Eet smakelijk!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) en na wat geknuffel weer terug.
?! god ik moet beter op mijn woorden passen voordat ik weer commentaar van mevrouw Manon krijg..
maar ik ga zo weer & ik had vanmiddag nog foto's gemaakt van Bandit's vlechtjes dus ik dacht ik zet ze hier ook.
in z'n voorpluk zat ook een vlecht maar denk dat er geen elastiekje in zat & is uitgezakt.

had geen elastiekje meer dus m'n eigen maar gebruikt.
hihi! Niks meer stoere hengst maar een echte pennypeuwnie!
lief hoor!

jeetje! Nou ik hoor t daar dan wel
ik ga t niet instuderen hoor

)
Denise kwam ook nog even langs om Annika te zien en toen hebben we alle 3 nog even op Annika gereden en ze was heel braaf en lekker voorwaarts. Toen hebben we cavaletti's neergelegd en daar sprong ze meestal wel braaf overheen, maar wanneer je dr te voorwaarts reed, ging ze meestal ernaast. (wat bij mij nogal vaak gebeurde
) We moeten dus vooral aan de rem werken, want ze rent liever
). Denise heeft ook nog foto's van mij gemaakt met haar eigen camera (die is 10 x beter dan die van mij
) maar die kan ze pas sturen nadat ze terug is van dr vakantie (ze ging vandaag in middag/avond weg). Dus die krijg ik ooit nog
.

god wat een houding 

! 
(zonder dat ik moet inloggen enz) Ik zie ook net dat Sophie een filmpje van mij heeft gemaakt in galop
zal die proberen erop te zetten.. 
. Ik was vandaag een beetje vroeg en de eigenares was er ook.
.
. Ik heb alleen nog steeds geen rijfoto's daar dacht ik vandaag te laat aan
.
(in de bak dan he?) Zolang t maar niet gaat regenen
.
.
xManon_ schreef:Oeh foto's & een filmpje, leuk leuk leuk!!
Annika is idd een mooi dier en Esther, wat zit jij netjes erop, ook met dat filmpje.
) maar thnks voor t compliment 
(lukte niet echt dus
) in de film zie je mij niet echt remmen, maar dat komt omdat bij Annika de teugelhulpen niet goed werkt (en dan ga ik echt niet zitten rukken aan de teugels
) ik probeerde me een beetje zwaar te maken, maar zoals ik al zei: ik voelde me net een stuiterbal.
ik vond t op zich nog best goedgaan voor de eerste keer, dus ik ben reuzetrots op Annika.