ook weltrusten ik wacht nog ff tot mijn ouders thuis zijn
EllaBellaah
Geplaatst: 06-02-11 00:34
Durf je ook nooit te slapen als je ouders dr niet zijn ? Ik iig niet hahaha
NinTaJeer
Geplaatst: 06-02-11 00:41
Evelijn schreef:
Ik heb zeker niet gezegd dat ik niet bij Lucy in de week zit... en ik heb niet één week maar ben twee weken leiding Mij willen ze wel twee weken hebben... maar daarvoor moet je natuurlijk ook heel goed zijn net als Celyna en José N.
hallooo! haha wat heerlijk al die reacties en wij kunnen lekker alles lezen op dé leidinghyves.. ik weet mijn weekje ook, ook niemand van dit forum (volgens mij..) slaaaaap lekker allemaal!
Goeiemorgen! Zo weer rijden, ik denk dat ik maar niet naar het bos ga vond het toch niet zo prettig want er waren echt veel takken afgewaaid en ik zag ook een paar groten voor ons vallen,.... dus ga nu maar lekker de andere kant op
Ik ga zo ook paardrijden.. denk maar gewoon in de bak want voor de rest waai je gewoon weg... al is het er niet echt gevaarlijk met takken (er is geen bos). Maar eerst nog maar iets huishoudelijks doen.
Veel plezier met zwemmen Marlous en Linda. (Mooi dat ik weet dat je van zwemmen houdt Marlous... als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel zwembaden).
Je hebt gelijk Lucy... Fee zit wel in een week met iemand die af en toe op dit topic komt buurten. Nicole... dat is ook niet waar want ik weet jouw weekje maar daar gaat volgens mij niemand heen die af en toe in dit topic komt.
FeeKoolen
Geplaatst: 06-02-11 12:01
Ooh hmm dan weet ik dat zelf niet eens nouja, is het voor mij ook nog spannend haha. leidingen weten het al hoor nicole, je staat al in ons lijstje hehe vanmiddag weer naar mijn paaaardje!
Ik had gisteren me hand verbrand deed zo'n pijn niet normaal. Kon er vanacht niet eens van slapen gelukkig is het nu een heel stuk minder maar voelt alsnog niet fijn.
Evelijn
Geplaatst: 06-02-11 12:54
Leuk Simone dat het vrijgezellenfeestje van je zus zo leuk was. Wanneer gaat ze trouwen? Ella vervelend van je hand. Lijkt me pijnlijk. Britt... zielig...