Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zirano schreef:Brenda,kop op,Met jouw oma gaat het beter en de paarden,als je ziet wat er bij Anja allemaal in de opfok was,dan die kreupel dan die metschimmel,dan die met koorts en ze zijn allemaal groot geworden.Ook al moet je nu stappen dan zou toch over iets minder dan twee maanden Bo naar de opfok kunnen.Dan weet ik zeker dat Pascha ook na verloop van tijd opknapt,en Bo groot en prachtig wordt.en vooral GEZOND

Zirano schreef:Ja natuurlijk hij moet nog wel een stukje groeien hoor en mooi is tie al en ondeugend maar dat gaat nog veel erger worden(na nananana)

Dabo schreef:Bo wordt MEGA-GROOT
Over 7 jaar rijd je GP ermee, wedden!? (Uhm.. beter maar niet wedden..gaat me misschien wel geld kosten dan! hahaha)
hahahaha marjan wanneer mag ik op de slachttafel

hihihiZirano schreef:Ik neem morgen mijn agenda mee maken we meteen een afspraak.Kan ik al mijn frustraties bot vierenHAHAHAHAHAHA.een pest bui EEEEEECCCCCHHHHHTTTT niet.Ik ga lekker morgen naar ZIrano,mijn bui kan niet meer stuk.
En je weet het Brenda alle paarden die bij ANja vandaan komen worden prachtige laatbloeiers

Citaat:Titel: ik traning je paard op de freestyle manier
Hoi
Heeft een paard dat getreent moet worden .
Maar u weet niet hoe dat moet
Bel mij dan maar
ik werk volgens de freestyle metode
Citaat:Hoihoi,
Ik kan het toch niet laten om even op jouw advertentie(s) te reageren.
Verwacht je nou werkelijk serieuse reacties op deze advertentie?
Dit kleine, korte stukje tekst zit al boordevol spelfouten!! Zelfs in de titel zit er een! 'traning'..??
'getreent'? Wat is dat?
Nee echt, wil je paarden trainen op de freestyle metHode, zul je toch echt met betere teksten moeten komen, sorry dat ik het zeg.
Zie het maar als opbouwende kritiek, zodat je de volgende keer als je een advertentie plaatst, even beter nadenkt over je tekst
Of misschien ook een idee: Laat je tekst even controleren door een volwassene
Succes met je trainingen!
Groetjes van Ellen