Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!!
?
heel veel sterkte meiss ! 

en dan ben je toch nog langer bezig dan 2 maanden.
Sabinee__ schreef:Ze heeft een beide ogen een ontsteking, luchtweginfectie, en ze heeft last van een sharpeiziekte dat ws ook inmiddels haar nieren heeft aangetast ....
Net bij de dokter geweest, prikken + medicatie mee , maar door die ziekte komt er ook vocht in haar pootje waardoor ze ook heel slecht loopt nu
Annie_ schreef:Ja heb er lang over na moeten denken,
het was ook op te lossen met dubbele lijnen longeren,
en lang en laag rijden en recht richten.
maar dat wordt bij jastrade echt vechten want ze wilt het niet
punt uiten dan ben je toch nog langer bezig dan 2 maanden.
Alleen dan mag je wel rijden maar of dat dan leuk is

Annie_ schreef:De ostheopaat was vorige maand geweest en zei dat heupen scheef stonden eentje
hoger dan andere maar dat is op zich,
nog niet zo ernstig bijna niet te zien/voelen echt 2 mm ofzo
Nu was de reader er dit weekend en die vertelde dag der bekken ook niet recht waren.
Komt er dus op neer,ik heb een erg scheef paard.
Korte termijn is dat nog niet zo
erg maar lange termijn zou ze last kunnen krijgen over belasting kreupel heid
en dat soort dingen om dat ze scheef loopt.
En ene been meer belast dan de andere daar door.
Dus heb ik besloten na een lang weekend na denken![]()
dat ik er helemaal van top tot teen laat behandelen los maken kraken weet ik veel wat
door martin van dungen die meer paarden bij ons op stal behandeld heeft met succes.
Na de behandeling moet je 8 weken ongeveer grond werk doen zo dat jas op nieuw leert goed en recht
te lopen en de rug te gebruiken.
Want uit die reading kwam dat ze dat nooit geleerd had door te vroeg in gereden.
En dan mag ik er weer op om op te bouwen !
. Ben je er bij geweest ? Volgens mij is dat echt zo leerzaam om naar te kijken etc