meelen schreef:ATE schreef:
Als ie klaar is hihihihi.
Ik laat je wel weten.
![]()
![]()
I.i.g. Zaterdag.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

meelen schreef:ATE schreef:
Als ie klaar is hihihihi.
Ik laat je wel weten.
![]()
![]()

duikertje schreef:benookduiker schreef:ga uitloggen
Ik ga ook snurken.
lekker allebei. 
meelen schreef:Ik ga er ook van tussen, ff James kijken.
Tot Bokt
.
. Welterusten allemaal
!!!
en een mooie dag LIQUITA schreef:Nou lekker dan..ben ik klaar met lezen, zijn jullie allemaal verdwenen.
Dan ga ik ook maar afsluiten. Welterusten allemaal
!!!
ze is er blij mee
winnitou schreef:HE HE, ben weer bij gelezen, heb tot 11/30 uur in de tuin staan werken en op nog even de laatste kersen uit de boom gehaald (zat een net om een paar takken) 't was te donker om de donkerrode kersen goed te zien dus heb ik een hele tak afgeknipt om ze binnen te plukken, eindelijk dan, heerlijk zoet. De spreeuwen, lijsters en merels hebben de andere kersen al opgegeten. Duikertje het is maar een kleinbakje. denk niet dat er woensdag nog wat over is.
Ben nu onwijs stijf, al mijn spieren krimpen ineen. Mijn rug wil niet meer en ik zak door mijn linkerbeen. Wordt toch echt tijd dat ik naar de blijde ruiters ga. Kan volgens mij niet eens meer zonder hulp om de rug van een paard komen.

gekocht.
Wat vervelend zeg van je spieren...ik wens je veel sterkte!
Gefeliciteerd met je zoon, en hele fijne dag gewenst en ook vast voor morgen!
Geeft niet hoor, het was voor mij ook allang bedtijd.
Boyd heeft vanmorgen los gestaan in de binnenbak, en hij heeft voetjes gegeven
. Wel met een snoepje erbij
. ATE rij lekker vanaaf en veel plezier, ik hoor graag hoe het gegaan is!
Ik werk vandaag tot 23:00 uur, dus niet te veel kletsen he
!
hahahah ja liquita ik laat weten hoe het is gegaan heb er best veel zin in
wil ook morgen als alles meezit vanaaf op hem rijden ga dan wel s avonds smiddags rij in dan ate werkse en we spreken elkaar xan alvast voor morgen dan ook van harte vier je die verjaardagen nooit in ene?????????????
LIQUITA schreef:Ate op Boyd:![]()
? 
xan schreef:Hartelijk bedankt voor de felicitaties.
Was gisteravond druk bezig met slingers ophangen![]()
en ballonnen opblazen
En vanmorgen op school meegezongen en net nog evengekocht.
En morgen weer het hele circus opnieuw (behalve dat ik geen nieuwe slingers op hoef te hangen)
want dan is Joline jarig.

Hackie schreef:Wie is boyd?
Hackie schreef:Wie is boyd?
ATE schreef:ank namens mijn dochter heel erg bedankt voor de stickers en kaarten van deze is er blij mee
Hackie schreef:winnitou schreef:HE HE, ben weer bij gelezen, heb tot 11/30 uur in de tuin staan werken en op nog even de laatste kersen uit de boom gehaald (zat een net om een paar takken) 't was te donker om de donkerrode kersen goed te zien dus heb ik een hele tak afgeknipt om ze binnen te plukken, eindelijk dan, heerlijk zoet. De spreeuwen, lijsters en merels hebben de andere kersen al opgegeten. Duikertje het is maar een kleinbakje. denk niet dat er woensdag nog wat over is.
Ben nu onwijs stijf, al mijn spieren krimpen ineen. Mijn rug wil niet meer en ik zak door mijn linkerbeen. Wordt toch echt tijd dat ik naar de blijde ruiters ga. Kan volgens mij niet eens meer zonder hulp om de rug van een paard komen.
Heb je dan geen extra last van napoleon? Omdat hij hoog opgooit?
Mijn vriendin werkte op een friezenstal, die moest er mee stoppen omdat ze zon last had van dr rug om die reden