Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Altijd fijn om eigen grond te hebben. Geen gezeik meer over dat je ergens weg moet of niet meer terug kan komen enzo. deedee19 schreef:4700 m2
Gister les gereden. je gelooft nooit wat het beste ging. het springen. ik was de enige die mijn knol het beste rond reed tussen de hindernissen (en die waren hoog....maarliefst vijftig centimeter...ongeveer dan...) Met de dressuur ging het redelijki. Alles lukt eigenlijk behalve het wijken. Stom he? Kan het wel maar knol verrekt het!!!
Zelf heb ik dat gevecht maar opgegeven; oefeningen die Ascot verrekt vraag ik gewoon een tijdje niet meer, en dan verras ik hem er mee. Kan ie het ineens weer wel
Kortom; ik ben aan het opruimen geslagen waar ik anders de tijd niet voor zou nemen 
)
) maar ik vindt het soms toch wel over de rand gaan. Nou ja, het is niet mijn nek, als het fout gaat, en zolang kunnen we wel leuke foto's kijken
Zeker leuke tijden gehad maar ook een hoop minder leuke tijden dat ik het gevoel had mijn geld in de put te gooien. Alleen maar rondjes draven op een paard en verder niets leren. Dat was een beetje een slechte periode van de instructeur, geloof ik.
Springen was wel altijd erg gaaf daar. Hoog, breed en veel.