Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnitaJoeri

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 19:22

madelon31 schreef:
ja ik ben er nog... Haha!

Nou tot nu toch nog niet heel veel pech gehad hoor!
Alleen melis haar nieuwe comp meubel van glas is geknalt zeker wel 1000 stukjes..
Winkel gebeld en het is nog nooit voorgekomen maar we mogen wel een nieuwe uitzoeken.
Waarschijnlijk is wel mijn parket eronder beschadigd maar dat gaan we zo bekijken.
Net klaar met eten dus laat jullie weten of er nog wat gebeurd is deze avond Knipoog Knipoog

Madje niet voor het een of ander,maar ik zou als ik jou was nu toch maar eens gaan informeren wie er in je nieuwe huis heeft gewoond en nog belangrijker:LEVEN ZE ALLEMAAL NOG WEL.
Misschien zwerfen er wel heeeeeeeeeeeeeeel veel geesten van vermoorde mensen en weet ik wat nog meer Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.Hihi

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 19:26

AnitaJoeri schreef:
madelon31 schreef:
ja ik ben er nog... Haha!

Nou tot nu toch nog niet heel veel pech gehad hoor!
Alleen melis haar nieuwe comp meubel van glas is geknalt zeker wel 1000 stukjes..
Winkel gebeld en het is nog nooit voorgekomen maar we mogen wel een nieuwe uitzoeken.
Waarschijnlijk is wel mijn parket eronder beschadigd maar dat gaan we zo bekijken.
Net klaar met eten dus laat jullie weten of er nog wat gebeurd is deze avond Knipoog Knipoog

Madje niet voor het een of ander,maar ik zou als ik jou was nu toch maar eens gaan informeren wie er in je nieuwe huis heeft gewoond en nog belangrijker:LEVEN ZE ALLEMAAL NOG WEL.
Misschien zwerfen er wel heeeeeeeeeeeeeeel veel geesten van vermoorde mensen en weet ik wat nog meer Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.Hihi

Haha je zou het wel zeggen he Aniet.. Het lijkt wel zo'n huis uit een horor film..

En nee Zaar Madje is geen nerdie meer want die heeft op Tjerk gereden.. En dat is ook heel stoer.. Nog niet zo stoer als ik op Donna, maar wel een beetje stoer!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 19:34

buite tjerk zijn allebei de nerdies wel een bietje stoer.Ze hebben nl. allebei op Joepi gereden.
En voor wie het wil weten Romana rijdt nu in mijn auto met Rub naast zich naar benzinestation.Pffffffffff als dat maar goed komt.ik heb wel gezegd dat ze niet naar dat enge huis van Madje mogen ik moet nl. eerst morgenavond met Joepi naar belgie.

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 19:57

AnitaJoeri schreef:
buite tjerk zijn allebei de nerdies wel een bietje stoer.Ze hebben nl. allebei op Joepi gereden.
En voor wie het wil weten Romana rijdt nu in mijn auto met Rub naast zich naar benzinestation.Pffffffffff als dat maar goed komt.ik heb wel gezegd dat ze niet naar dat enge huis van Madje mogen ik moet nl. eerst morgenavond met Joepi naar belgie.

Haha anders ga je toch met de bus.. Joepie durft alles Haha!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 20:16

Ben weer thuus! Haha! Leef nog, hier en daar een blauwe plek en wat overspannen collega's (een weekje JET kan niet iedereen hebben Clown ) en een bergje wasgoed.....

Mad, ik heb niet alles gelezen van je huis, maar hoop dat het allemaal goed komt.

Bizje, gaat ie een bietje?????

Tot straks allemaal!

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 21:44

Nou ik gaat er van tussen.. Ik gaat nog effe benkhengen!!

Bizje.. Welkom thuis alvast Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Ik gaat optijd slapen moet er morgen goed uit zien.. Misschien dat ik dan wel een Cavaliaanse man aan de haak kan slaan.. Bloos Bloos Bloos Ja Ja Ja

Mocht dat het geval zijn.. Heb ik nog een mooie man in de aanbieding.. Ja Lief, leuk, makkelijk.. Zijn X-Box erbij inbegrepen.. Dan heb je totaal geen last van hem .. Direct op te halen Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Maar goed dat hij bokt niet leest Haha!

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 21:58

Jetta schreef:
Ben weer thuus! Haha! Leef nog, hier en daar een blauwe plek en wat overspannen collega's (een weekje JET kan niet iedereen hebben Clown ) en een bergje wasgoed.....

Mad, ik heb niet alles gelezen van je huis, maar hoop dat het allemaal goed komt.

Bizje, gaat ie een bietje?????

Tot straks allemaal!

een wwekje jet ik heb al m'n hele leven JET

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 22:07

Madje.. Ik weet dat we afgesproken hadden dat we het nog effe voor ons zouden houden.. Maar dat kan ik kan niet meer.. Stal genooitjes.. Madje heeft op Donna gezeten!!!!

Afbeelding

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 22:22

haha hheeeel goed gelukt hoor fal en madje jeeetje wat knap!!!!!! Haha!
wat is madje opeens bruin en jij beetje bleek nou hebben we 2 halve negers op stal madje en fallon

Kimberly_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 22:33

FALLOM GA JE WEL OP TIJD SLAPEN

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 22:34

Zo eindelijk weer alles bijgelezen:)
Staat Biz weer in zn eigen stalletje? Kom ik hem morgen weer knuffelen Haha!
Madelon, k had je gepb't maar je zal het wel druk hebben Knipoog Zal ik morgen komen voor Heli? En dapper dat je op Donna hebt gezeten. Na een keer moet het vast nog vaker lukken Knipoog
@Xeen: Je was fantaaaaaaaaaaaaaaaaastisch. Het was echt heel stoer dat je je eigen verhaal zo durfde te vertellen op het toneel. En het liedje van die jongen met de gitaar was heel leuk, daarmee gaat ie de top 40 in Ja En er waren nog veel meer leuke, grappige, mooie stukken.

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 22:39

ik ga weer Doei!

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 23:19

Hahahahahahaha Fall! je bent zo gek als een deur hihi. Schuddebuiken hier.

En aniet! waar ga je heen?? wat ga je doen in belgie?

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 23:38

Meldt even dat rooie hier netjes op de bak gaat, en zijn uitwerpseltjes nog netjes begraaft ook, dat is weer eens iets anders dan die 2 luie donders van mij Haha!

Voor de mensen die geen briefjes lezen: mijn tel nummer is veranderd, het is nu 06-12430291.

Vanavond zalig gereden op Parretje, Amanda was lekker op Amber bezig en we waren alletwee heel erg tevreden na afloop.Par zat rechtsom in 1 keer in de goede galop (doe nog steeds glimmen hier)
Kunnen we volgende keer bij Mike even opscheppen Haha!

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 23:52

Hee silly heb jij misschien gezien hoe et met siebie gaat?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 00:16

Biz is weer thuusss!! Haha! Haha!
Hij was nogal wat onrustig in de trailer, echt geen idee waardoor (missch omdat hij nu wat zwakker is ofzo en moeite heeft om rustig te blijven staan??? weet niet of dat kan??)
Uit de trailer was hij echt 2x zo groot. Eenmaal op stal nam hij eerst een paar hapjes stro terwijl Ko hem vragend toe keek!! Daarna had ik ineens 2 steigerende hengsten op stal, nek erop, brullen en slaan met benen/half steigeren. Ze zijn dan wel mooi hoor Clown

Morgenochtend mag Biz eerst ff van de wei genieten en daarna ga ik hem rustig aan weer aan het werk zetten. De arts heeft hier eigenlijk verder niets overgezegd en ik ben het vergeten te vragen (en vanavond was er geen arts) Van de week de arts nog maar ff bellen Bloos
Ik weet niet precies wie er morgenochtend zijn om de ruinengroep in de wei te zetten maar Biz doe ik zelf!!! Ik verwacht nl dat hij wat vervelend zal zijn dus dan doe ik hem liever zelf Knipoog

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 00:18

Fijn dat ie weer thuis is Haha!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 00:42

Binar schreef:
Biz is weer thuusss!! Haha! Haha!
Hij was nogal wat onrustig in de trailer, echt geen idee waardoor (missch omdat hij nu wat zwakker is ofzo en moeite heeft om rustig te blijven staan??? weet niet of dat kan??)
Uit de trailer was hij echt 2x zo groot. Eenmaal op stal nam hij eerst een paar hapjes stro terwijl Ko hem vragend toe keek!! Daarna had ik ineens 2 steigerende hengsten op stal, nek erop, brullen en slaan met benen/half steigeren. Ze zijn dan wel mooi hoor Clown

Morgenochtend mag Biz eerst ff van de wei genieten en daarna ga ik hem rustig aan weer aan het werk zetten. De arts heeft hier eigenlijk verder niets overgezegd en ik ben het vergeten te vragen (en vanavond was er geen arts) Van de week de arts nog maar ff bellen Bloos
Ik weet niet precies wie er morgenochtend zijn om de ruinengroep in de wei te zetten maar Biz doe ik zelf!!! Ik verwacht nl dat hij wat vervelend zal zijn dus dan doe ik hem liever zelf Knipoog

gelukkig weer thuis maar hij is natuurlijk wel Anietje met de trailler gewend en geen Piet hihi

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 02:03

nou net klaar met vloer impregneren gauw naar bedje morgen verhuizen pfff Haha!
Verder is het vandaag bij het compmeubel van mel gebleven, dus we boeken vooruitgang Haha! Tong uitsteken

Falli ik was stoer het die dag Knipoog Tong uitsteken
En aniet er hebben 2 bejaarden in mijn huis gewoond en zijn nog allebei in leven Knipoog Clown
Ik heb het geluk van mijn ouders geerfd Haha! Haha!

ik ga slapen net zoals jullie allemaal doen Slapen Slapen

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-07 09:44

Hallo allemaal Doei!

Madje wat goed zeg dat je op Donna hebt gereden! Pling
Jullie zijn allemaal zooo stoer Cool

Dalijk lekker een stukje naar buiten met Pina. Lovers

Tot op stal Lachen
Daaág

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 10:52

Falli schreef:
Madje.. Ik weet dat we afgesproken hadden dat we het nog effe voor ons zouden houden.. Maar dat kan ik kan niet meer.. Stal genooitjes.. Madje heeft op Donna gezeten!!!!

Afbeelding

Wahahaha geweldige foto ROFL

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 10:59

Karin ik heb het gevraagd aan de man die beleren voor de kar doet en hij wil je wel helpen zal van de week even zn nummer geven ... je hebt eigen spullen toch Bloos

Als regina donderdag en vrijdag in het land gezet word graag halster omhouden voor noessie Knipoog

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 11:02

vera23 schreef:
Karin ik heb het gevraagd aan de man die beleren voor de kar doet en hij wil je wel helpen zal van de week even zn nummer geven ... je hebt eigen spullen toch Bloos

Als regina donderdag en vrijdag in het land gezet word graag halster omhouden voor noessie Knipoog

He dat wil ik ook!!! (voor het beleren voor de wagen) Bloos

Biz staat lekker buiten, hij was eigenlijk best braaf Clown Ko had wel erge haast, dus was wel blij dat ik toch ff de hengstenketting eraan had hangen Haha! Verder weinig actie in het land. Diddle mocht niet eens bij Biz, Joepje schermde hem af. Ach gut Biz mocht wel bij Spetter komen.

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 11:03

Doei! ,

Grappige bewerking *LOL*

Damn, vanavond weer optreden. Is mijn oog dik, en klein Verdrietig
Lekker dan ....

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 11:04

nou dat wil die wel hoor nous Knipoog

fijn dat ie weer lekker in het land staat Haha!