Hopen dat het nu een beetje droog blijft. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hopen dat het nu een beetje droog blijft. 
Hopelijk gaat het snel de goeie kant op!

een casio exilim met 10.1 (!) megapixel. dus ik helemaal happy
kan ik letter veel foto's maken de komende weken want er zat een 4 gb geheugenkaart bij 

nu al. na 1 dag.. dus hoe ik de rest van de vakantie ga overleven?? ga de hele tijd naar haar foto kijken enzo. en ik wil steeds fransisca bellen hoe het gaat.. echt te erg

mAnDyXX schreef:Zo ben ik ook weer en super blij.
Heb namelijk vandaag gereden op Alfie!! En het ging super goed ze deed hellemaal niks en zelfs ook nog gedraaft dat had ik hellemaal niet verwacht haha.. En ze zit ook nog super lekker ook.
SuusKiiss schreef:Net trouwens 1,5 uur met Smookey en Zorro gestapt over de dijk. Echt lekker. Gewoon lange lijnen erachter. Altijd goed.
Ik zal het nu alvast zeggen.
Ik ga mijn lessen stop zetten. Ik ga September nog rijden maardaarna stop ik. Ik ga nog kijken wat ik ga doen hierna. Ik wil wel verder met paardrijden maar ik vind de manege gewoon niet zo leuk meer. Dat ga ik ook hier niet helemaal zeggen. Het is heel gezellig maar ik heb mijn eigen mening over de manege. Ik ga nu gewoon een bijrijdpaard zoeken. Of een andere manege ofzo. Ik weet dit trouwens al best lang. Heb het alleen de manege nog niet gemeld maar dat doe ik als ik terug ben van de vakantie.
Jammer dat je gaat stoppen bij de manege... 
Shetjjee__x schreef:er blijven idd niet zo veel over van de manege..
hestejente schreef:Shetjjee__x schreef:er blijven idd niet zo veel over van de manege..
Dat wordt nog lastig als we voor het volgende topic een naam moeten gaan bedenken

mAnDyXX schreef:Lijkt me wel super leuk. Ik kan alleen maar ongeveer 2 of net 3 keer in de week. Ik wacht met zoeken tot ik weet hoe het gaat met school. Waarschijnlijk gaat dit jaar heel goed omdat VWBO't veeeeel makkelijker dan Havo is. Volgens de baas van huiswerkinstituut denkt ook dat als ik zo doorga met mijn inzet dat ik dan wel 7ens en 8en ga halen enzo!Ja ik ben zo super trots op me meisje.
@suus ik denk nog niet na een maandje hoe braaf ze ook is ze moet alle begin dingen allemaal gaan leren en ik wil het ook niet al te snel allemaal gaan doen heel rustig beetje voor beetje.
Jammer dat je gaat stoppen met de manege is Apaché niks voor jouw dan als je een leas paard gaat zoeken???