Ja want we gingen natuurlijk ook nog naar de efteling. Met z'n alle rijden, wordt dat niet wat lastig? Aangezien niet iedereen een paard tot z'n beschikking heeft
Leuk Fenn, heeft die knakker er toch nog iets van kunnen maken Trouwens, ga jij nu alleen met Deb naar buiten vandaag?
Een neuspiercing wat dapper . Ik ben ook niet zo van de piercings... Een tattoo misschien (heeeel kleintje), maar piercings neee (wil naalden in mijn lichaam zoveel mogelijk mijden).
Maar ik gaat nu maar even achter me caaf aan want die heeft weer een zeer destructieve bui....
Ennuh in noordwijk op de hoofdstraat zit een body en dreams ofzo daar kan je piercings laten zetten . Ging vroegen nog al eens mee met een vriendin van me.....
Nou het kon dus niet in NW (wij waren er verdorie helemaal heen gefietst) dus toen werd het Wim's tatoo en piercingshop in Leiden, waar we ook helemaal heen gefietst zijn
ik heb geen piercings wel een tatoo! Niet iedereen heeft idd een paard, jammer maar helaas, mischien kunnen we gewoon een terrasje doen? of we zien wel! Ik wilde eerst kijken of ik een vrijdag met jullie mee kon rijden....
Dat is ook altijd leuk , de vrijdag voordat ik op vakantie ga . Terrasjes zijn ook altijd goed! Maar dan moet het weer wel even meewerken... Want zoals het nu is, is het een beetje koud (en nat).
Gelukkig over een paar weken naar Turkije!! Heerlijk zon, zee strand en heeeel veel uitgaan .
Antoinette kan makkelijk naar de Efteling hoor, als jullie in de python gaan gaat zij maar een rondje door het sprookjes bos wandelen. Jullie kunnen met z'n 7-en in de Land Rover zitten en ik pas wel op Major en Jock!