schouwse ruiters topic....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Yavanna

Re: schouwse ruiters topic....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-09 18:53

Yup, R & R zijn weer voor een jaar onder de pannen... Roon gaf er niks om, stoere knul, die kijkt zo, "kom je doen, gezelli, 3 man sterk", en kijkt heel verbaasd dat hij een kroel kreeg, "ja maar ik heb toch niks gedaan... " Nee vent, je hebt een prikkie gehad.. " Huh, prikkie, wie, wat, waar, nee, geen prikkie" zit hij er gewoon al in.. makkelijk knolletje
Komen ze bij Geer in stal, die schiet al gelijk ene hoek in " ho ff, jou ken ik, jij bent slecht nieuws, GA WEG!!!, ik wil niet " echt, ik geloof dat we echt de Geer onder de paarden hebben... wat een knol. Maar ach, ook bij onze homo zat de prik er zo in :D
Je boekje heeft Jan, Marjon, en ze heeft je adres meegenomen voor de rekening...

juf_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 19:51

Dees, was gewoon tripper en geen whisper vandaag, was lekker gek aant doen :-)

tres was druuuuuk galop ging niet zo best dus morgen weer ff oefenen. Julia gaat morgen op balans lessen misschien neem ik tres even mee ivm de trailer training....

R3, 't moet niet gekker worden.. jullie hebben heel wat plannen! (huifkar!vakantie?)

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-09 21:43

Ja, huifkarvakantie!!!!!! dat is leuk,allemaal de paarden mee, en lekker een weekend huifkarren in Drenthe.. wie van de beefstal ( andere schouwse ruiters mogen natuurlijk ook mee ) stemt voor?

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 21:47

Yavanna schreef:
Ja, huifkarvakantie!!!!!! dat is leuk,allemaal de paarden mee, en lekker een weekend huifkarren in Drenthe.. wie van de beefstal ( andere schouwse ruiters mogen natuurlijk ook mee ) stemt voor?

Waaaah klinkt leuk hoor!

Moet je horen wat ik heb gedaan, ik snap het zelf nog niet eens maar vooruit.
Vind een jongen op de sportschool leuk, wil iedere keer hoi zeggen maar als hij kijkt kijk ik niet en andersom. :+
Heb ik op hyves gestuurd:
Hey, als jij mij nou volgende week wat langer aankijkt, zal ik dan een keer hallo zeggen? :o

Tja, nee heb je en ja kan je krijgen, en op deze manier is het meteen duidelijk. _O-

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 22:27

Es haahaaa trippie aan het trippen ? :P lekker hoor! goed idee je trailer training!!!

Even op verzoek dat ik weer wat zachter ga praten...

huifkar? no no ik distantier me van dit idee,.. mij niet gezien op een kar.. dooodseng whahahhaaa.

Net gereden, bak is al stukken beter beetje links rechts om even bitje los gereden stalletjes klaar en nu op de bank lekker hoor!

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-09 22:30

Ja, Deehees.. hihi, daarom moeten ook de eigen paarden mee.. kunnen er een aantal op de bok, spullen erin laden, de rest op de paarden erachter aan, en dan in een tent overnachten, lange kampvuren, veel drank, en marshmellows aan een stokkie, en gewoon sjokken en lachen in het drentse land, en geloof me, als je het een keer gedaan hebt, wil je niet meer anders. het is zo leuk..

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 22:30

Yavanna schreef:
Ja, Deehees.. hihi, daarom moeten ook de eigen paarden mee.. kunnen er een aantal op de bok, spullen erin laden, de rest op de paarden erachter aan, en dan in een tent overnachten, lange kampvuren, veel drank, en marshmellows aan een stokkie, en gewoon sjokken en lachen in het drentse land, en geloof me, als je het een keer gedaan hebt, wil je niet meer anders. het is zo leuk..

Oeeh...
Ik wil op schimpie, en anders op fury, wil wel een lieve. :+

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 22:40

Yavanna schreef:

Hahaah jie bin gek,.. even de gedachte die bij Daijano op komt : "opzoute kmot ete" ga nie lopen ben gek!!1 whaaahhhaa Daijano mot niks van mensen hebbe en hele dagen op pad met de bups en zeker niet meer lopen dan nodig is :7

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 22:53

Huifkarvakantie, geweldig.
Daarmee is miin liefde voor de fjord begonnen :p
maar ga de mijne echt niet inspannen hihi veel te gevaarlijk :p

juf_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 07:28

en, cis, al wat van je sportschoolboy gehoord?

huifkarvakantie.... ik weet 't niet hoor.....

we zijn al weer bijna op de helft van de week!

irise456

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 09:31

haha ja cis :P
Wat heb je nou presies gestuurd dan? :P

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-09 09:40

Geloof me, en iedereen die ik ken en het een keer gedaan heeft, spreekt er zo over, het is zo gaaf.. zo rustig, zo mooi... zaaaalig..

@ Marion, hoe is het nu met Gerrit, slaat de behandeling aan? En kunnen de poowns al wennen?
Oh en Cis, aan het einde van de middag gaan we naar stal, je kan evt meerijden... Denk dat Edie ff met hem gaat wandelen, Ro mag toch niet bereden worden ivm enting...

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 09:55

huifkarvakantie... t zou mn dood worden... denk dat sun, onder de huifkar loopt!

je bent were origineel cis!!!

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 12:54

Die paarden daar zijn d'r natuurlijk op getrained :P.

Denk dat het idd met eigen paarden niet zo'n relax vakantie zou worden :)).

Ik denk dat ik Roon eventjes buiten zet vanmiddag. Zou ik morgen wel weer kunnen rijden of niet? Geen idee hoor :+.

juf_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 12:55

bak is super hoor marjon! gister in elk geval wel... beetje zwaar maar heel goed te rijden!

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 13:22

Ok nou kan me er morgen wel weer aan wagen denk ik. ;)

*Komt het zeker vanacht weer met bakken uit de hemel :+.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-09 13:30

Marjon, hou wel rekening mee dat hij tot vrijdag niet in het zweet gereden mag worden he.... Wij houden tot vrijdag relaxtijd, vrijdag pakt Edie hem weer op, en gaat ze wat rijden, nog niet in het zweet hoor, en dan zaterdag weer les om half 11..
Enne we nemen Roon lekker ff mee uit wandelen vanmiddag :D

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-09 13:31

he Es.. ik dacht gisteren al toen ik je moeder zag, die ken ik.. nu weet ik waarvan.. wij gingen vroeger heel veel met Mark om :D.. je oompje...

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 13:36

Dat is bij hem vrij lastig, want hij zweet sowieso nogal eh snel met die teddy vacht van hem.. Twijfel....

juf_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 13:47

a juuuuust!

hij woont nu met vrouw en 3 kids in apeldoorn, ze komen wel eens bij mij op de camping op vakantie

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-09 15:13

_Marjon_ schreef:
Dat is bij hem vrij lastig, want hij zweet sowieso nogal eh snel met die teddy vacht van hem.. Twijfel....

Ja, maar zweet en zweet is natuurlijk ene verschil, ze bedoelen er mee dat je hem niet intensief mag rijden, kijk als ze snel zweten omdat ze het door een dikke vacht gewoon warm hebben, lijkt het me anders dan dat je hem in het zweet ( schuim tussen de billen zoals dat een keer gezegd werd ) rijdt.

Enne Esther, ja dat hadden we begrepen, meestal zien we hem nog 1x pj met anywave :D

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-09 20:22

En Jow, hoe hebben jullie het gedaan? Viel wel tegen zeker met trailer op pad met deze wind?
ZIjn vanmiddag gaan wandelen met Ro en Roon.. god, voelde met net Dorothy, alleen hielp het 3x klikken met mijn hakken niet. Wat een wind. Roon liep me helemaal omver, zodat hij niet teveel wind voelde.. hij is sterk, maar wel een schatje, iederen keer zijn moppige hoofd naar me toe "ik ben wel lief he" :D 't teddybeertje.
En Edie zat op Ro, die pleurde bijna van d'r knol af door die wind.. heb echt moeten lachen.. waren daarna helemaal schoongewaaid

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 23:37

papa rijd :D dus gaat altijd goed!
dretti was voor zijn doen braaf!
was 1e met 193 en 3e met 198-2, toen draaide die ff om :+
sieb had 2x 184

esther heeft mij en sieb gegroomd :D was top :D

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 02:51

Haha gelukkig maar dat hij lief was :P.
Ja hij wisselt nogal, ene moment loopt ie je gewoon om ver, eigen belang :P, en vervolgens kijkt hij altijd met van die puppy ogen.

Nette punten Jow.

juf_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 07:45

Jow schreef:
papa rijd :D dus gaat altijd goed!
dretti was voor zijn doen braaf!
was 1e met 193 en 3e met 198-2, toen draaide die ff om :+
sieb had 2x 184

esther heeft mij en sieb gegroomd :D was top :D

Jootje m'n lieven, je had mooie puntjes, maar ook weer niet zooo mooi:
volgens mij was het 189-2 :-)

was wel erg leuk gister, paardjes en ruiters hebben zich goed gedragen!