Heb wel bijgelezen maar het even heel druk
, veel hw etcLeuk schema Iris! En je hebt pb haha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, veel hw etc
Britt_Sisi schreef:HAHA succes, jij bent zo zeiknat.
ik ga wel als het weer voorbij is!

IsabelvS schreef:heeeej.
willen jullie aub even mijn onderschrift lezen en dan stemmen!
;
http://www.Paardenparade.nl/credits.php?id=564

! PrimaDonna_ schreef:BLOEMPOTJE_; ga jij nou wel of niet mee, begrijp er niets meer van haha
dit jaar kon ik niemand meekrijgen dus ga ik dit jaar naar manege Poelenburgh 

mvs schreef:heb net op mn vzknollie rondje buiten gereden, maar wil best graag bitloos gaan rijden, doet een van jullie dat?
en dan ook stukken galop en draf
Joy reageert er prima op maar ik ben nog aan het zoeken naar een goed bitloos hoofdstel waar je ook een beetje mee kan dressuren; ik ben dus niet van de hackamore enzo 

PrimaDonna_ schreef:Luie kinders![]()
Ikke doe dat wel hoor, heb toch niets te doen whaha
Hoef niet naar rekenen van me moeder en moet zometeen nog even me folders doen.
Was gisteren beetje ziekjes, maandelijks probleem en dan ben ik echt ziek.
Net weer wakker geworden met hoofdpijn, hoop dat ik het bij JT niet krijg,
had ik vorig jaar wel, was ik helemaal misselijk enzo.
Uiteindelijk toch goed gekomen en heerlijk gereden

!
!! 
!
sterkte 
dus datis wel 'moeilijk' dan
Una schreef:Ik help ook wel even met het volmaken van dit topic
Helaas wel met slecht nieuws :
Mijn lieve kleine Donder is niet meer te genezen. Zijn pees is helemaal doorgesneden en er valt dus ook helemaal niets aan te doen. Om hem de rest van zijn leven kreupel te laten lopen, vind ik nog veel zieliger dan dat ik hem laat inslapen... Dus binnekort verlaat mijn kleine man deze aarde..![]()
Ik heb het hier nu echt heel erg moeilijk mee, vooral omdat hij een veelbelovende toekomst had, en hij gewoon nog veeeeeeeel te jong is om dood te gaan. Het is gewoon zó ontzettend oneerlijk
Una schreef:Ik help ook wel even met het volmaken van dit topic
Helaas wel met slecht nieuws :
Mijn lieve kleine Donder is niet meer te genezen. Zijn pees is helemaal doorgesneden en er valt dus ook helemaal niets aan te doen. Om hem de rest van zijn leven kreupel te laten lopen, vind ik nog veel zieliger dan dat ik hem laat inslapen... Dus binnekort verlaat mijn kleine man deze aarde..![]()
Ik heb het hier nu echt heel erg moeilijk mee, vooral omdat hij een veelbelovende toekomst had, en hij gewoon nog veeeeeeeel te jong is om dood te gaan. Het is gewoon zó ontzettend oneerlijk