Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Odiepaard schreef:Wie rijdt er trouwens nou allemaal mee met de instructeurscursus ?
Odiepaard schreef:En Joyce vergeet Anke - Mexx,
EN MEXX LIEP ZOOOOO LEKKER,
ookal had Kristy d'r daarvoor op gereden
annemieke_88 schreef:Hahaa steef ben je nu helemaal MEXXXXX fan
Deze week na een mammoth session essays schrijven eindelijk alles ingeleverd. Heb het voor elkaar gekregen om 10.000 woorden schrijven in 7 dagen + alle research te doen.
Ik wil nog helemaal niet! Helaas kan ik niet langer blijven, van mijn universiteit mag er per semester maar 1 student in Swansea zijn, en er arriveert volgende week een andere jongen. Wil ik langer blijven kan dat wel, maar dan moet ik me officieel inschrijven aan Swansea University en dan ook gelijk de torenhoge university fees betalen die daarbij horen! En daar heb ik geen geld voor...helaas. 
De komende weken zal nog wel druk worden. Ik heb het uiteindelijk toch tot het team van onze Equestrian Club geschopt en we trainen op het moment heel veel voor onze eerste competitie, die de 27e is en dan heb ik er nog 1 op 3 februari. Daarna zijn er nog 2 maar die maak ik helaas niet meer mee

Gezellig!
Ik heb daar geen zin in, om dan 's ochtends m'n haar te gaan doen
DJoysDesignz schreef:Stefanie:
Adios 1
Mexx 2
Zorro 1
Karin:
Mexx 1
Tracy 2
Amanda:
Wizzard 1
Kelvin 2
Joyce:
Manno 1
Koos 2
Iris:
Thomars 1
Tracy 1/2
Maxi 1/2
Jeannette
Gup 2
Vainqueur 1
Femke:
Zorro 2
Manno 1
Celine
Macho 3
Fe_m_ke schreef:gelukkig maar
Zorro was echt lieef vandaag
ik uhmmm helemaal niets
DJoysDesignz schreef:Gaat er iemand nog iets leuks doen dit weekend?ik uhmmm helemaal niets