stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 20:26

hahahah:P, mijn pony kan nog wel redelijk zijn beentjes strekken in de kleine paddockjes, en hij gaat ook regelmatig de grote in, en dan gaat hij ook weleens even los, en als ik ga buiten rijden met eem, kan hij ook flink zijn benen strekken(A). Maar ik moet zeggen hoe vaker hij buiten staat hoe rustiger hij wordt. :) Dus het zit wel in zijn koppie.:P
edit: Had je hem al een tijdje niet gereden dan?

Anoniem

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 20:27

Haha :p Nouja Vincent is over het algemeen liever lui dan moe... Maar er zijn momenten waarop ik erg blij ben dat ik ernaast sta en niet erop zit :p Maar zal ook wel weer door het weer komen nu , want hij is ineens zo actief als een kweetnietwat dus dat word spannend morgen :Y)

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 20:28

hahah succes dan maar:), ik ging vandaag ff alleen naar buiten, en we kwamen een hele enge meneer tegen in een oranje jas, en toen wou mijn paardje ineens niet meer verder :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 20:30

Hah dankje :p
Meneertjes in oranje jassen zijn ook heel eng natuurlijk, alles in het oranje is eng tenzij het een peentje is. (:

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 20:34

Anoniem schreef:
Hah dankje :p
Meneertjes in oranje jassen zijn ook heel eng natuurlijk, alles in het oranje is eng tenzij het een peentje is. (:

die man was iets aan het meten, met een stok, en volgens mij vond hij het alleen maar "eng"omdat hij alleenwas:P, maar dan heb je net pech als er een eigenwijze ruiter op je zit die per se verder wil :P . Verder was hij wel heel braaf gelukkig:), op het dribbelen na dan, dat doet hij altijd op de terugweg, krijg ik er maar niet uit.. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 20:40

Haha , ja dat is pech hebben als paard :P

Ooit ga ik ook een buitenrit maken.
Op Equador ofzo :')

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 20:42

Anoniem schreef:
Haha , ja dat is pech hebben als paard :P

Ooit ga ik ook een buitenrit maken.
Op Equador ofzo :')

rijdt je nu helemaal niet buiten dan? Dat veulentje met die bles is dat toch? Mijn pony vind hem interressant :P , vorige keer gingen ze "neuzen" :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 20:44

Ik mag niet naar buiten met Vincent, dus ik hou het nu maar op de binnenbak & buitenbak, met Equa mag ik als het goed is wel naar buiten :) Equa is inderdaad die uk met die bles haha :p

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 20:47

Je mist wat zeg! Hopen dat je met je veulen over een paar jaar wel naar buiten kan:). Moet zeggen dat het wel heel leuk buitenrijden is waar de snelweg gaat komen.. Die vind ik grappig!:) Hij kwam helemaal naar mijn pony toe om te kijken:O, hij zat aan zijn kont toen de mijne de spuit nog eng vond :P . hhaha :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 20:48

Vind het zelf ook best jammer maarja, is niet anders, gewoon paar jaartjes geduld en dan kan ik wel naar buiten :D

haha ja Equa is wel een beetje een neuzer, wil perse alles zien en iedereen even gedag zeggen :P

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 20:51

wel leuk dat ie zo is, beter dan dat hij agressief of bang is lijkt me :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 20:54

haha nouuu pak geen appeltjes van hem af want dan is hij dus wel effe wat minder lief hoor :P Al een paar flinke knauwen van hem gehad omdat de appeltjes op waren... Maar goed ik ga hem nu alleen nog maar appeltjes geven in z'n voerbak, want hij bijt de hele groep van hem weg wanneer hij eten heeft.. Slechte eigenschap van hem, nu al :p

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 20:55

jaa maar dat kan nog minder worden ;) , hij moet nu "knokken" voor zijn eten denkt ie :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 20:56

Haha ja en dat terwijl ze erg royaal gevoerd worden... En hij kweekt al een buikje dus bang om te verhongeren hoeft ie ook niet bepaald te zijn :P maar ja , gaat wel over hoop ik, anders moet ik straks ook in een harnas als ik over een paar jaar een wortel geef ofzo :')

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 21:00

hahahah maar waarschijnlijk heb je dan wel al een band met hem:), dus dan zal hij dat niet doen:), mijn pony heeft het niet zo met voer, dus dat heb ik er nooit uit hoeven krijgen gelukkig:).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 21:08

Dat is wel de bedoeling ja :P
Nouja komt uiteindelijk allemaal goed, alleen nu moet ik gewoon heel goed op m'n vingers letten :) Hij kan ook wel heel lief knuffelen al :D

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 21:09

hahahha wat schattig(A)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 21:12

Het is een echte knuffeldoos :)
Nu hopen dat dat ook zo blijft, zou wel ideaal zijn :)

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 21:14

hahah ja, anders ben je ineens een stuk uit je billen kwijt ofzo:P, leuk met hoevenkrabben:P het is toch een hengstje?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 21:16

Ja dat ie ineens denkt van 'nou dat stukje bovenbeen kan je anders ook prima missen, kom maar hier!'
Het is inderdaad een hengstje, weet alleen nog niet of we hem hengst gaan laten of dat het een beetje van beide gaat worden :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 21:39

Mijn werk belde net, ik ga morgenochtend al weg :D Ik ga met een KLM Cityhopper naar London City, dan met de taxi :o naar Harwich en dan nog een tijdje varen met een sleepboot....

Heb net even snel mijn koffer ingepakt, 17kg (en ik mag er 20) en dan ook nog een laptop mee ;) Ga op de terugweg maar even taxfree shoppen :D

Ik heb ook sportkleren mee... Moet er toch eens aan geloven!

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 21:41

Mo heel veel succes van de week!! Wanneer kom je weer terug??

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 21:44

Waarschijnlijk volgende week woensdag of vrijdag.... Beetje afhankelijk van het weer!

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 21:46

Oke spannend!! Veel succes en vooral veel plezier!!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 21:47

Haha, volgens mij moet dat wel lukken!!! Pff, wat een mens allemaal wel niet meeneemt voor een weekje :+