Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
yulan schreef:Moest je nu dat achterlijke onderschift weghalen zou je mss ook sympathieker en minder zielig en minder kinderachtig overkomen
Charlotjuuh schreef:Waarom zou ik mij moeten schamen over mijn supergoeie school?
Keb je al ooit eens gezegt waar ik zat , dus waarom nog eens vertellen?
En dat met mn vriendinnen , ik moet soms dingen verzetten om naar de paarden te kunnen gaan, en mijn vriendinnen weten ook wel wat vriendschap is.
Charlotjuuh schreef:Waarom zou ik mij moeten schamen over mijn supergoeie school?
Keb je al ooit eens gezegt waar ik zat , dus waarom nog eens vertellen?
En dat met mn vriendinnen , ik moet soms dingen verzetten om naar de paarden te kunnen gaan, en mijn vriendinnen weten ook wel wat vriendschap is.
Charlotjuuh schreef:Geen commentaar...
Ben gaan slapen
missblue schreef:hou gewoon je mond
missblue schreef:Enneuh alison, je ging je toch niet meer inhouden? Waarom zeg je dan niks?
Helene_ schreef::wave: goeiemiddag
bonitobol schreef:missblue schreef:Enneuh alison, je ging je toch niet meer inhouden? Waarom zeg je dan niks?
Je bent zo schijnheilig, je gaat lik ver elke dag naar alison maar je zit haar hier wel uit te dagen. Zeg et recht in hr gezicht é !! ZWAK