Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kirsten_S schreef:Ja dat zou ik niet doen nee.
Maar de opmerking: 'ik zou het wel weten als ik niet getrouwd/jonger was', zou ik niet meteen als ongepast beschouwen. Tenzij hij daarin blijft hangen en jij steeds vaker het onderwerp wordt.
ik ben nogal een prater, en dat merk je ook terug in de lessen.
had altijd groot respect voor leraren
jiskaringo schreef:ik weet niet, dat lukt mij gewoon nietik ben nogal een prater, en dat merk je ook terug in de lessen.
en dan is het, jiska en alycia, eruit ! maar, ben nu al beter me best aan het doen
blijkbaar kijk ik schuldig.. jiskaringo schreef:tja, ik krijg juist altijd de schuld. ook als ik het niet gedaan hebblijkbaar kijk ik schuldig..
l*llig, enige keer dat ik eruit gestuurd ben, lag de teamleider dubbel van het lachen toen die mij zag staan (om een brief op te halen) en wenste me veel plezier met mijn tussen uur
hoefde van hem ook geen uitstuur brief in te vullen. Maar die docent is die zelfde dag ook ontslagen
Broccoli schreef:Pebbs schreef:Ik was altijd heel stil op school ben er echt nog nooit uitgestuurdhad altijd groot respect voor leraren
Ik was bij bepaalde leraren een trut. Bij mijn mentor werd ik er heel vaak uitgestuurd. Was ook vreselijk irritant, maar dat vond ik toen niet, uiteraard![]()
Broccoli schreef:Had ook met een gymlerares altijd mot.
Moesten we weer aan die achterlijke trapeze gaan hangen. Nou ik kan dat niet.
Dus ik deed het ook gewoon niet. Zei ze: "nou, dan krijg je lekker een 1!" Waarop ik dan antwoordde: "lekker belangrijk, 't is toch een kútvak.'
ik heb ook altijd mot met mijn gymleraren
.... zo zei die een keer: