Lisa_Caro schreef:Dag lieve mensen![]()
Zo vandaag gement met Musketier! Hij was weer een beetje vervelend, maar het mennen zelf ging erg goedHet was wel errug koud hahaha, terwijl het nu in het zuiden van Portugal ong. 15 graden is ofzo
mijn schatje

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zo vandaag gement met Musketier! Hij was weer een beetje vervelend, maar het mennen zelf ging erg goedHet was wel errug koud hahaha, terwijl het nu in het zuiden van Portugal ong. 15 graden is ofzo
DJoysDesignz schreef:haaay allemaal ik ben net wakkermoet half 2 op school zijn
sambagirl schreef:DJoysDesignz schreef:haaay allemaal ik ben net wakkermoet half 2 op school zijn
Das lekker, ik was om 01.30 thuis van de manege en vanmorgen weer om 06.45 het wekkertje..........
Wat is nou de bedoeling met Mus? Hij staat er nog steeds?
Flurk schreef:Lisa_Caro schreef:Dag lieve mensen![]()
zo bofkont had je prive les?
Want het groepsmennen is toch zaterdags?
Lisa_Caro schreef:Ik heb het nog niet kunnen vragen Steef, maar ik had het er met Syl over (meninstructrice) en zij zij dat ze dat wel een goed idee vond, dus ik zal het als het kan volgende week aan Paulien vragen! Hopen dat het mag (a)
Stef_Winston schreef:Whaha Joyce, toch weer bedachtIk ben er ook bij met Mannoo
Stonden er al meer op met manno?
Stef_Winston schreef:Moet niet vergeten Mephisto morgen in Falco te veranderen voor Sterre