ben gaaar... ze zijn beneden aan t boren, heeel irritant, kwor er kribbig van, echt lawaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiii!!!
volgens mij word t wel een lekker dagje vandaag?
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller
Geplaatst: 19-11-09 10:26
Hé super ej jow!
Pfff er staat geen tijd op m'n rooster, mag zeker zelf bepalen hoe laat ik moet beginnen. Ben voor de zekerheid maar vast gaan zitten hier.
Den haag en delft viel gister gelukkig wel mijn. Normaal heb ik altijd rugpijn van dat geslenter en stilstaan in museums maar nu gelukkig niet. Alleen word wel in de war van dat rare rooster. Was er heilig van overtuigd dat ik gister les had. Helemaal in paniek, met Dees zadels passen. En toen... Oja, ze is op wedstrijd. Maarja wou ondertusse wel een keer rijden, maar geen enkel zadel paste. "Eh, dees, we kunnen ook gewoon geen zadel doen. Wil je ff pootje geven?" Geloof dat ik toen echt in de war was, of op z'n minst gestoord, schim had twee dagen niets gedaan. Maar het veel niet tegen, ze had echt zoiets van oja dat kind moet wel blijven zitten. En de bak was super, heerlijk gereden, en werd direct weer gewezen op dat ik op me kont moet zitten want met je muts op die schoft doet auw.
Ik ga kijken of ik bericht heb op hyves. Hihi heb er nu al weer spijt van maarja, kan altijd nog doen alsof het nooit gebeurd is, of een andere sportschool zoeken.
Oké super erg maar ik heb m'n bericht teruggehaald en er dit van gemaakt:
Ik ben de leukste meid van de sportschool op dinsdagavond. Kijk maar in m'n foto's. Dus natuurlijk weet je het wel.
Ik bedoel, of hij kent me echt niet of hij speelt een spelletje...
acacia
Geplaatst: 19-11-09 12:17
hij speelt hard to get.... maar dat maakt ze juist aan de andere kant ook zo verdomde aantrekkelijk , toch ?
Of voordeel van de twijfel geven....
Nou, de eerst volgende keer maar een praatje ophangen dan....hahahah.
Heb net de knollies stuk voor stuk in de wei gezet, ging ik in de zomer nog met 2 reuzen tegelijk over de weg, nu dus niet meer....Jasper sprong vorige week met 4 benen boven me uit en ja, dan wordt Dreampie ook fris en fruitig, dus ik had het effe zwaar....nu stuk voor stuk, is wel relaxter. Eerst willen ze sochtends allebei tegelijk naar de wei, dan savonds weer allebei tegelijk terug naar de bak.....etennnn !! Ja daaaag, ben lekker een half uur kof gaan drinken.... niet gelijk vreten !!! Hard he ?
Gypsy
Geplaatst: 19-11-09 12:22
Hhhm, dacht altijd dat dat meer een vrouwending was, en dat mannen minder gecompliceerd waren? Pfff, weet je wat ik pak hem volgende keer gewoon meteen op z'n bek. Da's pas echt duidelijk.
Haha luisteren motten ze, die eigenwijze knollies!
Neejoh, leuke mannen spelen ook vaak hard to get. Moet je effe doorheen prikken of inderdaad....GRIJP HEM !
mammaslamma
Geplaatst: 19-11-09 12:32
.
@ Marion, hoe is het nu met Gerrit, slaat de behandeling aan? En kunnen de poowns al wennen?
JL is net met Gerrit onderweg naar huis vanuit Bodegraven, ik kon niet mee, alle verschijnselen van griep, dus uitzweten op de bank, en hij had goed nieuws. Hij is weer helemaal rad, mag dus op gaan bouwen, paar minuten draven op het harde en dat opbouwen naar langer per week. Eind Januari als laatste controle terug, dan weet ik zeker of hij ervan af is, als dat zo is, is het sneller als verwacht, dacht zelf wel een jaar kwijt te zijn.........
Met de poowns gat het goed, nog wat schuw en huiverig, maar ze lopen in enkelspan al prima, van het weekend naar Paard en Koets en dan de nieuwe koets ophalen, kan hij ook weer 2 span gaan proberen, gaat wel heel veel tijd en geduld in zitten hoor.... Binnenkort gaat Amber ze inrijden, nog even afspreken hoe of wat,daarna pak ik het over, krijg het dan weer even druk, Gerritje weer aan de wandel, powns de basis bij brengen, wel weer leuk.....
Gypsy
Geplaatst: 19-11-09 12:32
acacia schreef:
Mogge Marjon !
Neejoh, leuke mannen spelen ook vaak hard to get. Moet je effe doorheen prikken of inderdaad....GRIJP HEM !
Ja? Weer wat geleerd. Oké dan gaat dinsdag m'n lasso mee.
irise456
Geplaatst: 19-11-09 12:36
cissie Davy gaat naar brooshoofd 1 december En goldie kan buigen
Ja joh, en morgen pas half 12 snachts thuis, echt niet leuk. Maar we gaan naar amsterdam dus als m'n ma dan slim is en geld meegeeft, kan ik dan shoppen, en hoef ik zaterdag niet meer.
irise456
Geplaatst: 19-11-09 12:55
beter
acacia
Geplaatst: 19-11-09 12:57
irise456 schreef:
cissie Davy gaat naar brooshoofd 1 december En goldie kan buigen
hee leuk, dan zie ik hem daar weer... moesten ze weg dan van die andere stal ?
Cis toch...foeifoei... Mooie punten Jow.. goed gedaan. Enne Cis, ik wil bewijs dat jij het lef hebt om die gozer op zijn bek te pakken oliebol, Cor is gevonden gisteren bij de Heerenkeet... was vanaf 24-10 vermist, die mafketel is gewoon vande zeelandbrug gesprongen, dan moet je wel lef hebben zeg.... wat sommige mensen bezield, brrr.