manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ladylada

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 00:23

nog even snel voor ik naar bed ga Haha!
Natuurlijk ga ik mee naar het strand om Anne de geestelijke ondersteuning te bieden Tong uitsteken
Ben nog even mn dingen op orde aan het brengen voor morgen want moet om 08:44 met de bus dus dan moet wel alles ingepakt zijn enzo...en ja ik doe altijd alles op het laatste moment he Lachen
Fijn dat het zo goed gaat met Nous en dat de babykamer zo mooi is geworden, nu ben ik ook wel nieuwsgierig haha.
Morgen ben ik niet aanwezig, eerst naar school en daarna naar Amsterdam waar ik een date heb met mijn ouders Haha!
Nou doeiii!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 12:00

oeh spannend cis een date..... met je ouders.....

Ja ik had ook weer eens wat gezelschap, was wel leuk dat thirz even langskwam!
Als het goed is gaat wilco van het weekend de trapleuning zetten, want als het nu geboren zou worden, dan is de kraamzorg niet zo heel blij!

Tja of de viswinkel nog lang blijft, ligt even aan de mensen die hem willen kopen, wanneer en hoeveel centjes ze er voor geven.

Heej bianz, hoe is het in je huisje?
Kan je er al bijna intrekken?
Als je nog vissen wil voor in je vijver, dan mag je bij mn schoonouders langsgaan.
Ik had het even voor je gevraagd! En ze vonden het natuurlijk goed!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 12:46

Ik heb eindelijk de starttijden voor zondag, wel laat!
Maar ik start om 15.37 en 16.00 Haha!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-07 14:52

oeh Cis een date! wat voor spannende dingen staan er allemaal op t programma? en wel even vertellen hoe t was hè Knipoog Clown

En thirz je had gelijk.. Wie is de Mol was saai Gaaaap en dan ook nog eens een stom einde! Scheve mond
heb net ook in t WIDM topic gekeken, had jij die link al gezien met die foto's? Wow! dat is dus ook niet grappig (wel heel knap gevonden, dat wel!)
Hier t linkje klinkt alsof we de winnaar gevonden hebben...

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 15:16

ja die starttijden komen altijd laat he bar.
Ik vondt dat ook altijd zo irritant!
Maar bij de zwaanhoek was wel handig, want toen ik daar met voice stond, hingen ze daar een week van te voren al een startlijst op.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 17:30

Tjonge wat is het weer stil, zijn jullie zeker op paardoes aan t hangen....?
Nou ik heb een verzorger voor voice, dat meisje van 18 jaar uit arnemuiden.
Ze is heel enthousiast en vindt het niet erg dat er nog niet gereden kan worden.
Ze gaat vanaf volgende week al beginnen met poetsen en wandelen, dus dan krijgt voice lekker de aandacht.
Dus ik ben ook weer blij voor voice!
En het leuke is dat ik haar al ken, van het ringrijden in Ritthem.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 18:04

Nou, ik was werken en bij Nous Knipoog
Kim en ik konden niet naar huis vanwege de regen (wantja, nat worden kan natuurlijk écht niet) Toen gingen we maar vanalles invetten en een martingaalstopper op de martingaal doen, zo makkelijk was dat nog niet Clown En t schijnt dat de schillen van grapefruit goed zijn voor peesblessures....dus als iemand die nog overheeft?!

Mac was gister erg leuk, mensen zagen ons aan voor een kinderfeestje...wat jullie willen hoor!!
Klinkt goed Nel, kan Voice lekker weer wat aandacht krijgen!

Nou, die link had ik ook idd al gezien Anne, dan kan er bijna geen andere uitslag meer zijn he? Nog een leuk dagje op Paardoes gehad? Hannah ging me nog bellen of ik voor Lisan kwam omdat Marieke ziek was Koe

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-07 19:16

Ja dagje Paardoes overleefd hoor Vork

*dat van Lisan stond gwoon netjes in de agenda, maargoed die had ze nog niet gezien natuurlijk...
Toen Nienke vanmorgen vroeg of ze t ging redden met de vrijwilligers was t commentaar ook: Ja er hebben wel een aantal ruiters afgezegd, dus t moet lukken. Alleen alle grote vrijwilligers hebben afgezegd, dus dat is wel even lastig.
Ik zat daar aan de overkant van de tafel Nors opkijken Uh juist, en wat ben ik dan? En egt klein is mn pa tog ook nie Scheve mond Maargoed, ze heeft t volgens mij gered hoor met al die kleine vrijwilligers.
Bij t begin van de vrijwillersles me even nuttig gemaakt door Marcelle op Cheyenne te zetten en kim en jose nog even te helpen met opstappen, aansingen enzo. Daarna tijdens de les puppy Anza geprobeerd te ontklitten en wat te fatsoeneren. *beestje was goor! Máár ze was wel hip met al die keiharde spike steketjes onder haar buik! Dus daar me een half uurtje meebezig gehouden. Eindresultaat; een ietwat geirriteerde Anza (stonden paardjes los in de buitenbak, en zij stond vast aan t hekje van de wei Clown ) met nog steeds gevilte klitten op haar buik/borst... Máár de stekeltjes onder de buik waren weg, der sokjes waren weer wat toonbaarder en ik volgens mij is er tog ook wel iets van de klitten verdwenen Nagelbijten / Gniffelen
Daarna nog samen met Tracy Nanda gepoest, alleen even afgespoten en rondjes mee gewandeld (zelfs nog een stukje in de regen. Was Nanda ook erg blij mee Nagelbijten / Gniffelen Maar we hebben t overleefd, dus nat worden kan best Thirz! Tong uitsteken)

Super Nel. Fijn dat je een goede verzorger hebt, en ook wel lekkr dat je haar tog ook al wel kent Ja
Nog lekkr in de ballenbak gespeeld Thirz? Clown Maarre jullie een kinderfeestje? Ook een speciale "behandeling" gehad dan? Koelcel bekijken ofzo?
Ow en geen grapefruit schillen hier. Helpen sinaasappelschillen ook? Vork

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 21:43

hoihoi! even snel want ik ben bij mijn oom en tante en thuis ligt het internet er even uit...balen dus.
Het was leuk in Amsterdam, naar het rijksmuseum geweest.
Hoe heet dat meisje uit Arnemuiden Nel?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 23:12

Cis: Gerlien pleijte heet ze.
Ken je haar?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 11:35

De paardenwereld is klein! Zoek je een verzorgster, krijg je 9 van de 10 keer een bekende, he thirz Knipoog Maar wel tof Nel dat je er een gevonden hebt.

Bah, ik moet zo om boodschappen en ik heb helemaal geen zin. Die drukte altijd bij de AH op zondag! Maarja, mijn schoonouders komen eten dus dan MOET je taart hebben natuurlijk Vork

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 13:31

eh wij hebben grapefruit schillen Haha! dus als jullie ze willen bewaar ik ze....Tong uitsteken
die link van de mol! Oh my, echt dat die mensen dat gezien hebben zeg...pfff maarja we kunnen er nu niet meer omheen denk ik zo!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 14:57

Ene Michelle Baus heeft me een PB gestuurd omdat ze niet kon posten hierzo vanwege die nuttige-post regels. Jullie kennen haar vast wel! Ik niet namelijk haha. Dus binnenkort zal ze hier wel verschijnen Knipoog

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 16:56

Ja zei is een klein meisje dat op paardoes helpt en rijdt.

Tja de paardenwereld is zeker klein, je komt mensen overal weer tegen, wel leuk hoor want dan weet ik in ieder geval dat voice in goede handen is!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 18:28

Zo ik ben weer terug van wedstrijd! Wat een gedoe zeg... de buitenbak was afgesloten omdat het een en al bagger was... Daar had ik trouwens toch niet in willen rijden aangezien ik gisteren Sharon helemaal had gewassen. Dus ging ik maar een beetje daar op t terein stappen en draven en nog een stukje over t ruiterpad. Maar toen werd Sharon iets te enthausiast, dus ben ik maar weer terug gegaan...
Mn proeven gingen naar mijn idee niet zo heel lekker... Maar volgens iedereen zag t dr wel netjes uit.
Mn eerste proef was ik 3e met 187. Diegene die 2e was had ook 187 punten, maar ik weet ook niet precies hoe ze dat doen.
Mn tweede proef was ik 2e met 188 punten en kreeg ik een beker en n rozet Haha!! Dus ik heb weer 2 winst erbij en ik houd nog steeds mn titel hoog; ik heb namelijk nog nooit geen winst gehad!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 18:28

Dit alles werd trouwens mede mogelijk gemaakt door Ciska, mijn mental coach Haha!!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 19:26

nou dat was me wel een middagje zeg op Zwaanhoek in de regen :S
Maar wel heel gezellig en een goed resultaat Haha!
en...ik heb het hoofdstel gezien! Errug mooi hoor, vette bling bling Lachen
Ik was alleen wel redelijk bevroren toen ik thuis kwam van die trailer open en dicht doen met van die ijskoude handen..brrrr
Nu ben ik lekker weer opgewarmd Haha!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 19:29

Super Bar!
Bij de zwaanhoek zeker? Daar is de buitenbak nooit te berijden in de winter... Erg lastig als pensionklant, want je moet altijd wachten totdat de lessen over zijn. De manegepaarden staan ook altijd in de bak overdag. Wel balen dat je niet in kan rijden op zo'n moment! Dan ga je ook niet echt met een goed gevoel de ring in!

Ik ga morgen stage lopen. Eindelijk! En zo te horen zal ik morgen ook wel een bevalling te zien krijgen. Er schijnen een aantal vrouwen (5 !! Bloos! ) op dit moment op knappen te staan, dus ik ben benieuwd! Eigenlijk heb ik liever dat ze nog eventjes wachten Bloos ik wil eerst weer helemaal in de verloskunde-routine zitten!
Trouwens Nel, bij wie heb jij je kraamhulp aangevraagd? Als je namelijk aankomende week gaat bevallen sta ik misschien ook aan je bed Clown

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 11:33

Pfff, vanmorgen in de harde regen een kindje op de fiets naar school gebracht...hij moet leren fietsen naar school en dus fietsen we in het begin mee. Maar hij ging echt 5 km/u en dus was ik helemaal nat toen ik eenmaal thuis was! Maar...morgen nog maar 1 dag werken en dan is mn werk-marathon voorbij Go jij! Go jij!
Ga woensdag echt een gat in de dag slapen denk ik Haha!

Gefeliciteerd met je punten Bar! Toch nog goed gereden ondanks het vervelende inrijden enzo! Heb je ook nog foto's?
Bianz: lukt het een beetje met inpakken? En Kim: succes met alle bevallingen van de week he Knipoog

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 15:44

Mensen, ik moet wat bekennen....
Ik heb deze beugels gekocht!
Haha, ik wilde nieuwe beugels en dit waren de goedkoopste die ze hadden!
Afbeelding

@ Bianz: lukt t allemaal met je huisje?
@ Nel: wanneer komt je baby nou? Ben zo benieuwd!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 16:27

Nou, Nous was vandaag ook weer bezig hoor. Er is een nieuwe haflingerruin (net hengst af) op stal die gaat Emma beleren. Ik was met Nous aan het wandelen in de bak en Emma kwam drbij met die haflinger. Maar die haflinger was nogal vervelend en Nous vind mannen nogal leuk, dus vond Nous het nodig om ff op de achterbenen te gaan staan, doos! Daarna helemaal hyper naast me draven/galopperen. Weten jullie zeker dat Nous nog naast jullie op de bank mag zitten bij de hengstenshow? Clown Ik wens jullie veel plezier met dr Tong uitsteken

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 16:34

hmz...misschien moeten we dan eerst maar even met Nous gaan praten voordat ze ons daar compleet voor schut gaat zetten door naar al die mannen te fluiten Tong uitsteken
Heee Bar hihi bling bling beugels? Ze zijn wel mooi hoor, doe je die dan ipv die kunsttof zwarte?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 17:03

Ja, Nous is lekker bezig!
Gisteren was ik met haar aan het wandelen in de achterste rijbak toen madam vanuit het niets keihard ging galoperen. Ik hield het touwtje niet meer en dus crosste ze het terrein over. Stomme doos. Daarna direct weer kreupel natuurlijk! Ik hoop dat ze flink pijn heeft gehad Tong uitsteken dan voelt ze de consequenties tenminste Knipoog

Vandaag stage gehad, helaas geen bevalling gezien. Mevrouw was bezig maar kreeg het kind er niet uit. Ja, dan houdt de zorg van de kraamverpleegkundige op (want daar liep ik stage). Dus mevrouw ging naar het ziekenhuis. Later hoorden we dat het kind 8,5 pond was Koe Tsjah, vind je het dan gek? haha. De vacuümpomp werd erbij gehaald en er werd flink ingeknipt. Die zal pijn hebben Vork Overmogen zal ik zien hoe het met haar gaat!

En ik wil een autootje! Met de trein naar je stage is echt niet tof! Ik kan niet echt op een bevalling afgaan ofzo. En die logge bak van nick en mij neem ik nou ook niet zo 123 mee (en nick moet er ook mee naar zn werk natuurlijk). Iemand een tip voor goedkope autootjes misschien?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 19:58

Kim: ik heb kraamzorg bij homecare. Waar loop jij stage dan?
Zou wel grappig zijn, als jij bij mij ineens kwam binnenwandelen.
Bar: goed man, op naar de L2! En ja als het aan mij ligt dan komt de baby nu nog, maar ja heb het niet voor het zeggen hé!

We hebben een trapleuning, dus de baby kan nu ECHT komen.....

Volgens mij heeft bianz het enorm druk, want ze heeft geen verhaaltjes met ons hier gedeeld...... waar ben je dan bianz????

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-07 21:30

Gefeliciteerd hoor Bar Ja gaat goed. Jammer van die buitenbak (is ook heel nat weer geweest natuurlijk)
Citaat:
Nous vind mannen nogal leuk, dus vond Nous het nodig om ff op de achterbenen te gaan staan

En (niet geheel onbelangrijk) was de man in kwestie een beetje onder de indruk van haar kunsten? Clown
En Nous kan gwoon mee hoor Ja Van te voren goed uitleggen dat t alleen kijken is, en niet aankomen Tong uitsteken (en ook niet verleidelijk of zwoel kijken, niet fluiten én al helemaal niet steigeren!) En als ze braaf is, speuren wij ff t telefoon nummer van haar ideale vent op Vork

Citaat:
De vacuümpomp werd erbij gehaald en er werd flink ingeknipt. Die zal pijn hebben Vork

Zegge Kim? je klinkt hier een beetje uhm Evil Extreme duivel
geeft niets hoor Nagelbijten / Gniffelen
Enne logge bak? Clown valt ook wel mee tog? Verder geen idee over goedkope autootjes.

Heb je ook al tegen je kindje gezegd dat de trapleuning er is Nel? Weet die ook dat ie nu wel legaal mag komen Lachen Phoe, wel spannend hoor!