Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Hmmmm....misschien toch maar eens proberen
. Shenavallie schreef:LIQUITA schreef:Je hebt PM, Haha.......wat een leuke dromen heb jij
, die kun je teminste uit laten komen!!!
M'n volgende droom (afgelopen zomer bedacht) is om met m'n tentje bij het weiland van Maisie te kamperen voor 1 of 2 nachtjes. Niet IN het weiland, maar ernaast. Lijkt me wel grappig en volgens mij ook uitvoerbaar.... als Grardus het goed vindt tenminste...
ZeFaNa schreef:Gisteravond had mikey koliek![]()
Hij was echt heel zielig...
Gelukkig was ik er op tijd bij en alles is weer goed
l0rdJ schreef:Ten eerste, zefana balen dat hij koliek had! Gelukkig is alles weer goed!
Vandaag de straat op geweest met pallieter, ben trots op me kerel dit was de tweede keer buiten en de eerste keer zonder zijn moeder! Fleur de merrie die bij ze staat en het andere veulen waren wel mee, ik was erg trots op hem! Hij heeft geen stap verkeerd gezet, en wou alleen maar eten. voor fleur was het ook de eerste keer na zeker een half jaar naar buiten, en tevens weer de eerste keer dat ze werd bereden naar haar revalidatie. Tolkien het andere veulen vond het wel allemaal een beetje eng.
hier een foto van het lopen:
. Hoe staat het met de bokt verkiezing?!? abbysumo schreef:Hoi Manege Veldt rijders.
Ik was even aan het neuzen op bokt en kom manege veldt tegen,ik wilde weten of mijn (oude)
paardje Pareska daar nog meehobbelt!!!????
Graag hoor ik iets van jullie......
Alvast bedankt.

. l0rdJ schreef:Ik durf het niet te zeggen,
ze konden tot vandaag stemmen dus we zullen het zien!
micky schreef:hallo allemaal
heb vandaag voor het eerst officeel gereden ik was 2x 1e met 193 en 182 punten aardig gelukt dacht ik zo , alleen er was een meisje gevallen van haar paard en het was zo erg dat dat er een ambulance moest komen , ik moest toen nog rijden ,ik werd daar door wel een beetje bang
GEFELICITEERD, en ga zo door 
LIQUITA schreef:Ik vind het geweldig!!! Alhoewel ik het niet zou in mijn hoofd zou halen om Liquita mee in huis te nemen. Ik vraag me wel af hoe ze zou reageren.................en hoe m'n buren zouden reageren.Hmmmm....misschien toch maar eens proberen
.
LIQUITA schreef:l0rdJ schreef:Ik durf het niet te zeggen,
ze konden tot vandaag stemmen dus we zullen het zien!
Aha....SPANNEND!!!!!
Sanniiy16 schreef:Aaah die foto met daisy
Die is echt lief
enne succes annique met de uitslag!
l0rdJ schreef:Sanniiy16 schreef:Aaah die foto met daisy
Die is echt lief
enne succes annique met de uitslag!
Dank je wel!
LIQUITA schreef:ZO...en nu ga ik even de uitslagen van de A + B dressuurwedstrijden, die gisteren gereden zijn bij Veldt op de site zetten.....

Sanniiy16 schreef:hahaha wat leuk zeg die foto's !!
meelen schreef:Sanniiy16 schreef:hahaha wat leuk zeg die foto's !!
Ja lachuh die foto's![]()
Dat kom je NIET met Bruno doen hoor Sann