Pfff.. even bijlezen hoor! De combinatie paard, vriendje, afstuderen en 'n sociaal leven is iets te druk voor mij om bokt ook nog 'ns bij te houden 
Emy: wat deed je vriend in Afrika? Lijkt me erg leuk om 'ns heen te gaan!
Wendy: wat gaaf dat jullie land gekocht hebben! Waar in Gennep is het ergens? Wat een lief meisje en lief dekentje! Ik had hem al een paar keer zien liggen! Waarom heb je toch niet meer gekozen voor dat vriendinnetje van dat ene jongetje? Heb het topic van Vippie net pas gezien, dat is echt het ergste wat je ooit kan overkomen! Ik ga het straks een keer helemaal proberen te lezen.
Marieke: wat studeer je nu? Maatschappelijk werk toch? Fijn dat het goed gaat/bevalt!
Ik ben vandaag lekker vroeg gaan paardrijden, om kwart over acht had ik de bus, en om negen uur stond ik in de wei. Het was wel heel koud, maar nu ben ik iig lekker wakker! Nu ga ik zo lekker gedouched naar de universiteit en hard aan het werk! Ik wil proberen om augustus 2008 afgestudeerd te zijn. Nu ben ik mijn mastervakken aan het afronden en begin januari begin ik met het schrijven van m'n scriptie, ik hoop dat het gaat lukken allemaal..