Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
spettertjuh schreef:Jeetje Mariska wat heerlijk en voor hoe lang zouden jullie dan eventueel naar Uganda gaan? Soort uitwisselingsproject ofzo??????

en voorderest was hij een beetje dribbelig. Marjo_Wystan schreef:[EA-RVG] Omg Schiedam:Endurancers (nog)zonder vervoer gezocht
mensen bij nog interesse, svp even pben!!!
chantal er is ook een mogelijkheid/optie voor jou!! ik pb je daar wel even over of ik spreek je vanavond! (help mij herinneren)

) bananencake maken 
wil hem denk ik longeren en daarna stukje wandelen.
)
hahaha
misschien kan ik hem op de bakrand zetten ofzo.
die heeft hij nodig/ wil hij hebben.Princesspres schreef:goede morgen allemaal!
Leuk endurance! Moet nog wel oefenen.
Voor de dressuur ook trouwens :p
dressuur komt even op nummer 1 dus als dat goed gaat kan ik voor de endurance gaan oefenen. Ben pas twee keer naar buiten geweest en heb niet eens een drafje geprobeerd hahha.
Strakjes kado'tje voor wouter kopen die is maandag jarig.
Vanmiddag lekker naar wannadoo babywil hem denk ik longeren en daarna stukje wandelen.
Begin nu wel te twijfelen of die kleine poes zwanger is . Ze miauwt heel de boel bij elkaar, om gek van te worden....
Ik ga wat doen anders schiet het niet op.
Xxx
Princesspres schreef:ja denk dat ik dat wel leuk vind. Hoelaat ben je er dan? O zie het alhahaha
zal mn camera ook meenemen. Dan kan ik zelf zien hoe het gingmisschien kan ik hem op de bakrand zetten ofzo.
Ik ga een badjas kopendie heeft hij nodig/ wil hij hebben.
Ja ja dat krijg je na zo lang verkering hebben , dan ga je dingen geven die iemand nodig heeft hahaaha

hihihihi... of ga je toch maar met trailer?