ook toevallig!

.
)