en hij is echt heel bleek, Ö
vonden wij ook jammer xD
aaha kei schattige foto
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Datjaa schreef:Zoo weer alles bijgelezen
Had woensdag m'n examenluistertoets FranssHeb niet supergoed gemaakt. Leraar vond hem ook belachelijk moeilijk. Hmm, wat moet ik dan wel niet vinden?
Was echt irritant, er waren op de gang zielige brugjes ballonnen aan het kapot prikken ofzo? Iig we konden ons voor geen meter concentreren.. En er kwam nog iemand doodleuk ons lokaal binnenwandelen en vroeg mooi iets luidop aan de leraar. Yes,, weer een vraag gemist..Kan je niet zien dan dat we met een luistertoets bezig zijn?!
Oh, en dat duurde dus wat langer als een lesuur, dus we moesten in de pauze door, en we zaten op de begane grond (wat vorige jaren nooit gebeurde zei de leraar), tjeee wat een pokke herrie op de gang!
Had ong. 16 fout. Cijfer gaat tussen de 5 en 6 liggen..![]()
Morgen eerste uur Engels luistertoets 2011!Hoop dat ik die dan heel goed maak
Telt voor een vierde mee voor mijn jaarcijfer!
Dus wij hadden alvast een ontbijt bedacht: Beginnend met bakjes koffie (bah) om wakker te worden, dan reep chocolade eten, krijg je nog meer energie, en er zit een stofje in dat je beter kunt concentreren, tot slot nog een blikje energy drink, en 6vwo kan de luistertoes maken

suikermeisje schreef:emma schreef:haha stel gekken
zo herken ik je wel van zaterdag
haha en voor de rest van de foto's, ook superleuk!
uhm lakkie
toen stond ik niet op een kast of bar te dansen
en lekkere actie van me he, me knol slaannaja hij is soms zo eigenwijs, vandaag ging het opzich best wel goed
heb deze hele week elke dag weer wat met me knollies gedaan, goed bezig he
actie is met een C ja
succes doriet, en naja tussen 5 en 6 kan slechter toch? denk dat ik engels nog slechter heb gemaakt xD
xSannee schreef:haha, trouwens, die braziliaan, die stond met een meisje te praten (sanne) en ik liep zo langs!
en die Sanne zo: hee sanne! en ik zo: haa Sanne!
want dat doen we altijd, dat vinden we grappig klinken en iedereen kijkt ons heel vreemd aan.
maar deze jongen snapte er helemaal niks van, omdat hij niet wist dat ik ook sanne heet.
Nou heb me later kapot gelachen om zijn blik
xSannee schreef:haha, trouwens, die braziliaan, die stond met een meisje te praten (sanne) en ik liep zo langs!
en die Sanne zo: hee sanne! en ik zo: haa Sanne!
want dat doen we altijd, dat vinden we grappig klinken en iedereen kijkt ons heel vreemd aan.
maar deze jongen snapte er helemaal niks van, omdat hij niet wist dat ik ook sanne heet.
Nou heb me later kapot gelachen om zijn blik

1,3megapixel geloof ik
) heb de week erop toetsweek, zucht, geen zin in

)