Zo, Harry is verwend door de kerstman. Een zak snoep, een puntzak hartjesbiscuits en een doos sweetiessnoep. Kan ie weer vooruit tot volgend jaar. Hij was vandaag trouwens al wel weer wat levendiger. Volgens El hadden er veel paarden last van dit jaar.
Ik schrik altijd als ze belt en ik niet op de manege ben. Vorige x ook met veulen. Maar nu helemaal, iedereen heeft kerstavond, al vieren wij het niet, dus als dat ineens de telefoon gaat.. Wou al bijna de auto in springen.
Maar blijkbaar heeft ze nog niet de wifi, want ben nog niet geaccepteerd.
minouesmee
Geplaatst: 24-12-11 20:43
Mag ik jullie alvast fijne feestdagen wensen en een gelukkig 2012! Voor mij was 2011 bijna net zo'n klote jaar als 2010 dus ik hoop dat 2012 geweldig word.
Ik ga ook voor 2012, al hebben mijn schoonouders vanavond wel voor een mega-verrassing gezorgd.. Ze kwamen gezellig eten en bleken met vriendjelief geregeld te hebben dat we een digitale camera kregen vanavond. Ik was er helemaal stil van, wilde die zo graag, maar door alle gedoe met 2 huizen kwam het daar telkens gewoon niet van. En nu gewoon zomaar de camera die ik heel graag wilde. Eten was ook erg lekker, vooral het toetje...