XxNimezxX schreef:dat is waar maar de kwaliteit gaat jammergenoeg best veel achteruit =( ja steeds meer nemen een "echte" camera .. is een hype haha!
Ik zie het zelf niet zoo, maar sommige mensen weer wel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
XxNimezxX schreef:dat is waar maar de kwaliteit gaat jammergenoeg best veel achteruit =( ja steeds meer nemen een "echte" camera .. is een hype haha!
Pebbs schreef:ik kan ook niet meteen een km langer gaan zitten dan normaal kirsten .....
voor mijn doen zat ik echt lang, en ik zat net tegen het randje van het zweetblad.
kan moment opname zijn, maar ik klem soms nog wel eens met mijn knieen, of mijn bovenbenen en dan gaan me knieen automatisch mee..
maar voor mijn doen zat ik echt lang !!
en ik vond het vreselijk
.
fryskhynders schreef:ik snap je punt kirsten.
noortje je zit best netjes hoor, misschien hakken uitdrukken en dan lijkt het alweer een stuk langer!! Maar mij valt je nette hand houding meer op! mooi in het verlengde van de teugels voor je lichaam! netjes!

Pebbs schreef:kan moment opnamen zijn, maar voor jouw zit ik misschien nooit lang genoeg.
ik vind van jouw ook dat je kort zit, maar kan misschien ook fout zijn omdat je van die korte pootjes heb......

Kirsten_S schreef:Pebbs schreef:kan moment opnamen zijn, maar voor jouw zit ik misschien nooit lang genoeg.
ik vind van jouw ook dat je kort zit, maar kan misschien ook fout zijn omdat je van die korte pootjes heb......
![]()
waar slaat dat nou weer op? Ik zeg het alleen omdat het zoo lijkt, zegt nog niet dat ik nooit tevreden er mee zult zijn. beetje raar en onaardig om te zeggen?
De laatste paar keer ben ik ook niet bewust gaan langer zitten, aangezien ik daar ook niet zoveel problemen mee heb met het ontspannen er van
Morgen ga ik wel (mits ik op diegene zit) na een kwartiertje inrijden zonder beugels als ik het niet vergeet
Kirsten_S schreef:XxNimezxX schreef:dat is waar maar de kwaliteit gaat jammergenoeg best veel achteruit =( ja steeds meer nemen een "echte" camera .. is een hype haha!
Ik zie het zelf niet zoo, maar sommige mensen weer wel
, ik zie het ook niet zo hoor.. ik denk dat het gewoon bereikbaar wordt voor mensen omdat ze niet meer zo über duur zijn, (daarmee zeg ik niet dat ze goedkoop zijn
)
Pebbs schreef:ontspannen van wat ?
ik zou niet na een kwartier al zonder beugels gaan rijden, das een beetje snel
Pebbs schreef:jeeeeeeeetje wat een dure woorden toch weeR
Astor schreef:Maare ik ben btw wel benieuwd naar de rest van de foto's
Astor schreef:Vind dat je een beetje snel conclusies trekt Kirs!
Lijkt wel of je niks positiefs te vertellen hebt erover
Kirsten_S schreef:Pebbs schreef:ontspannen van wat ?
ik zou niet na een kwartier al zonder beugels gaan rijden, das een beetje snel
Je benen. wat jij aanspant en problemen mee hebt

Kirsten_S schreef:Astor schreef:Vind dat je een beetje snel conclusies trekt Kirs!
Lijkt wel of je niks positiefs te vertellen hebt erover
?
Moet ik er dan over liegen? Ik kan het beter meteen zeggen, dan er lief en schattig omheen draaien? Jaa sorry, ik heb miss niet zo bot bedoeld maar ik ga er niet om heen draaine
fryskhynders schreef:ik snap je punt kirsten.
noortje je zit best netjes hoor, misschien hakken uitdrukken en dan lijkt het alweer een stuk langer!! Maar mij valt je nette hand houding meer op! mooi in het verlengde van de teugels voor je lichaam! netjes!