Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Whaha. Gelukkig kan ik volgend jaar al wat laten vallen! 
Bij ons is het een profiel kiezen en 2 bijvakken (ligt ook een beetje aan het aantal uren dat die vakken hebben).
Zeg niet dat het makkelijk is.. maar toch.

En wat ben ik blij dat ik niet meer op de middelbare school zit!

Werd je er niet een beetje gek van tijdens je Duits Anneke?

en dan ga je automatisch er zo overheen!

Hihi!
hestejente schreef:@Tessa: Aladar is toch pas 5? Dan heeft hij misschien nog niet zo vaak gesprongen. Had ik ook niet toen ik 5 was![]()
Wat gezellig dat iedereen zich zo druk maakt over schoolvakjesEn wat ben ik blij dat ik niet meer op de middelbare school zit!
@ Anneke: wat lees ik nou? Moest jij op CHESTER???
MORGEN KRIJG IK IJSLANDERLES!!!!!!!!!!
was heel leuk. is wel weer wat anders dan volanda hoor. er reed wel iemand anders in de les op dr. nou ksnap al waarom ze so stug word... Shetjjee__x schreef:3.9
whahah![]()
ik zat zo met Anneke op msn.. de hele tijd mijn verbeteringen kreeg ze te horenWerd je er niet een beetje gek van tijdens je Duits Anneke?
![]()
gr. Tessa
ps: ik heb het 40 minuten gedaan en kon er niet meer vanaf blijvenen dan ga je automatisch er zo overheen!
..... is niet veel meer van duits gekomen maarjaa 
SuusKiiss schreef:ik kan niet sneller dan 7 seconde!!
Chester is hardstikke leuk hoor!! Heel veel vinden m stom omdat die sloom is maar je kan ook gewoon boos worden als die het niet doet...
maar hij kan heel leuk dressuren!