Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

)

Tytje schreef:Hoi Meelen, heb jij nog gereden na je val op Kalinka?
meelen schreef:Er is van de week bij ons in de straat ingebroken en bij de buren van het 'slachtoffer' een poging tot........bij ons was de poort ook van het slot af. Gelukkig zijn ze niet bij ons binnen geweest.
meelen schreef:JaggieEr is van de week bij ons in de straat ingebroken en bij de buren van het 'slachtoffer' een poging tot........bij ons was de poort ook van het slot af. Gelukkig zijn ze niet bij ons binnen geweest.
xan schreef:TRUSTEMorgenochtend heel vroeg op![]()
André vertrekt om half 7 met 7 mannen op fietsvakantie in de Pyreneën.
Dus uitzwaaien en dan nog even mijn bed in (als dat wil lukken)
Ga nu dus naar bed.![]()
![]()

Tytje schreef:meelen schreef:Er is van de week bij ons in de straat ingebroken en bij de buren van het 'slachtoffer' een poging tot........bij ons was de poort ook van het slot af. Gelukkig zijn ze niet bij ons binnen geweest.
Toch een hond nemen dan en de regen voor lief nemen.

meelen schreef:Tytje schreef:Hoi Meelen, heb jij nog gereden na je val op Kalinka?
Hoi Tytje, nee ik heb daarna niet meer gereden. Dus da's nou al vierenhalve maand niet.

rockoo schreef:Dat probeer ik ook maar ik heb jou al weer een tijdje niet gezien.
rockoo schreef:Welterusten en tot Bokt...gezellieIk ga ook naar mijn bed want ik moet vroeg op welterusten allemaal.

xan schreef:Morgenochtend heel vroeg op![]()
André vertrekt om half 7 met 7 mannen op fietsvakantie in de Pyreneën.
Dus uitzwaaien en dan nog even mijn bed in (als dat wil lukken)
Ga nu dus naar bed.![]()
![]()

rockoo schreef:Ja ik bedoelde jou de rest zie ik regelmatig maar dan kom je toch even voor de gezelligheid

Tytje schreef:Ik voel mij altijd wel veilig met mijn honden, inbraak kan altijd gebeuren natuurlijk, wel een naar idee.

. Kramp in mijn buik...........