Ga lekker naar stal mijn lieve knollie uit de zon halen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Binar schreef:mogguh
Leuk Kaar, dan komen we straks dicht bijelkaar te werken!! Ik zit nu nog in Delfgauw (Emerald) maar va juni zitten wij op Ruyven (baas heeft nieuw pand gekocht, we groeien hier uit ons jasje!!)
Wat ga je doen bij Albert? Of was dat met die vrachtbrieven??
Anit, je bent lekker bezig geweest met mailtjes, kan ze hier helaas niet allemaal bekijken dus dat ga ik van het weekend maar eens op mijn gemakkie doen
spettertjuh schreef:Goedemorgen mensjes......
Hele leuke foto's allemaal, heb alles nu wel gelezen. Ben een paar dagen niet op bokt geweest.
Thessa tenminste nog een beetje goede berichten voor je in deze rottijd en ook super voor de nijntjes dat ze met Inge meemogen. Ze gaan het echt goed krijgen bij Suzan hoor, is een lieve meid.
Volgende week heb ik nog een week vakantie (nu wel mijn eigen uren hahaha) en dan ga ik daarna beginnen bij het distributiecentrum van Albert Heijn. Lekker dichtbij. Kon ook wel weer terug naar de ministeries maar die heb ik nou wel gezien. Van de week ga ik wel even een dagje meedraaien bij AH om te kijken of het echt wat voor me is en anders zit er niks anders op en moet ik wel terug naar de ministeries..........

Fammiie_x schreef:Aniet, ik ben ook wel benieuwd naar je haffie
Soof, dit is door dezelfde kater gebeurd
maar je wist dus niet welke kater er bij jou katten erop is geweest ?
Bij ons is het in de tuin gebeurd namelijk, Zazou lokte ze naar de tuin
..
arm peerd
baal echt om te werken nu