Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mariekeoo schreef:Suuskipje schreef:Bonny is erg schrikachtig, Jeroen vond haar verder wel leuk vond het wel grappig om op een bangerik te zitten zoals hij zelf zei hihi.
Achterin was ze trouwens een stuk schrikachtiger dan wanneer er nog iemand achter haar liep. We hadden toen Snippie, Fraulein, Roos, Bonny en Smokey mee en Smokey was eigenlijk de enige die niet bangig ging doen achterin
Deed in week 4 geen stap verkeerd

ik vind dat wel normaal kan je even wennen. Daarom ben ik ook neit gelijk na 1 dag Wanda op een andere gegaan volgens mij omdat ik eerst op dr wilde galopperen om te besluiten of ik dr echt neit leuk vond

hihi die vind ik zo vet he

) volte om haar heen rijden
) ik liep met Ferro vanuit de wei naar stal, dan moet je door de bak, en iemand was hindernissen aan het klaar zetten dat was eng joh! Snuiven en gek doen dus ik hem juist daar neer gezet om te laten kijken daarna samen dr overheen gestapt, nouja Ferro met een noodsprong
en rennen daarna hahahaha hij dacht dat hij achtervolgt werd door die hindernis xD
!
kan ik leuk foto's maken van jullie enzo!