Ga je mee? Naar kamp Poelenburgh aan zee! [Deel 2]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Lisanne

Re: Ga je mee? Naar kamp Poelenburgh aan zee! [Deel 2]

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 18:50

Ja hoevaak je rijdt scheelt ook. En wat voor paard telt ook nog wel mee. :) Bedoel als je het op een moeilijk paard moet leren, zal 't ook langer duren.

Ik wil wel heel graag goed dressuur rijden zeg maar. En ook wel op redelijk niveau met wedstrijden (M ofzo, t liefst Z natuurlijk O:)). Maar ik vind het ook heerlijk om buiten te rijden. Maar buitenrijden doe ik wel liever met zn 2e ofzo. Alleen zal ik niet snel een lange buitenrit maken..

_BLOEMPOTJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 18:54

Ik vind dressuur ook heel leuk, maar ik heb nu al heel lang niet in het bos gereden en ik mis het nu toch wel .. hihi :)

Ik rijd nu ook stukken minder doordat Joy stilstaat :j dus rijd nu nog maar 3x in de week ofzo.

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 18:55

_Lisanne schreef:
Ja hoevaak je rijdt scheelt ook. En wat voor paard telt ook nog wel mee. :) Bedoel als je het op een moeilijk paard moet leren, zal 't ook langer duren.

Ik wil wel heel graag goed dressuur rijden zeg maar. En ook wel op redelijk niveau met wedstrijden (M ofzo, t liefst Z natuurlijk O:)). Maar ik vind het ook heerlijk om buiten te rijden. Maar buitenrijden doe ik wel liever met zn 2e ofzo. Alleen zal ik niet snel een lange buitenrit maken..

Ja met zn 2en is het leuker :D Maar van een moeilijk paard leer je juist meer hoor! Maar dat paard moet ook weer wel potentie hebben dan. Een stijve plank heb je niks aan als je naar de Z wil. tja of het duurt langer.. Zelfs de fjorden zijn tot de Z gekomen dus alles is mogelijk :D
Z lukt wel hoor Lisanne, gewoon keihard voor werken!

_BLOEMPOTJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 18:55

Een stijve plank heb je tuurlijk wel wat aan, loswerken :D

hihi doe ik nu ook met een pony en die begint toch echt wel te lope nu hoor +:)+

_BLOEMPOTJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 18:56

* lopen

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 18:56

haha ja okee maar het is maar een voorbeeld :P Een paard moet werkwillig zijn anders komt ie niet in het Z.

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 18:57

Ja maar het is makkelijk om eerst een paard te hebben wat makkelijk te rijden is enzo en dan daarna pas een lastiger paard te krijgen. :)
Dan weet je in ieder geval hoe een paard voelt als ie helemaal ontspannen is en goed loopt enzo.

Bij ons op stal staat Pjotr (fjord) en die mag ZZ-licht starten. :j Maar ik weet niet of me dat met Gipsy gaat lukken hoor en of ik het wil met Gips. Maargoed, dat zie ik nog wel. :+

_BLOEMPOTJE

wowieeelowie :))

Meisje die heel lang bij ons stond mag nu ook ZZlicht bij de poonies starten hihi :D

StillAngel

_Lisanne schreef:
Ja maar het is makkelijk om eerst een paard te hebben wat makkelijk te rijden is enzo en dan daarna pas een lastiger paard te krijgen. :)
Dan weet je in ieder geval hoe een paard voelt als ie helemaal ontspannen is en goed loopt enzo.

Bij ons op stal staat Pjotr (fjord) en die mag ZZ-licht starten. :j Maar ik weet niet of me dat met Gipsy gaat lukken hoor en of ik het wil met Gips. Maargoed, dat zie ik nog wel. :+

Alles lukt als je het echt wil! Ja toch! Alleen zoals ik wil is moeilijker :+ (prof zangeres worden :D )

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 18:59

_BLOEMPOTJE schreef:

Meisje die heel lang bij ons stond mag nu ook ZZlicht bij de poonies starten hihi :D

Dat kan toch niet bij de pony's? :o?

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 19:00

StillAngel schreef:
_Lisanne schreef:

Alles lukt als je het echt wil! Ja toch! Alleen zoals ik wil is moeilijker :+ (prof zangeres worden :D )

Als ik het echt wil wel ja.
Maar ik weet niet of ik het wil.. Gipsy gaat dat echt niet leuk vinden ben ik bang. Dat harde trainen iedere keer. Daar is het gewoon geen pony voor..

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 19:02

Ben ik weer :)

StillAngel

_Lisanne schreef:

Alles lukt als je het echt wil! Ja toch! Alleen zoals ik wil is moeilijker :+ (prof zangeres worden :D )[/quote]

Als ik het echt wil wel ja.
Maar ik weet niet of ik het wil.. Gipsy gaat dat echt niet leuk vinden ben ik bang. Dat harde trainen iedere keer. Daar is het gewoon geen pony voor..[/quote]

Tja je kunt het langzaam opbouwen wellicht? gewoon véél afwisseling dan blijft het leuk ;) geneen pony vind het leuk (bijna dan :P ) om iedere dag 2 uur keihard dezelfde oefeningen dressuur te doen.

_Lisanne

YEAH. :D

Ik moet m&o maken maar het is moeilijk en ik heb echt geeeeeeeeeen zinn

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 19:03

_Undercover schreef:
Ben ik weer :)

JEAAAh :Y)

_BLOEMPOTJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 19:04

_Lisanne schreef:
_BLOEMPOTJE schreef:

Dat kan toch niet bij de pony's? :o?

geintjeeeeee, ik bedoel, ze moet nu Z2+15 zijn, en dat is ze dus nu (of ze moet nog 1puntje) en dan mag ze met haar pony ZZlicht bij de paarden (ofzoiets was het hihi :D )

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 19:04

StillAngel schreef:
Tja je kunt het langzaam opbouwen wellicht? gewoon véél afwisseling dan blijft het leuk ;) geneen pony vind het leuk (bijna dan :P ) om iedere dag 2 uur keihard dezelfde oefeningen dressuur te doen.

Er zijn zeker wel paarden die het leuk vinden hoor! Bedoel Koos die vind het echt wel leuk, dat merk je aan hem. :)
Mwah maar ik denk dat als ik heel veel afwissel en dus redelijk weinig dressuur rij en 10 jaar over doe ofzo. En dat vind ik dan ook weer niet leuk. Ik wil wel graag vooruitgang blijven zien en niet dat ie na een jaar pas kan wijken ofzo. Dat vind ik dan weer te langzaam gaan.
Verder ben ik absoluut niet veeleisend. O:)

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 19:06

Maar Lisan, je kan het altijd proberen. :j
Als Gips er geen plezier in heeft, dan zou ik er ook niet mee doorgaan, hoe graag je ook wilt maar dan vind Gips het rijden alleen maar minder leuk.

Angeeelaaaa, jij moet gewoon zangeres worden! :))

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 19:08

_Undercover schreef:
Als Gips er geen plezier in heeft, dan zou ik er ook niet mee doorgaan, hoe graag je ook wilt maar dan vind Gips het rijden alleen maar minder leuk.

Angeeelaaaa, jij moet gewoon zangeres worden! :))

Je hebt me nooit horen zingen haha :Y) Ben ook te dik om zangeres te worden :o maar ben al 2 kg afgevallen deze week omdat ik nu Durk rijd en veel meer beweeg :P

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 19:11

Maar Suus en Veer waren erg enthousiast over jou! :j
En ik geloof ook dat jij dat echt kan!

Waarom mag je als zangeress niet dik zijn?
Kom op meid, gewoon worden wat je wil. Je moet je overal doorheen slaan! ;)

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 19:11

_Undercover schreef:

Ja daar ben ik bang voor, dat ie t dalijk niet meer leuk gaat vinden. Daar moet ik echt heel veel rekening mee houden, want hij is nog zo jong en vind het nu allemaal heel leuk maar ik wil dat echt graag zo houden.
Maarja dan moet ik dus mijn 'droom' voor hem inleveren..

_BLOEMPOTJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 19:13

Jij bent helemaal niet dik EN er zijn zoveel zangeressen die wat aan de zware kant zijn :)

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 19:14

Je kan het altijd nog lekker afwisselen met buitenritjes en springen.
En dan een paar keer in de week lichte dressuur oefeningen.
Dan kan je gaan opbouwen.
Als hij het even niet meer leuk vind kan je lekker buiten gaan rijden of 'm lekker even op het land laten staan en daarna weer oppakken :j

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 19:14

_Undercover schreef:
Maar Suus en Veer waren erg enthousiast over jou! :j
En ik geloof ook dat jij dat echt kan!

Waarom mag je als zangeress niet dik zijn?
Kom op meid, gewoon worden wat je wil. Je moet je overal doorheen slaan! ;)

Ah hun zijn ook zo lief :D Jij ook hoor :D Ik denk niet dat ik tegen de harde showbizz wereld kan en het is best moeilijk om 'ontdekt' te worden. Wel wil ik sparen voor een proffesionele microfoon maar die zijn zo duur :(

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 19:15

_BLOEMPOTJE schreef:
Jij bent helemaal niet dik EN er zijn zoveel zangeressen die wat aan de zware kant zijn :)

Weet je niet :P jij hebt me nog nooit gezien :+ bv. adele is idd ook aan de zware kant.. maar kan wel super goed zingen :D