Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

mntj schreef:san ben je al weer wat vrolijker. jhee je had het woensdag goed te pakken. en terecht hoor.
ben het alleen van jou niet zo gewend.
Tytje schreef:Ik heb heeeeel goed nieuws!! Valentino is de trailer IN geweest. Ik heb iemand laten komen en uiteindelijk met heel hard werken, veel zweet en ruim een uur later, gaf Val zich over. Val stelde zich dominant op! Hij sloeg met zijn voorbenen, tegen die man, maar daar werd gelijk korte metten meegemaakt. Volgende week komt hij weer.
meelen schreef:Ga zo proberen of de was nog wil drogen buiten, anders is het de laatste keer geweest dit jaar. hahaha
Het is wel mooi weertje ( nog maar 3 graden op dit moment) zo met het zonnetje erbij.
Straks lekker m'n rondje lopen.
Hihihi, eigenlijk ben ik ook niet tof hé, wie verheugd zich er nou op om te gaan werken.
mntj schreef:zit in een dipje maar ga toch maar ff wat lllll.
van,morgen weer lekker hectichs in de bak. al om m9 uur een school. uiteindelijk maar van mn paard gestapt.
ga nu definitief cavia's fokken.
ienad nog een fok programma over.
. Nee hoor, ik leef met je mee
. _sandra schreef:mntj schreef:san ben je al weer wat vrolijker. jhee je had het woensdag goed te pakken. en terecht hoor.
ben het alleen van jou niet zo gewend.
hihi, ja wat ging ik tekeer he. maar ik was er ook ff helemaal klaar mee! dat egoistische gedrag bij mensen. als hun paard maar oke is, denken ze niet meer aan anderen. is al de zoveelste x dat er met mijn paarden wat mis gaat bij de stap molen. en NIEMAND ids er dan schuldig! heel apart! maar ben al weer kwijt hoor. duurt bij mij nooit zolang! gelukkig hadden ze al een half uurtje los gestaan in de buiten bak. had die dag ook geen tijd meer, dus was zo boos dat ze al die tijd stil gestaan hadden! maar ja, kan dus nooit van anderen op aan. moet alles blijven controleren blijkt wel weer!
.
LIQUITA schreef:Tytje schreef:Ik heb heeeeel goed nieuws!! Valentino is de trailer IN geweest. Ik heb iemand laten komen en uiteindelijk met heel hard werken, veel zweet en ruim een uur later, gaf Val zich over. Val stelde zich dominant op! Hij sloeg met zijn voorbenen, tegen die man, maar daar werd gelijk korte metten meegemaakt. Volgende week komt hij weer.
Wat goed!!! Heb je wel al een nieuwe trailer gekocht? en wilde hij daar dan toch ook niet in?
.