xan schreef:@Mntj: film al bekeken ????
toch wel zonder geluid he xan?!!! hahahahahahaha
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_sandra schreef:xan schreef:@Mntj: film al bekeken ????
toch wel zonder geluid he xan?!!! hahahahahahaha
en
Shenavallie schreef:winnitou schreef:Rowan heeft vanaf volgende week zaterdag schaatsles op de ijsbaan in Hoorn.
hij heeft nu de smaak te pakken en heeft er zin in.
dinsdag snorkelen, woensdag voetbal + keeper trainen (als het weer het toelaat) en op zaterdag voetbalwedstrijd (als het weer het toelaat) en dan 's middags schaatsles.
Ach en mams kan dan lekker een rondje met de nordic walkingstokken gaan lopen. krijg ik in iedergeval geen houten reet van.
Pfffff, dat zijn nogal een hoop dingen! Wel héél leuk voor Rowan, maar voor jou wat minder: moet je elke keer aan de kant zitten wachten....... Ben blij dat Wesley in de buurt op Tennis zit, zodat hij die paar keer per week lekker op het fietsje die kant op kan!En gelukkig is zijn vader ook gek op Tennis, dus dat scheelt voor mij dubbelop: ik kan zo slecht tegen stilzitten en vooral bij een sport die me totaal niet aanspreekt....
winnitou schreef:ach ik neem gewoon een boek mee en binnenkort mijn nordicwalking stokken. Ben er ondertussen aan gewend geraakt en heb die momenten ook ingesteld als rustmomenten voor mij zelf en dan is het ook wel leuk hoor! in iedergeval is het op de voetbal altijd erg gezellig (en zorg ik meestal dat de koffie vers is en dat de limonade klaarstaat voor na de training, kan niet echt stil zitten). En in het zwembad kom ik meestal ook wel bekenden tegen dat ik soms het jammer vind dat ik niet heb kunnen lezen). Rowan is nog te jong om alleen te laten gaan.....

mntj schreef:xan je haalt me de woorden uit de mond.
ik wou zeggen dat liquita er leuk uitzag en san stond te blozen haha.
een hoop gekakel aan de kant en erg leuk om jouw op de achtergrond hoort meekijken. haha.
ja ik heb ff gauw wat zitten kijken. erg leuke stukken tussen.ben van de week erg beneiuw hoe het gaat.
moesten nog naar mn ouders toe, daar ff gegeten en zijn nu net weer thuis.
vond het leuk en gezellig vanmiddag.
. Ik hoop dat het wat gaat worden, je zat vanmiddag in ieder geval al te stralen. Wat fijn dat je hem een week kan proberen. xan schreef:mntj schreef:xan je haalt me de woorden uit de mond.
ik wou zeggen dat liquita er leuk uitzag en san stond te blozen haha.
een hoop gekakel aan de kant en erg leuk om jouw op de achtergrond hoort meekijken. haha.
ja ik heb ff gauw wat zitten kijken. erg leuke stukken tussen.ben van de week erg beneiuw hoe het gaat.
moesten nog naar mn ouders toe, daar ff gegeten en zijn nu net weer thuis.
vond het leuk en gezellig vanmiddag.
We blijven je deze week allemaal volgen![]()
Hebben we al een schema dames ????![]()
Ik kan intekenen op woensdagochtend en vrijdagochtend![]()
Wie kunnen er op maandag, dinsdag en donderdag ????![]()
Wahahahaha wat een lol.
Maar ff zonder gekheid, je geeft een gil als ik je weer een keer moet filmen toch ?