Ik vind het zowiezo niet echt een lekker paardje alhoewel ik die ene keer dat ik op haar gesprongen heb best aardig heb gesprongen 
wie was er eerste geworden?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik vind het zowiezo niet echt een lekker paardje alhoewel ik die ene keer dat ik op haar gesprongen heb best aardig heb gesprongen 

) tijdens de les. (zo goed een hele zin met hij en hem
) 

? 

ik hed me moeder niet uitlaten praten
liisette schreef:Texel is leuk![]()
Maaar springen is leuker

wij hebben hier ook een aantal filmpjes liggen. Waaronder een van ons feestje, we werden 9 (is dus 10 en een half jaar geleden
). Echt te schattig. Mijn vriendin en ik reden op Oscar en Casper. Dus wij die beesten halen, stonden natuurlijk al helemaal opgezadeld in de stal. En nog hadden we hulp nodig van onze ouders om ze te pakken
). En dat zigzaggen dat ze soms doet voor een hindernis doet ze dat nou zelf of komt dat door jou? Zag er verder goed uit! fallenangel3 schreef:Iris ik dacht echt dat je door die hindernis heen zou gaan (waar die balken eraf kletterden). En dat zigzaggen dat ze soms doet voor een hindernis doet ze dat nou zelf of komt dat door jou? Zag er verder goed uit!
Alleen dat commentaar snap ik niet helemaal... 'ik ga hem echt niet bij H trekken maar ... trekken?'
mwhaha dat snap ik ook niet

Echt leuk om mezlef terug te zien springend met Astor. 
Maarja ben wel blij met de uitslag.