Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dat klopt
en dan weet ik natuurlijk niets. Maar het is nu eindelijk binnen. Hesje voor mezelf, twee dingen voor om de benen, reflecterende uitrijdeken (niet voor warmte) en, weliswaar niet met reflectie, halster met bont...
Me is helemaal happy ermee! djinnie schreef:pfff, heb eindelijk toch mijn reflecterend materiaal binnen gekregen. Volgens mij werken hier in Delft alleen maar hele blonde postbodes, want het is me nu al twee keer gebeurd dat ze een pakje bij de buren afgeven, maar geen briefje in mijn bus doenen dan weet ik natuurlijk niets. Maar het is nu eindelijk binnen. Hesje voor mezelf, twee dingen voor om de benen, reflecterende uitrijdeken (niet voor warmte) en, weliswaar niet met reflectie, halster met bont...
Me is helemaal happy ermee!
jammer sily
Joyce

) Ireentjuh schreef:Wat voor een hackamore is dat dan Kim? Niet eentje met scharen eraan/hefboomwerking?

KiWiKo schreef:djinnie schreef:pfff, heb eindelijk toch mijn reflecterend materiaal binnen gekregen. Volgens mij werken hier in Delft alleen maar hele blonde postbodes, want het is me nu al twee keer gebeurd dat ze een pakje bij de buren afgeven, maar geen briefje in mijn bus doenen dan weet ik natuurlijk niets. Maar het is nu eindelijk binnen. Hesje voor mezelf, twee dingen voor om de benen, reflecterende uitrijdeken (niet voor warmte) en, weliswaar niet met reflectie, halster met bont...
Me is helemaal happy ermee!
lief dat heb ik hier allemaal liggen die zooi![]()
![]()
Xeen, klopt Joyce........... best mens!
Sily schreef:Anous, zou jij voor mij voor een singel kunnen kijken als je gaat?
Krijg ze zelf pas over een week binnen hahaha en Par past de hare niet met dit zadel![]()
Mogen de kortingsbonnen dan trouwens ook ingeleverd worden of mag dat niet met de 20% korting? (dat iemand weet)
Ik heb voor Biz/ ko verschillende lengtes, wil je anders morgen ofzo ff passen om te kijken welke lengte je moet hebben??
, maar ik hou het kort want ik heb weekend.. en dat moet gevierd worden!!
)