Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Horsefreak

Re: Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 18:59

Sorry, ik ga niet op vrijdagavond in donker richting Smit fietsen, dat is niet zo'n handig plan. Ik moet nog steeds aan rijlessen beginnen. Maar aanbieding om keer mee te gaan mennen staat ook nog. Al voorspellen ze voor aankomende zondag nog niet al te fijn weer :(

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 00:43

Kan ik je anders ergens oppikken en afzetten Wendy? Ben sowieso met de auto vanuit Leiden! (Alleen als je wel zou willen komen, maar idd niet door het donker wil fietsen). Eige is dat je dan al vrij bijtijds bij Smit bent waarschijnlijk en iig pas na de prijsuitreiking terug kan. Weet iig dat het aanbod staat!
Mennen wil ik graag een keer bij mee. Aankomende zondag kan ik sowieso niet, zit in de nachtdienst. Voor mij dus niet zo erg als het slecht weer is, is lekker slaapweer!
Ben in december sowieso wel een beetje de nachtzuster, op 3 schooldagen na, heb ik alleen maar nachtdiensten!

O, en ben op 3/4 van mijn opleiding! Vandaag een goede tussenbeoordeling gehad met wel wat aandachtspunten, maar vooral de opmerking dat ik zo door moest gaan! *\%/*

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 13:38

Top! Gefeliciteerd :)
Wanneer zou je in principe klaar moeten zijn?

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 13:41

Dank je!
Eind februari diplomeer ik als alles goed gaat.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 15:47

Dat schiet inderdaad al lekker op :)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-12 13:30

Owwwww nog een weekje... Ben dr zo klaar mee hier!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 14:40

Jeej *\%/*

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-12 15:05

Kwam vandaag sollicitatiebrief met de post, moest ik zo om lachen :'). Wel slechte brief :P.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:49

O, dat zegt lang niet alles :'). Heb er voor mijn functie ook een aantal voorbij zien komen en mocht ook naar de tests kijken die gemaakt moesten worden. Zatenook echte 'kunstwerkjes' tussen hoor :=

En... Ik heb een nieuwe baan! :D Donderdag nog even arbeidsvoorwaardengesprek en maandag beginnen!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-12 18:13

kooslover schreef:
O, dat zegt lang niet alles :'). Heb er voor mijn functie ook een aantal voorbij zien komen en mocht ook naar de tests kijken die gemaakt moesten worden. Zatenook echte 'kunstwerkjes' tussen hoor :=

En... Ik heb een nieuwe baan! :D Donderdag nog even arbeidsvoorwaardengesprek en maandag beginnen!

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 18:46

*\%/* *\%/* Gefeliciteerd Saskia! Fijn voor je! Is lekker snel gegaan ook! *\%/* *\%/*

En Esther, heb het denk ik gemist, maar ga je van baan veranderen? Voel me nu even een beetje boel :o? ....

Ook hier weer goed nieuws, vandaag kwaliteitsopdracht afgemaakt en opgestuurd. Hoop dat we niet of nauwelijks hoeven aan te passen en dan kan ik de kwaliteitsopdracht ook afstrepen! Hoef dan relatief weinig meer te doen voor de opleiding!
Ben wel helemaal gaar nu. Was een drukke nachtdienst, lag om 9u in bed, 13u ging de wekker al en om 14u zat ik al weer in het ziekenhuis om opdracht af te maken.
Nu eten en opruimen in huis. Morgen komt er een meneer meters op mijn radiatoren plaatsen. Natuurlijk heb ik een tijd opgegeven gekregen tussen 8.30u en 13.00u, wat inhoudt dat ik ook niet even een beetje kan bij slapen. Dus mocht ik je morgen op de manege treffen Antoinette, dan is er de kans dat ik weer zo 'goed' uitzie als twee weken geleden! Ik denk dat ik woensdag maar eens heel lang ga uitslapen en dan weer lekker hardlopen (heb ik dan twee weken niet gedaan).

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 19:02

Nou ja, snel :+. in totaal heeft het proces dan 2,5 maand geduurd (voor deze baan). Maar dat geeft niet! Dank jullie :)

Milou, even lekker bijkomen. En top dat je opdracht af is. Hopelijk wordt ie snel goed gekeurd :D

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 00:15

Trouwens Milou, weet je al hoe laat je de proef moet rijden? :)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 00:20

Geen idee Sas. Hoop morgen wat meer te weten te komen!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-12 00:27

Ik ga ook ergens anders beginnen per 1 december inderdaad! Eindelijk weg bij mn vreselijke baan!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 00:55

Jij zal dat nu wat minder hebben, maar het begin is altijd zo vreselijk. Je weet niet hoe alles er aan toe gaat, je weet niet waar je wie voor moet benaderen en je kent nog niemand. Maar het is ook nog wel leuk hoor :')

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 07:47

Hey Sas en Es, gefeliciteerd met jullie banen wat een mooie afsluiter van 2012! *\o/* *\o/*

Milou ik kom vanavond niet naar de manege, volgende week vrijdag ben ik er wel bij om jullie aan te moedigen!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 11:01

Gefeliciteerd Es en Sas met jullie nieuwe banen! Lekker dat je weer ergens (leuker) aan de slag kan!
En milou gaat dus lekker met je opleiding! Ik hoop ook aardig op te schieten, of december nog of in januari alles af te ronden van mijn onderzoek.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-12 13:02

kooslover schreef:
Jij zal dat nu wat minder hebben, maar het begin is altijd zo vreselijk. Je weet niet hoe alles er aan toe gaat, je weet niet waar je wie voor moet benaderen en je kent nog niemand. Maar het is ook nog wel leuk hoor :')

Ik vind het ook heel eng hoor! Ben ook heel benieuwd wat ik ga doen :P.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 13:11

Gefeliciteerd ook Esther! Enne, veel succes Esther en Saskia op jullie eerste dag!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 13:56

Dank jullie! Komt altijd wel weer goed! We kunnen elkaar in elk geval weer een beetje supporten ;)

Haha, is je functie nog een raadsel Es?

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 01:12

Ben kapot! Heb hard gewerkt op Adje! Heeft me geprobeerd in het begin in de maling te nemen, was gauw over, totdat we proefje gingen oefenen en ik voorop mocht. Eerste gedeelte wilde niet. Totdat ik boos werd op mezelf en ook wel een beetje op hem en toen ging het goed!

Sta met twee anderen ingedeeld om 20.45u. Die andere twee rijden op Arie en ik tussen hen op Adje. Ben overigens de enige die op Adje rijdt! Prijsuitreiking is om 21.30u gepland!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 01:32

Hihi, het verbaast me niet dat je de enige bent op Adje. Leuk!
Toch fijn dat het uiteindelijk goed ging in de les. Een grapje tussendoor moet af en toe kunnen natuurlijk ;)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 01:46

Het verbaast mij ook niet echt dat ik de enige ben, maar vind het wel leuk!
Was in de les al trots. We moesten tot drie keer toe afwenden bij c en dan recht naar de a en dan de ene keer linkerhand en de andere keer rechterhand. Ik reed als derde en bij de tweede keer was Arko zijn ruiter te slim af door rechtsaf achter de rest aan te gaan en avalon volgde braaf. En ik heb Adje naar links weten te sturen! Was ie het volgens mij in eerste instantie niet zo mee eens, maar hij luisterde wel!
Ook de galop ging helemaal prima. Alex ging weer op de rem, maar had genoeg afstand en kon daarna veilig buitenom, met daarna Alex in mijn kielzog. Willem was lekker aan het kloten en vamps is natuurlijk ook af en toe een verhaal apart. Ben me gewoon op de hoefslag en Adje blijven focussen en het ging helemaal top!

Ook zo fijn trouwens, was eerst al bijna mijn schoenen en chaps vergeten, maar daar kwam ik gelukkig op tijd achter. Ben ik op de manege en wil ik mijn schoenen en chaps aandoen, kom ik tot de conclusie dat ik maar een chap heb. De chaps van de manege gepast, maar dat zat allemaal niet goed. Dus kon ik in mijn schoenen en sokken rijden. Rij ik hier thuis de parkeerplaats op en zie ik wat liggen (rij er zelfs nog overheen) en bedacht me toen dat dat heel misschien wel mijn chap kon zijn. Dus, auto neergezet, en naar dat hoopje toegelopen.....was idd mijn chap! Mij een raadsel hoe die daar terecht is gekomen, maar ben blij dat ik hem weer heb en dat ie (naar het lijkt) nog heel is! (Heb hem niet al te goed bestudeerd, was helemaal nat, dus eerst maar laten drogen, morgen goed bekijken!)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-12 10:31

kooslover schreef:
Dank jullie! Komt altijd wel weer goed! We kunnen elkaar in elk geval weer een beetje supporten ;)

Haha, is je functie nog een raadsel Es?

Hahaha is altijd afwachten he wat je gaat doen :P. In grote lijnen weet ik het wel...